Gå til innhold

Final Fantasy er vært ps3 alene syns jeg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville ikke spilt Final Fantasy om jeg så fikk 100kr timen for å gjøre det. Sammen med Metal Gear noe av det verste på markedet, ihvertfall av populære serier. Søppel.

6123157[/snapback]

 

:roll:

6123181[/snapback]

 

Vel, da gir jeg deg også en :roll: for den like ræva spill smaken din.

Prøv å vær litt mindre arrogant neste gang.

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke spilt Final Fantasy om jeg så fikk 100kr timen for å gjøre det. Sammen med Metal Gear noe av det verste på markedet, ihvertfall av populære serier. Søppel.

6123157[/snapback]

 

:roll:

6123181[/snapback]

 

Vel, da gir jeg deg også en :roll: for den like ræva spill smaken din.

Prøv å vær litt mindre arrogant neste gang.

6123214[/snapback]

 

Ikke så arrogant? Oppgitt tror jeg er mer ordet. For å fortsette i de baner du vil legge opp til så har DU en ræva spillsmak, og faren min er sterkere enn deg, osv.

Lenke til kommentar
Tja. Veit ikke om det er så lurt å gå ut på et forum å skrive at du griner når du spiller FF, tror det vil være en del mobbere som kjenner det kitler i fingrene.

6115854[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=1834232

:cry:

 

Jeg skal spille de to FFXIII spillene som kommer til PS3, men jeg tviler på at jeg kommer til å kjøpe maskinen selv, hvertfall ikke før om 1.5 år når elkjøp kommer med en lavpriskampanje, så jeg må nok leie en maskin og et spill når FF kommer.

Lenke til kommentar
Halo er oppskrytt =P Akkurat som Half-Life serien... MGS er bra (ikke at jeg spiller de)

6123014[/snapback]

 

Nah 90% av spillet er story. Ikke det at jeg ikke liker story men det blir liksom som en film.

6123339[/snapback]

 

Nettopp. Og for jævlig dårlig story også. Hvis det var det jeg ville ha så er det nok av valg på videosjappa. Da slipper jeg å spille 5 minutter mellom hver time med film også.

Lenke til kommentar

Vi veit at du ikkje liker noe annet en Jumping Flash til PS1. Men slutt å troll så slipper du flere av disse:

 

:roll:

 

Men ja, FF! Er desverre ikkje min smak. Hadde en kamerat av meg som blei heilt grepet av FF7.Noe er det med disse spilla,siden folk går jo mann avhuse. Dersom det kommer ein FF7 remake til PS3 blir det vel heilt texas. Såg den tech-videoen,om det er in-engine så....ja. :!:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Prøvde final fantasy 7 en gang. Føltes som et ganske greit spill. men det var frem til man skulle slåss.

 

*Grøss* pokemon stadium

6123880[/snapback]

 

Nettopp! Eg takler ikkje det sloss-systemet altså.Men no offence,det blir for tregt og kjedelig.

 

No offense altså!

Lenke til kommentar

Det slåssesystemet forsvinner i Final Fantasy XIII. Nå får man fullstendig realtime slåssesystem som skal være veldig involverende. Ihvertfall det vi fikk se på E3 messen overbeviste stort og var vel absolutt det hotteste der.

 

Hvorfor FF serien er populær ? Fordi det er skapt av verdenes beste kreative sjeler . Alt fra karakterer til historie er grensesprengende og selv om det gamle turnbased slåssesystemet ikke fenger alle har disse titlene overlevd takket være design, historie og ikke minst lyd. Disse spillene er kunsteriske mesterverk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...