Gå til innhold

Final Fantasy er vært ps3 alene syns jeg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er vært Ps3 en alene. Det kan være at jeg syns dette kun fordi jeg er tidenes FF fanboy, men jeg syns faktisk at folk burde overveie å kjøpe Ps3 evebtuelt kun for dette spillet, og evetuelle andre gode spilltitler. Ja ja ja jeg er fanboy jeg vet det.  :p

6115556[/snapback]

Det tviler jeg på. :ermm: Vet om flere på dette forumet som helt sikkert er mer fanboy enn deg. Selv vurderer jeg PS3 bare på grunn av denne serien, men som jeg har nevnt tidligere, kommer det aldri til å skje da PS3 er priset 4000 kroner mer enn jeg har råd til. :shrug:

Lenke til kommentar
FF er eneste grunnen til å spille i det hele tatt! :dribble:

6115670[/snapback]

Hehe, trur nok Lightningwolf må sjå seg slått når det gjeld FF-fanatisme. ;)

 

Dersom FF hadde vore det einaste spelet for PS3, ville eg nok hatt ei tøff beslutning å ta...men heldigvis er der andre ting eg gledar meg til. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
FF er eneste grunnen til å spille i det hele tatt! :dribble:

6115670[/snapback]

Hehe, trur nok Lightningwolf må sjå seg slått når det gjeld FF-fanatisme. ;)

 

Dersom FF hadde vore det einaste spelet for PS3, ville eg nok hatt ei tøff beslutning å ta...men heldigvis er der andre ting eg gledar meg til. :)

 

Kay

6115718[/snapback]

ÏNGEN Jeg gjentar INGEN liker FF serien mer enn meg. Jeg begynner å grine minst 8 ganger når jeg spiller spillene gjennom. og jeg går inn i en sørgeperiode når jeg har rundet et på grunn av at det er slutt.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
ÏNGEN Jeg gjentar INGEN liker FF serien mer enn meg. Jeg begynner å grine minst 8 ganger når jeg spiller spillene gjennom. og jeg går inn i en sørgeperiode når jeg har rundet et på grunn av at det er slutt.

6115806[/snapback]

Det finnes nok folk som liker FF bedre enn deg. Og, om du griner åtte ganger mens du spiller sikler du vel også etter jentene i spillet i tillegg. Og, den sørgeperioden var ikke lenge, med en gang PCen begynner å rope på deg, kommer du som et lyn!

Lenke til kommentar
ÏNGEN Jeg gjentar INGEN liker FF serien mer enn meg. Jeg begynner å grine minst 8 ganger når jeg spiller spillene gjennom. og jeg går inn i en sørgeperiode når jeg har rundet et på grunn av at det er slutt.

6115806[/snapback]

Det finnes nok folk som liker FF bedre enn deg. Og, om du griner åtte ganger mens du spiller sikler du vel også etter jentene i spillet i tillegg. Og, den sørgeperioden var ikke lenge, med en gang PCen begynner å rope på deg, kommer du som et lyn!

6115814[/snapback]

ÆÆÆ Du tar feil Men tilbake til topic
Lenke til kommentar
FF er eneste grunnen til å spille i det hele tatt! :dribble:

6115670[/snapback]

Hehe, trur nok Lightningwolf må sjå seg slått når det gjeld FF-fanatisme. ;)

 

Dersom FF hadde vore det einaste spelet for PS3, ville eg nok hatt ei tøff beslutning å ta...men heldigvis er der andre ting eg gledar meg til. :)

 

Kay

6115718[/snapback]

ÏNGEN Jeg gjentar INGEN liker FF serien mer enn meg. Jeg begynner å grine minst 8 ganger når jeg spiller spillene gjennom. og jeg går inn i en sørgeperiode når jeg har rundet et på grunn av at det er slutt.

6115806[/snapback]

Tja. Veit ikke om det er så lurt å gå ut på et forum å skrive at du griner når du spiller FF, tror det vil være en del mobbere som kjenner det kitler i fingrene.

Lenke til kommentar
FF er eneste grunnen til å spille i det hele tatt! :dribble:

6115670[/snapback]

Hehe, trur nok Lightningwolf må sjå seg slått når det gjeld FF-fanatisme. ;)

 

Dersom FF hadde vore det einaste spelet for PS3, ville eg nok hatt ei tøff beslutning å ta...men heldigvis er der andre ting eg gledar meg til. :)

 

Kay

6115718[/snapback]

ÏNGEN Jeg gjentar INGEN liker FF serien mer enn meg. Jeg begynner å grine minst 8 ganger når jeg spiller spillene gjennom. og jeg går inn i en sørgeperiode når jeg har rundet et på grunn av at det er slutt.

6115806[/snapback]

Tja. Veit ikke om det er så lurt å gå ut på et forum å skrive at du griner når du spiller FF, tror det vil være en del mobbere som kjenner det kitler i fingrene.

6115854[/snapback]

Samma det vel jeg ELSKER FF
Lenke til kommentar

Jeg lurer på 1 ting:

 

Dere som sier ps3 kommer til å koste 7000kr. Tenk logisk, det er IKKE mulig at den koster så mye. Sony er smarte folk, de vet at de vinner ikke konsoll krigen ved å selle en konsoll som koster 2x det motstanderen koster.

 

Kommer til å koste ca det samme som xbox 360, forstår ikke hvorfor dere tror på de der fantasi prisene som er så høye.

Lenke til kommentar

Sony er smarte ja, men de har vel litt underskudd om ikke jeg tar feil, og de vil nok ikke senke prisen så mye... dessuten er det opptil hver enkelt forhandler hvordan de vil prise maskinen...

 

EDIT: Dessuten tror sony at de dominerer markedet så mye at

de kan gjøre den så dyr de bare vil. (dette er vel nesten sant)

Endret av stekri88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...