Gå til innhold

Hva ser du mest fram til på E3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg forsåvidt til å se mer om Dark Messiah of Might&Magic. Syntes spillet så veldig teit ut helt til jeg så en film fra slåssingen som virket sinnsykt brutal, og så leste jeg at det var de som lagde Arx Fatalis(Som var et veldig ambisøst, tappert, og tildels vellykket forsøk på en Ultima Underworld-klone), og så leste jeg om gameplayet som også virker utrolig spennende hvis de greier det.

Lenke til kommentar
SPORE høres veldig interessant ut ja. Det er , for meg, et spill som enten flopper eller blir aldeles fantastisk. Grunnen er at fallhøyden i det prosjektet er hinsides stor.

5996974[/snapback]

 

Men det er ihvertfall noen som for ein gangs skyld våger å tenke NYTT. Men som du sier, er folk flest ofte lit tskeptiske til nye saker og ting.

Lenke til kommentar

Håper vel mest på nyheter rundt Bohemias "Armed Assault" med screens og forhåpentligvis en trailer som viser litt mer animasjoner.

Kanskje også litt om "Game2" :)

 

Ellers håper jeg også på nyheter rundt 1944 D-Day men vet ikke om de er klar med noe enda.

 

Hitman:Bloodmoney er også interessant, men det kommer ut relativt tett etter E3 tror jeg så det er så som så for info.

 

Ved siden av det er der jo alltid etpar spill som dukker opp som man ikke har hørt så mye om :)

Endret av Archangel
Lenke til kommentar

Først og fremt ser jeg frem til Revolution og spill på den, inntrykk fra de som prøver. Twillight Princess og Zelda-spillet til DS gleder jeg meg også til. Ellers håper jeg på Warhammer: Age of Reckoning og kanskje noe fra Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar. In-game fra PS3 kunne sikkert også vært flott, og skulle gjerne likt å se info om en nestegenerasjons Game Boy. Det hadde vært noe det.

Lenke til kommentar
SPORE høres veldig interessant ut ja. Det er , for meg, et spill som enten flopper eller blir aldeles fantastisk. Grunnen er at fallhøyden i det prosjektet er hinsides stor.

5996974[/snapback]

 

Men det er ihvertfall noen som for ein gangs skyld våger å tenke NYTT. Men som du sier, er folk flest ofte lit tskeptiske til nye saker og ting.

5997108[/snapback]

 

Det glemte jeg ja. Gleder meg enormt til Spore. :)

Lenke til kommentar
Er så lei Sony nå .

 

"Nei vi viser ikke fram noe til allmenheten. Vi skal stå bak et forheng og kun dedikerte journalister skal få lov til å skrive det vi bestemmer at de skal skrive."

 

Hva er det for slags holdning? Har dere en maskin som virker får dere f... med stille den ut og la folk få teste den, eventuellt la utvalgte teste den, men gjøre det til en offentlig happening.

Nintendo slår på stortrommen og sier at "selvfølgelig skal folk få teste. Vi har masse godis vi håper dere vil like og vi skal leke masse med Revolution på E3. Gled dere"

 

Sony skal stå bak et forheng....gudbedre. I tillegg skal de sikkert presentere en haug med cgi-filmer fra spill som i virkeligheten ser totalt annerledes ut....... Nei nå var jeg negativ...huff...

5996059[/snapback]

 

Sony har bekreftet at vil være spillbare PS3 titler på E3, men om det blir gjort på privat visning vet jeg ikke, men i det minste blir det ikke bare cgi-videoer.

Lumines 2 til PSP og God of War 2 til PS2 kommer nok også til å kreve litt oppmerksomhet.

Kratos er vistnok blitt enda mere brutal, så traileren fra IGN, etter å ha ha drept fyren som fløy på griffen, så såg det ut som han hogget av vingen på griffen for moro skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...