Gå til innhold

Final Fantasy er vært ps3 alene syns jeg.


Anbefalte innlegg

Og poenget her er? Utsagnet var "dette er ikke rollespill", det impliserer at alt som tok ibruk turn-based systemer IKKE er rollespill.

6444471[/snapback]

 

Det mener jeg er tilfelle i dag ja, det var annerledes for 10 år siden. Turnbased er utrangert og det finnes mange bedre løsninger. Et skjult turbasert system er også en gunstig løsning (bruker seg ikke turene og de blir utført i bakgrunnen, slik at spillet føles realtime ut).

6444602[/snapback]

Selv om ting var anderledes for 10 år siden, vil ikke det si at det IKKE var rollespill av den grunn? Ifølge deg så MÅ det jo nå være realtime for at en skal kalle det rollespill!

 

Har en liten tvil på at FF12 blir som vist i videoene/bilder. Har dere sett videoene til Wow så skjønnere dere hva jeg mener ^^

Her snakker du vel om FF13, og ikke 12, da 12 faktisk er ute på markedet, og det ser ut som de bildene vi får se :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
uff, snakk om å sløse med penger hvis man betaler 6-7000 for ett spill og en konsoll. :nei:

6452188[/snapback]

 

Nå kommer det nok sikkert flere bra spill da, tviler på at noen ikke klarer å finne flere spill som er interessante. Så at man kjøper en konsoll for kun ett spill er jo noe som ikke skjer.

Lenke til kommentar
Om noe er sløsing er meeeget subjektivt. Godt du har en mening om det, men for mange av oss andre er dette alfa romeo omega!

6452903[/snapback]

 

greit at jeg kanskje var litt subjektiv. I min mening hadde det vært sløsing å kjøpt ps3 hvis det BARE kom FF. For de som vil ha de ekslusive titlene til ps3 så sier jeg ikke at det er sløsing. Da kan man like godt si at jeg sløste bort 3500 kr på 360.

Lenke til kommentar

Hahahaha, jeg begynner nesten å grine når folk ikke kjenner til Metal Gear Solid og Solid Snake.... Metal Gear Solid har vært deres høydepunkt når det gjelder å vise frem grafikken deres. Metal Gear Solid er som Counter-strike til pc, du har counter-strike eller Half-life på alle pcer i verden (nesten).

 

Metal Gear Solid kommer sterkere tilbake skal dere se. Vis dere skal ha Ps3 må dere bare skaffe MGS når det kommer, det er Ps3's garanterte suksess.

 

"Metal Gear Solid har garantert vært med på å hjelpe sony med å selge konsollene deres"

 

 

Metal Gear lives on forever.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Nå kommer det nok sikkert flere bra spill da, tviler på at noen ikke klarer å finne flere spill som er interessante. Så at man kjøper en konsoll for kun ett spill er jo noe som ikke skjer.
Jo, det er folk som kjøper en konsoll på grunnlag at den har et eklsusivt spill de liker, men de beholder den fordi det kommer mange andre gode titler også.
Lenke til kommentar
Om noe er sløsing er meeeget subjektivt. Godt du har en mening om det, men for mange av oss andre er dette alfa romeo omega!

6452903[/snapback]

 

greit at jeg kanskje var litt subjektiv. I min mening hadde det vært sløsing å kjøpt ps3 hvis det BARE kom FF. For de som vil ha de ekslusive titlene til ps3 så sier jeg ikke at det er sløsing. Da kan man like godt si at jeg sløste bort 3500 kr på 360.

6453485[/snapback]

Nå er FF en ekslusiv tittel, om den er hvert 7000 lar vente på seg, men heldigvis kommer det fler ;)

 

Jo, det er folk som kjøper en konsoll på grunnlag at den har et eklsusivt spill de liker, men de beholder den fordi det kommer mange andre gode titler også.

Jeg gjorde dette med PS2.. BARE pga FFX. Så i senere tid fikk en tak i PoP og GoW og slikt, og det hjalp på samlingen.

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...