Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Det er heller ikke så vanskelig å bare overse moderatornotiser som ikke er skimtet mot en selv. Scroll forbi og ikke les innlegget. :)

Jeg gjør det selv når jeg leser tråder hvor andre moderatorer har lagt igjen notiser som ikke er av umiddelbar interesse for hvorfor jeg leser tråden.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

med fare for mitt medlemskap her så vil jeg påstå at hele brukermoderat oppleget ligner på et fasist styre.

alt går bare en vei ovenefra å nedover akkurat slik det fungerer i en hønsegård med heraki alt går en vei.

dere tåler ikke å få dere en på tryne slik dere gir andre der ute i forumet.

regner heller ikke med at det jeg skriver her blir publisert heller da dere er så hårsåre for kritikk så dere sletter denne også slik dere har for vane å slette kritikk.

 

Lenke til kommentar

Denne kategorien har hundrevis med tråder som går på innspill og kritikk, samt at denne tråden alene har over 600 innlegg og ble opprettet med det formålet å få tilbakemeldinger på modering (slik at man unngår å få det spredt utover hele forumet, for da blir det umulig for moderatorteamet å få kritikken med seg).

 

Så hvordan kan du konkludere med at vi har for vane å slette kritikk? :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg har slett ikke fått det inntrykket som "kvase", gir uttrykk for.

 

At enkelte moderatorer, som bor i nærheten av Sognefjord, og kan under slett belysning og adekvat drikke, i utseende ligne littegranne på Hitler, er sikkert helt tilfeldig ... :whistle:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Det kan være tilfeller hvor tilbakemelding/kritikk som kommer rundt om på forumet blir slettet, for å unngå at det "kaprer" en tråd og for å få det samlet under tilbakemeldinger, slik at vi får det med oss. Men da skal det i utgangspunktet informeres om, eventuelt kan man splitte det ut i en ny tråd om det lar seg gjøre. Selvfølgelig, det skjer nok glipper her også, men de skal i så fall forekomme sjeldent. Blir det et stort problem får vi gjøre noe med det, men har ikke inntrykk av at dette er noe som forekommer ofte.

Lenke til kommentar

Syns fortsatt dere gjør en god jobb folkens, men noen ganger så er plutselig en av trådene mine stengt og i siste posten (til en moderator), står det at trådstarter hadde fått vite det han/hun trengte og at hun/han ønsket tråden stengt

 

Det likte jeg ikke helt, spesielt når ikke jeg (altså trådstarter) har ønsket tråden stengt.

Er forsovet ikke noe problem, og jeg fikk ordna opp med moderatoren dette skjedde med, så det er ikke noe problem...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kort innpå!

 

Hva betyr denne nye tittelen som man ser noen har. Jeg tenker da på "Medarbeider"?

 

Ser ikke bort fra at jeg har sovet i timen, og var ikke sikker på hvor jeg skulle poste spørsmålet ... :roll:

Lenke til kommentar
Hva betyr denne nye tittelen som man ser noen har. Jeg tenker da på "Medarbeider"?

 

Har du noen eksempler? Vi har en egen gruppe som heter "Medarbeider", hvor ansatte i nettverket som har brukergrupper ofte plasseres om ønskelig. Men om noen har det under tittelen så er det litt "merkelig". Er vanlig å presisere hva man er (eksempelvis "Skribent, Kulturo.no").

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kom over Yoshi i en tråd, og har ikke sett at han har hatt denne tittelen før, og ikke minst hadde det vært fint å vite litt mere om hvilken type medarbeider han da er.

 

:yes:

 

BTW: Hvis dere har behov for forvirrende medarbeidere, eller det blir vel heller "merarbeidere" ... så vet dere hvor henvendelsen kan sendes ... :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ahh, now I see the light!

 

Men nå bruker jeg sjelden å lese signaturene. Hadde det stått "Medarbeider i Prisguiden", så hadde nepa mi fått adekvat informasjon.

 

:innocent:

Lenke til kommentar

Dette handler mest om brukerne:

Synes det er utrolig mange dumme spørsmål ute og går her, dette er jo et forum så det er meningen å spørre. Det å spørre etter en ting som tar 2 minutter å lete fram på google, det blir for dumt.

 

Ta f.eks. Antivirus delen.

Der er det omtrent 10 stk som spørr daglig etter hvordan de skal få fjerna virus. De gidder ikke lese stickyen og bare poster i vei, synes dere burde bli litt strengere på sånne "unødvendige tråder" Jeg svarer gjerne jeg men noen ganger er det grenser for hva man kan spørre etter :)

 

Ellers synes jeg dere gjør en god jobb. :D

 

Keep up the good work. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+5432143541

Administratorer her er hyggelige når det først er noe som de må ta kontakt om og ikke minst saklige :mrgreen:

 

OT:

Men jeg ønsker å si, at jeg har lyst på en "ingen poster uten bilde" regel i snowdogs tråden.

 

Jeg er lei av 2 sider med bare prat og ikke bilder, praten hadde jeg levd med hvis folk hadde postet bilder .

 

Takk til alle moderatorer (spesielt TWFA)

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...