Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Dette er bare en støtteerklæring til Cun :new_woot:

En av de mest kunnskapsrike på sitt område, i dette forumet.

At han sannsynligvis har et snev av mod-ADHD, gjør meg ingenting.

:cool:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Det finnes ingen funksjon på forumet som oppdager om posten er identisk den forrige (meg bekjent), og dermed vil det være vanskelig å gjøre det mulig for brukere å fjerne en dobbelpost, siden man da også ville gitt dem muligheten til å fjerne normale innlegg, noe som ikke er ønskelig for diskusjonens helhet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Mente egentlig dobbeltinnlegg, skrev bare feil.. men her er tråden om det Dobbeltinnlegg

Hvis du mener at en bruker først poster et innlegg med noe. Og få minutter senere poster et nytt innlegg med noe annet slik at brukeren har to innlegg på rad, istedenfor å redigere, så er enkleste måten å gjøre følgende: Man kopierer det man skrev i det ene innlegget over i det andre. Så skriver man bare "Moderator kan slette dette innlegget" i det man vil ha fjernet, så fjerner en mod det. Rapporter gjerne innlegget man vil ha vekk også.

Lenke til kommentar
Hvis du mener at en bruker først poster et innlegg med noe. Og få minutter senere poster et nytt innlegg med noe annet slik at brukeren har to innlegg på rad, istedenfor å redigere, så er enkleste måten å gjøre følgende: Man kopierer det man skrev i det ene innlegget over i det andre. Så skriver man bare "Moderator kan slette dette innlegget" i det man vil ha fjernet, så fjerner en mod det. Rapporter gjerne innlegget man vil ha vekk også.

 

Er det det enkleste altså? Skulle vel tro at det enkelste var å kunne fikse det selv ved ett tastetrykk.. ? Var en som forklarte dette bedre enn meg i tråden jeg la ut om dette temaet..

Lenke til kommentar

Kan dere vennligst fikse slik at man ser når man har fått PM. Faen helvetes umulig å se når i helvete man har fått pm, så det kan jo ta 2 uker før man vet at man har fått PM. Har sett en PM til dotten ang. bytting av brukernav. Så jeg tar det her, og ber til gud om at en admin ser det.

 

Jeg er da svært interessert i dette navnet, men det er allerede opptatt. "Faen.", tenkte jeg. Så jeg bestemmte meg for å undersøke brukeren.

 

Link, clicky, clicky.

 

Som du da sikkert ser, så har brukeren 11 poster og har ikke vært aktiv siden 07/07-2005 : 13:30. Merk: 2005. 2 år siden. Derfor syntes jeg at jeg kunne få rettigheter til det brukernavnet, siden den kontoen 99,99% sannsynlig ikke er i bruk.

 

Mvh Fancypants

Lenke til kommentar

Hei og hopp moderatorer!

Jeg ønsker bare å si at dere gjør en GLITRENDE(!) jobb med dette forumet :)

Har enda til gode og oppleve en sur moderator, og det er ikke dårlig ;) Hehe.

Vel, I min sitvasjon er det Skagen(skag1?) og Simen1, som har hjulpet meg. Og fikk bare blide og hjelpsomme svar tilbake! Og dette setter jeg stor pris på:)

Tror jeg kan si med hele forumet i ryggen at dere er veldig flinke med det dere driver med!

 

Keep The Good Work Up! :)

 

-Shamru-

Lenke til kommentar
Kan dere vennligst fikse slik at man ser når man har fått PM. Faen helvetes umulig å se når i helvete man har fått pm, så det kan jo ta 2 uker før man vet at man har fått PM. Har sett en PM til dotten ang. bytting av brukernav. Så jeg tar det her, og ber til gud om at en admin ser det.

 

Jeg er da svært interessert i dette navnet, men det er allerede opptatt. "Faen.", tenkte jeg. Så jeg bestemmte meg for å undersøke brukeren.

 

Link, clicky, clicky.

 

Som du da sikkert ser, så har brukeren 11 poster og har ikke vært aktiv siden 07/07-2005 : 13:30. Merk: 2005. 2 år siden. Derfor syntes jeg at jeg kunne få rettigheter til det brukernavnet, siden den kontoen 99,99% sannsynlig ikke er i bruk.

 

Mvh Fancypants

 

Gjør som meg, huk av på gi e-post ved ny PM, funker fint som bare det! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...