Gå til innhold

Final Fantasy er vært ps3 alene syns jeg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice! Dersom det blir eit realtime system :w00t:  Men det blir vel mange hardcore FF fans som ikkje blir så nøgde vil eg tro ;)  Men ja, da høres jo dette ut som eit spill tom. eg kan sette meg ned med :)

6124003[/snapback]

Stemmer bra det! Nå når jeg endelig har fått sommerferie er det på tide å ta frem Final Fantasy VII og kose seg med alt dette spillet kan by på. alt! :D Blir så utrolig innvolvert i handlingen. Uten tvil tidenes beste spill, imo ;)

Lenke til kommentar
Det slåssesystemet forsvinner i Final Fantasy XIII. Nå får man fullstendig realtime slåssesystem som skal være veldig involverende. Ihvertfall det vi fikk se på E3 messen overbeviste stort og var vel absolutt det hotteste der.

 

Hvorfor FF serien er populær ? Fordi det er skapt av verdenes beste kreative sjeler . Alt fra karakterer til historie er grensesprengende og selv om det gamle turnbased slåssesystemet ikke fenger alle har disse titlene overlevd takket være design, historie og ikke minst lyd. Disse spillene er kunsteriske mesterverk.

6123984[/snapback]

 

Det forsvant vel strengt tatt med FFXII.

 

SquareEnix er bra folk det. Hittil er det kun FFXIII som lokker på PS3, men jeg kjøper heller en Wii og 8-10 spill enn PS3 og 1 spill for å si det sånn.

Endret av SEeKz0r
Lenke til kommentar
Nice! Dersom det blir eit realtime system :w00t:  Men det blir vel mange hardcore FF fans som ikkje blir så nøgde vil eg tro ;)  Men ja, da høres jo dette ut som eit spill tom. eg kan sette meg ned med :)

6124003[/snapback]

 

Det kommer utrolige tre forskjellige FF13-spill.. :)

Den ene tittelen har ett nyutviklet timer-system på turn's i slossingen, mener jeg å tro. Blir veldig mye moro, for oss som liker FF uansett, med tre forskjellige spill så blir det nok helt sikkert noe for enhver smak. :)

Men tipper jeg kommer til å ende opp med alle, hehe.. Detta blir gøy.

 

Egentlig var FF13 under utvikling til PS2, men etter tech-demoen av FF7, så var det ikke helt det samme å gå tilbake til PS2.

Derfor to FF13-titler PS3-eksklusive, leste jeg en plass.. :-)

Lenke til kommentar
Om FF7 blir re-made til PS3 så kjøper jeg PS3 utelukkende pga. det, og de andre FF-spillene kommer som en bonus :) I tillegg er det sikkert en mengde andre bra spill i tillegg som kommer. Men 5-6000 kroner er mye penger da...

6124713[/snapback]

:nei: En remake av FF7 er verdt mer enn 5-6000 kr..

Alle penga du har,huset,bilen,familien og bikkja så nærmer vi oss! :w00t:

Lenke til kommentar
Det slåssesystemet forsvinner i Final Fantasy XIII. Nå får man fullstendig realtime slåssesystem som skal være veldig involverende. Ihvertfall det vi fikk se på E3 messen overbeviste stort og var vel absolutt det hotteste der.

 

Hvorfor FF serien er populær ? Fordi det er skapt av verdenes beste kreative sjeler . Alt fra karakterer til historie er grensesprengende og selv om det gamle turnbased slåssesystemet ikke fenger alle har disse titlene overlevd takket være design, historie og ikke minst lyd. Disse spillene er kunsteriske mesterverk.

6123984[/snapback]

 

Det forsvant vel strengt tatt med FFXII.

 

SquareEnix er bra folk det. Hittil er det kun FFXIII som lokker på PS3, men jeg kjøper heller en Wii og 8-10 spill enn PS3 og 1 spill for å si det sånn.

6124247[/snapback]

 

Så du skal ikke spille Metal Gear Solid, Resident Evil , Tekken , Final Fantasy, Tomb Raider, Heavenly Sword, MotorStorm, Eight Days ? Hmff rart :/

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke spilt Final Fantasy om jeg så fikk 100kr timen for å gjøre det. Sammen med Metal Gear noe av det verste på markedet, ihvertfall av populære serier. Søppel.

