Gå til innhold

Har du jobb?


Har du jobb?  

558 stemmer

  1. 1. Har du jobb?

    • Ja
      302
    • Nei
      181
    • Søker
      75


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke jobb for øyeblikket, men har sendt søknad til McDonalds (er bare 15, så). MEN jeg jobbet for Norpost før. Og makan til elendig, helt forferdelig grusomt betalt det er. Måtte gjerne jobbe 3 timer og fikk kanskje 60KR for det hele.

6289220[/snapback]

Bli telefonselger når du blir 16-17 år, det er vledig bra erfaring, og jeg får stadig jobbtilbud, salgserfaring er viktig

6289325[/snapback]

 

Samt at McDonalds er fryktelig dårlig betalt og kan absolutt ikke anbefales.

Lenke til kommentar
Har ikke jobb for øyeblikket, men har sendt søknad til McDonalds (er bare 15, så). MEN jeg jobbet for Norpost før. Og makan til elendig, helt forferdelig grusomt betalt det er. Måtte gjerne jobbe 3 timer og fikk kanskje 60KR for det hele.

6289220[/snapback]

Bli telefonselger når du blir 16-17 år, det er vledig bra erfaring, og jeg får stadig jobbtilbud, salgserfaring er viktig

6289325[/snapback]

 

 

Hmm, takk for tipset, skal tenke på det. Grei lønn?

 

EDIT: Og ang posten over meg, er det det da? For en som meg selvfølgelig, har et par kompiser som jobber der, og de får vel 84KR timen på hverdager. Og det er vel greit betalt? I forhold til andre jobber en 15 åring kan ta.

Endret av KompleX
Lenke til kommentar
har mest sansynelig fått meg sommerjobb på Strømmen VGS de skal bygge om så de trengte hjelpere ^^

6289360[/snapback]

Lol. Har de endelig bestemt seg for å gjøre noe med skolen? Det ser jo ikke akkurat bra ut der nå.

6289708[/snapback]

Strømmen ser da ikke så ille ut..? De har forresten tre-fire vaktmesterassistenter som har fast jobb der, mer trenger man vel ikke.

 

Nei, jeg har ikke jobb.

Lenke til kommentar
Har ikke jobb for øyeblikket, men har sendt søknad til McDonalds (er bare 15, så). MEN jeg jobbet for Norpost før. Og makan til elendig, helt forferdelig grusomt betalt det er. Måtte gjerne jobbe 3 timer og fikk kanskje 60KR for det hele.

6289220[/snapback]

Bli telefonselger når du blir 16-17 år, det er vledig bra erfaring, og jeg får stadig jobbtilbud, salgserfaring er viktig

6289325[/snapback]

 

Samt at McDonalds er fryktelig dårlig betalt og kan absolutt ikke anbefales.

6289546[/snapback]

 

Nevn 3 steder der en 15 åring vil få bedre betalt. Vær så snill.

Lenke til kommentar
Selger og stabler Grandiosa (og annet fra Stabburet).

 

255000/året pluss tillegg for kilometer etc.

Veldig fin jobb og enda bedre med fri hver helg!

6289841[/snapback]

Får du gratis Grandiosa da? AAHAhHAahah *klasker seg på låret* :D

Sorry, det var uungåelig.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Hvordan går man fram for å bli telefonselger da? Det hørtes interesangt ut..

6289588[/snapback]

Telefonselger er fælt å være hvis du ikke er god.

Jeg jobber nå som telefonintervjuer, har 90kr timen, pluss at jeg får ekstra for hvor mye av tia jeg sitter babler med folk, Var første dagen i dag, og ligger på 85%

Og tjener da litt over 100kr...

Lenke til kommentar

Har selv ett par jobber...

 

Har jobbet på Shell siden jeg ble 18år (ca. 1,5 år). Men har nå sagt at jeg vil slutte, er rett og slett lei den turnusen vi har der, og lange kjedelige vakter.

 

Har fått sommerjobb hvor jeg skal jobbe med psykisk utviklingshemmede, begynnte litt smått i jobben allerede i april, trives godt med det. Ikke så lange vakter, mye mer frihet til å gjøre "normale" ting, grille, se på tv, drikke kaffe, være ute. En mye bedre jobb å ha på en sommer enn å være inn på en bensinstasjon i det fine været spørr du meg. Satser på at jeg etter sommeren får fast 2 helger i måneden på denne jobben.

 

I tillegg til dette har jeg siden jeg var 15-16 jobbet litt som avløser hjemme på gården. Men jeg er ingen bondegutt, selv om jeg er aldri så mye odelssønn, så dette er bare en jobb jeg gjør når det trengs...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...