Gå til innhold

Final Fantasy er vært ps3 alene syns jeg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Final Fantasy er verd PS3 alene.

 

Men også husk at PS3 kommer med Assassins Creed, Tekken og mange andre gode spill.

Så problemstillingen er uaktuell.

6146638[/snapback]

 

Helt enig der. Kanskje vi får en oppusset utgave av FF VII også, det er i allefall lov å håpe :)

6146664[/snapback]

 

 

FF-VII kommer nok i en remake om ikke alt for lenge tror jeg :love:

Det hadde vært perfekt.

 

 

Og Assassins Creed er kun bekreftet til PS3 ennå. Endelig får PS også ekslusive spill fra Ubisoft.

6146724[/snapback]

 

Ja, er det ikke herlig ? Jævla MS med sine eksklusive spill på en maskin jeg ikke kommer til å kjøpe noengang. Skulle ønske Sony hadde monopol så kunne vi fått alt på maskinen vår.

Lenke til kommentar
FF-VII kommer nok i en remake om ikke alt for lenge tror jeg :love:

Det hadde vært perfekt.

6146724[/snapback]

 

Definer "alt for lenge". Personlig tror jeg dette kan ta litt tid med tanke på alle spillene Square har i ilden omdagen. Nå tenker jeg på 2 XIII til ps3, EU lansering av XII og VII:DoC for ikke å snakke om alle spillene som skal til div håndholdte.. Det ser dog mer ut som de prioriterer VII compilasjonen enn selve VII remake'n

 

En remake av VII tror jeg ikke kommer før jeg ser en offesiell uttalelse om det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
FF er eneste grunnen til å spille i det hele tatt! :dribble:

6115670[/snapback]

Hehe, trur nok Lightningwolf må sjå seg slått når det gjeld FF-fanatisme. ;)

 

Dersom FF hadde vore det einaste spelet for PS3, ville eg nok hatt ei tøff beslutning å ta...men heldigvis er der andre ting eg gledar meg til. :)

 

Kay

6115718[/snapback]

ÏNGEN Jeg gjentar INGEN liker FF serien mer enn meg. Jeg begynner å grine minst 8 ganger når jeg spiller spillene gjennom. og jeg går inn i en sørgeperiode når jeg har rundet et på grunn av at det er slutt.

6115806[/snapback]

 

Da har du ikke spilt FF XI og møtt de som spiller 18 timer og sover 6 timer hver dag i flere år.

Lenke til kommentar
FF XI er ikke et "ekte" FF spill spør du meg! Det skal inneholde karakterer som har en bakgrunn og en stor og omfattende historie med vakre omgivelser. Og selvfølgelig sidequests som varer lenge:)

6214595[/snapback]

Er enig her.. XI skulle heller hett Final Fantasy: Online elsn. Den burde ikke sammenlignes med resten av go-rekka :)

Lenke til kommentar
La oss nå ikke glemme X-2, den skulle ALDRI sett dagens lys..

 

Koste meg med IX og dagen, like bra enda den! :w00t:

6224378[/snapback]

X-2 klarte seg bra i lyset på rommet mitt kanskje ikke så mye dagslys her men spillet var bra det. XI derimot burde kastes på sanktansbålet.

6224790[/snapback]

 

Er jo ikkje så lenge til sankthans heller forresten :wee:

Lenke til kommentar

For meg så ble X-2 en gedigen nedtur i forhold til X. Jeg og noen kammerater sto å hoppa av glede når vi åpna coveret for første gang.. en uke senere satt vi med et stort "WTF",og lagde en pakt om aldri å spille det igjen. Til og med en som ikke har gjennomført det enda (han er frelst fan,og har rundet de andre 10 ganger)

 

Så hvis du skal kaste XI på bålet, så skal jeg nok klare å snike med X-2 cd`n i boksen.

 

Edit: Måtte jage bort en leif

Endret av Tidus_hmm
Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig de som uttaler seg negativt om FF XI her har spilt det lenge, og sett stort sett hele spillet. Hvis ikke synes jeg man skal la være å uttale seg siden man da ikke har peiling og/eller grunnlag for sine påstander. Det er ett mesterverk på lik linje med sine forgjengere. At det ikke skulle hatt navnet "Final Fantasy XI online" får bli opp til hver og en å være uenig i, men at spillet suger og burde "brennes" kan dere spare dere for.

