Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Hei og hopp moderatorer!

Jeg ønsker bare å si at dere gjør en GLITRENDE(!) jobb med dette forumet :)

Har enda til gode og oppleve en sur moderator, og det er ikke dårlig ;) Hehe.

Vel, I min sitvasjon er det Skagen(skag1?) og Simen1, som har hjulpet meg. Og fikk bare blide og hjelpsomme svar tilbake! Og dette setter jeg stor pris på:)

Tror jeg kan si med hele forumet i ryggen at dere er veldig flinke med det dere driver med!

 

Keep The Good Work Up! :)

 

-Shamru-

 

Er det nå jeg skal fortelle deg at signaturen din er på fem linjer, mot de lovlige fire? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei og hopp moderatorer!

Jeg ønsker bare å si at dere gjør en GLITRENDE(!) jobb med dette forumet :)

Har enda til gode og oppleve en sur moderator, og det er ikke dårlig ;) Hehe.

Vel, I min sitvasjon er det Skagen(skag1?) og Simen1, som har hjulpet meg. Og fikk bare blide og hjelpsomme svar tilbake! Og dette setter jeg stor pris på:)

Tror jeg kan si med hele forumet i ryggen at dere er veldig flinke med det dere driver med!

 

Keep The Good Work Up! :)

 

-Shamru-

 

Er det nå jeg skal fortelle deg at signaturen din er på fem linjer, mot de lovlige fire? :D

Bare fortell meg det ;) ^^ Bytter ikke mening om det jeg sa uansett ;)

Lenke til kommentar

Neida, jeg håper ikke du gjør det.

 

Kjempefint å høre at du setter pris på jobben som blir gjort her (nå snakker jeg vel for alle). En positiv innstilling til moderatorteamet gjør ting mye lettere for alle. Moderatorer er jo ikke her for å kjefte og smelle, men for å opprettholde litt orden, sånn at alle kan få en god forumopplevelse (selv om man jo iblant må kjefte litt^^)

 

Diskusjon.no har virkelig blitt et sted fullt av muligheter.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Har ikke hatt så mye kontakt med Moderatorene så kan ikke utale meg så mye.

 

De jeg har sett mest til på de forumene jeg er på, og som jeg er mest fornøyd med er Psilocybe, Dotten og simen1.

 

Og Skagen, var veldig hjelpsom og få fikset signaturen min. takker for all hjelp der, selv om det var han som sletta den i første omgang:p men regler er regler:D

 

keep up the good work.. Dette forumet hadde ikke vært det samme uten sikkerlige folk som holder styr på denne store saue flokken.

Lenke til kommentar
*skryt*

 

Takk takk!

Det er alltid hyggelig å høre at andre setter pris på den innsatsen vi (moderatorene) legger i forumet.

Moderatorens primære funksjon er jo å hjelpe brukerne i å bruke forumet og å veilede brukerne, så litt service skulle jo bare mangle. :)

 

Og Skagen, var veldig hjelpsom og få fikset signaturen min. takker for all hjelp der, selv om det var han som sletta den i første omgang:p men regler er regler:D

Hehe, er det nå jeg må forsvare meg og nevne at jeg klippet ut og sendte signaturen på PM istedet for å bare slette? :wee:

Jeg vet selv hvordan det er å få slettet en signatur man har jobbet mye med, uten å få mulighet til å få redigere/utbedre den.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Hehe, er det nå jeg må forsvare meg og nevne at jeg klippet ut og sendte signaturen på PM istedet for å bare slette? happy.gif

Jeg vet selv hvordan det er å få slettet en signatur man har jobbet mye med, uten å få mulighet til å få redigere/utbedre den.

 

Det stemmer når du sier dette. Var ikke meningen å utelukke dette, men som sakt, meget takknemmelig for hjelpen :new_woot:

 

Er ikke alt som sitter like godt på mårran kvisten :p

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
*skryt*

 

Takk takk!

Det er alltid hyggelig å høre at andre setter pris på den innsatsen vi (moderatorene) legger i forumet.

Moderatorens primære funksjon er jo å hjelpe brukerne i å bruke forumet og å veilede brukerne, så litt service skulle jo bare mangle. :)

 

Servicen dere yter er veldig bra ;) Så jeg er så fornøyd som jeg kan bli ^^

 

 

-Shamru-

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Ja, men hva så? Hvis ikke det er jeg som har laget emnet trenger ikke jeg vite om den advarselen. Og jeg fortsatt muligheten til å lese innlegget selv om jeg har ignorert den personen hvis jeg vil

I dei fleste tilfeller er ein notis frå moderator meint å informere samtlige i tråden, ikkje kun trådstarter. Det blir som å få lov til å la være å stoppe for politiet i kontroll fordi du ikkje vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...