Gå til innhold

Hva ser du mest fram til på E3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer ign eller gamespot å ha noe E3 greier slik som i fjord ? Håper det , er ign insider ^^

5993906[/snapback]

 

De kommer nok ril å kjøre noe av det samma ja. E3 er STORT,og store ting trekker til seg mye oppmerksomhet. Skal vedde på at disse sidene trekker til seg noen håndfuller med kunder bare ved E3 hvert år :cool:

Lenke til kommentar

Revolution ser jeg mest fram til. Tror de har noen flotte overraskelser på lager, og det blir uansett moro å høre folk sine hands-on inntrykk.

 

Zelda gleder jeg meg også til, både Twilight Princess og kanskje særlig Phantom Hourglass siden man ikke vet noe særlig om det ennå, og DS´en er min mest brukte maskin for tiden.

 

Too Human. Diger fan av Silicon Knights. Gleder meg til å høre mer.

 

Resident Evil 5. Neste generasjons oppfølger til denne generasjons beste spill.

 

Metal Gear Solid 4. Fordi det er Metal Gear.

 

Spore. Ser jo helt sinnsykt ut.

 

Oblivion add-on. Har ennå ikke fått spillt Oblivion(Helt blakk), men ønsker likevel at de skal begynne å lage add-ons kjapt slik at de kanskej kan få fyllt ut kartet etterhvert.

Lenke til kommentar

Jeg er såklart mest spent på Revolution. Har nå ventet i snart 2 år på å få sett maskinen i action. Det dumme er at halve opplevelsen blir å spille disse spillene.

 

Blant de titlene jeg ser mest fram til å få se er:

 

- Metroid Prime 3

- Mario Revolution (Mario 128)

- Red Steel

- Zelda Twilight Princess

- Mario Kart Revolution

- Det nye spillet til Miyamoto

- Splinter Cell Double Agent

 

Mest fokusert på Revolution, men håper på litt nytt på 360 også.

Lenke til kommentar

Er så lei Sony nå .

 

"Nei vi viser ikke fram noe til allmenheten. Vi skal stå bak et forheng og kun dedikerte journalister skal få lov til å skrive det vi bestemmer at de skal skrive."

 

Hva er det for slags holdning? Har dere en maskin som virker får dere f... med stille den ut og la folk få teste den, eventuellt la utvalgte teste den, men gjøre det til en offentlig happening.

Nintendo slår på stortrommen og sier at "selvfølgelig skal folk få teste. Vi har masse godis vi håper dere vil like og vi skal leke masse med Revolution på E3. Gled dere"

 

Sony skal stå bak et forheng....gudbedre. I tillegg skal de sikkert presentere en haug med cgi-filmer fra spill som i virkeligheten ser totalt annerledes ut....... Nei nå var jeg negativ...huff...

Lenke til kommentar

Syns det er pussig at Sony fremdeles holder kortene så tett mot brystet.

Launch er jo bare et halvt år unna omtrent. Hardware, devkits osv må da være noenlunde "finalized" nå dersom de skal launche med titler som ikke bare er ports eller hastverksarbeid. Ergo burde det være mulig å vise representative utdrag fra gameplay til allmennheten nå, ikke dette luremus-opplegget de fremdeles kjører.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Noen som vet om noen webcasts som kommer til å kjøre under E3?

Evt. hvor mye koster IGN insider?

Gametrailers.com kjører jo endel - men synes ikke de er så kritiske- de elsker alt og alle og presenterer heller ikke ting så veldig objektivt.

Håper uansett at the 1upshow lager en episode om E3.

 

Håper jeg får se noe fra Gears of War, Splinter Cell: Double Agent, MGS 4, Revolution.

Ps3 har konferanse 8. mai ?

Lenke til kommentar

Gleder meg mest til å se Heavenly Sword hvis det blir vist da og selvsagt MGS 4.

Sony trenger ikke akkurat å markedsføre seg for å selge. Om de holder munn helt fram til lansering vil folk fortsatt gå helt bananas over disse maskinene. Playstation er så vanlig som kaffe er til Ola Nordmann, og i Østen er de 10x galere. Der boikotta de Xbox360 totalt for å vise respekt til Sony :dribble: Tror jeg må flytte dit :tease:

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...