Lenke til kommentar
Jeg håper virkelig de som uttaler seg negativt om FF XI her har spilt det lenge, og sett stort sett hele spillet. Hvis ikke synes jeg man skal la være å uttale seg siden man da ikke har peiling og/eller grunnlag for sine påstander. Det er ett mesterverk på lik linje med sine forgjengere. At det ikke skulle hatt navnet "Final Fantasy XI online" får bli opp til hver og en å være uenig i, men at spillet suger og burde "brennes" kan dere spare dere for.

6227168[/snapback]

 

 

Spare oss for? Skal vi spare oss for å komme med egne meninger? Og nei, XI er et MMORPG spill som man kan spille i mange hundre timer, selvfølgelig trenger man ikke spille det så mye for å få en mening om hvor godt spillet er.

Lenke til kommentar
Jeg håper virkelig de som uttaler seg negativt om FF XI her har spilt det lenge, og sett stort sett hele spillet. Hvis ikke synes jeg man skal la være å uttale seg siden man da ikke har peiling og/eller grunnlag for sine påstander. Det er ett mesterverk på lik linje med sine forgjengere. At det ikke skulle hatt navnet "Final Fantasy XI online" får bli opp til hver og en å være uenig i, men at spillet suger og burde "brennes" kan dere spare dere for.

6227168[/snapback]

 

 

Spare oss for? Skal vi spare oss for å komme med egne meninger? Og nei, XI er et MMORPG spill som man kan spille i mange hundre timer, selvfølgelig trenger man ikke spille det så mye for å få en mening om hvor godt spillet er.

6227205[/snapback]

 

En mening om en ting kan man gjøre seg etter 1 sekund.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Jeg spillte det i 3 dager(playtime) så ga jeg meg. Der satt jeg å sammenlignet det med andre spill som Wow og Daoc. Det var rett og slett bedritent.

eneste grunnen for at jeg spillte så lenge jeg gjorde var eg en kompis av meg spillte da og spiller fortsatt.

Lenke til kommentar
Jeg håper virkelig de som uttaler seg negativt om FF XI her har spilt det lenge, og sett stort sett hele spillet. Hvis ikke synes jeg man skal la være å uttale seg siden man da ikke har peiling og/eller grunnlag for sine påstander. Det er ett mesterverk på lik linje med sine forgjengere. At det ikke skulle hatt navnet "Final Fantasy XI online" får bli opp til hver og en å være uenig i, men at spillet suger og burde "brennes" kan dere spare dere for.

6227168[/snapback]

Jeg kan vel si at jeg ville kjent en stor glede at å kunne se XI cden brenne på et bål? Jeg respekterer dine valg, og da burde du respektere mine. :thumbup:
Lenke til kommentar
Jeg håper virkelig de som uttaler seg negativt om FF XI her har spilt det lenge, og sett stort sett hele spillet. Hvis ikke synes jeg man skal la være å uttale seg siden man da ikke har peiling og/eller grunnlag for sine påstander. Det er ett mesterverk på lik linje med sine forgjengere. At det ikke skulle hatt navnet "Final Fantasy XI online" får bli opp til hver og en å være uenig i, men at spillet suger og burde "brennes" kan dere spare dere for.

6227168[/snapback]

Jeg kan vel si at jeg ville kjent en stor glede at å kunne se XI cden brenne på et bål? Jeg respekterer dine valg, og da burde du respektere mine. :thumbup:

6229719[/snapback]

Nytter ikke å si slikt til fanb0yz, de ser bare sine egne meninger :wee:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Regner med du meiner Tekken 6 ;)

6146686[/snapback]

 

Nei, Tekken Tag er også inni der så dette blir egentlig Tekken 7. Akkurat som jeg ikke ville kalt det neste GTA spillet GTA4 heller, noe de selvsagt gjør så spillet høres litt "freshere" enn det er.

6146795[/snapback]

 

du er bare teknisk på det.. de kalte spille Tekken TAG ikke tekken 4!? og jeg kaller spilla mine etter tittel.. ikke etter hvor mange versjoner de har utgitt. heh Diablo 3 (D2:LOD) :hrm: {Expansion da men første eksempe}

 

edit : leifur

Endret av Lord Hell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...