6123157[/snapback]

Hvorfor er du i det hele tatt på Gamer? Du har jo et slikt forakt for spill som ikke ligner makan. Truet av forandring?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Dette er vært Ps3 en alene. Det kan være at jeg syns dette kun fordi jeg er tidenes FF fanboy, (...)
Korrekt. Final Fantasy er oppskrytt. Intet spill kan alene rettferdiggjøre en konsoll til 6000. Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Dette er vært Ps3 en alene. Det kan være at jeg syns dette kun fordi jeg er tidenes FF fanboy, (...)
Korrekt. Final Fantasy er oppskrytt. Intet spill kan alene rettferdiggjøre en konsoll til 6000.

6127918[/snapback]

Det er da strengt tatt opp til hver enkelt å vurdere. Hovedgrunnen til at jeg kommer til å kjøpe PS3 er Square Enix sine spill.

Lenke til kommentar
Det slåssesystemet forsvinner i Final Fantasy XIII. Nå får man fullstendig realtime slåssesystem som skal være veldig involverende. Ihvertfall det vi fikk se på E3 messen overbeviste stort og var vel absolutt det hotteste der.

 

Hvorfor FF serien er populær ? Fordi det er skapt av verdenes beste kreative sjeler . Alt fra karakterer til historie er grensesprengende og selv om det gamle turnbased slåssesystemet ikke fenger alle har disse titlene overlevd takket være design, historie og ikke minst lyd. Disse spillene er kunsteriske mesterverk.

6123984[/snapback]

 

Det forsvant vel strengt tatt med FFXII.

 

SquareEnix er bra folk det. Hittil er det kun FFXIII som lokker på PS3, men jeg kjøper heller en Wii og 8-10 spill enn PS3 og 1 spill for å si det sånn.

6124247[/snapback]

 

Så du skal ikke spille Metal Gear Solid, Resident Evil , Tekken , Final Fantasy, Tomb Raider, Heavenly Sword, MotorStorm, Eight Days ? Hmff rart :/

6127033[/snapback]

Heh, er jo det han sier frister jo =)

Lenke til kommentar
Dette er vært Ps3 en alene. Det kan være at jeg syns dette kun fordi jeg er tidenes FF fanboy, (...)
Korrekt. Final Fantasy er oppskrytt. Intet spill kan alene rettferdiggjøre en konsoll til 6000.

6127918[/snapback]

 

Nå er det også sånn at du ikke finner noen konsoll hvor det kun er ETT spill som er verdt å kjøpe. Så den problemstillingen er uaktuell.

 

Men ja, jeg syns PS3 er verdt det om så bare for Final Fantasy sin del. :yes:

Samme gjelder for Metal Gear Solid.

Lenke til kommentar
Final Fantasy er verd PS3 alene.

 

Men også husk at PS3 kommer med Assassins Creed, Tekken og mange andre gode spill.

Så problemstillingen er uaktuell.

6146638[/snapback]

 

Helt enig der. Kanskje vi får en oppusset utgave av FF VII også, det er i allefall lov å håpe :)

Lenke til kommentar
Final Fantasy er verd PS3 alene.

 

Men også husk at PS3 kommer med Assassins Creed, Tekken og mange andre gode spill.

Så problemstillingen er uaktuell.

6146638[/snapback]

 

Ja, gleder meg virkelig til Tekken 7 og Final Fantasy ørten. Skal bli meg en glede å gi mannen på spaceworld 7000-8000kr for dette.

 

Takke meg til Sony.

Lenke til kommentar
Final Fantasy er verd PS3 alene.

 

Men også husk at PS3 kommer med Assassins Creed, Tekken og mange andre gode spill.

Så problemstillingen er uaktuell.

6146638[/snapback]

 

Helt enig der. Kanskje vi får en oppusset utgave av FF VII også, det er i allefall lov å håpe :)

6146664[/snapback]

 

 

FF-VII kommer nok i en remake om ikke alt for lenge tror jeg :love:

Det hadde vært perfekt.

 

 

Og Assassins Creed er kun bekreftet til PS3 ennå. Endelig får PS også ekslusive spill fra Ubisoft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...