Gå til innhold

Den Store paintball tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Know, men bedre accuracy med bor som gjør at kulen passer bedre i løpet og får mer luftmotstand som gjør at kulen går rettere. Men da tipper jeg at jeg kjøper den og egrip til a5 i nærmeste framtid hos game-on. Og bestiller en .689 eller .690 bore da dere får de inn. Vet du når dere får de inn? :)

Lenke til kommentar

Spyder er det mye trøbbel med, og må renses og strammes og alt mulig.

Tippmann er en robust og bra skogsmarkør. Spyder funker det også. Men har både spilt med en selv og har venner som spiller med de og da måtte jeg/vi fikle mye med de under spill.

Altså, Tippmann Alpha Black er vel billigere en 98 nå? Det burde være et alternativ?

Lenke til kommentar

Min første markør var en Spyder, og hadde ca ingen problemer med den.

Rodeo får også gode reviews, så vil ikke kalle det et dårlig kjøp.

 

Jeg for en er av de som ikke liker tippman 98 markørene.

Greit de er bygd så de tåler dårlig behandling, men om man ikke planlegger å svømme i gjørme for å så bare henge markøren på veggen, er det normalt ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Hva bør jeg gå for da? Skal spille i skog for det meste. Bør koste rundt 2000 kr.

Har tenkt på Tippmann A5, Tippmann 98, Spyder MR1, Tippmann Alpha Black og Spyder Rodeo (som jeg får for 1000 kr, med maske og baller).

Det tryggeste svaret er Tippmann 98.. Bygd som en tanks - tåler det meste - og er det noe detn ikke tåler så kan du fikse det med en binders og skrujern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...