Gå til innhold

Har du jobb?


Har du jobb?  

558 stemmer

  1. 1. Har du jobb?

    • Ja
      302
    • Nei
      181
    • Søker
      75


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går Hjelpepleier linja på vgs.

var utplassert på ett sykehjem, på en avdeling hvor personen som har en dødelig /kronisk sykdom som ikke gjøres noe med mer sendes til fra sykehus for å ende livet sitt.

 

Fikk så jobb der etter endt utplassering.

 

Jobber så og si hver helg og alle heligdager.

Tjente 12 000 bare i jula :)

 

vi driver med smertelindring og kommunikasjon med pårørende i høyest mulig grad.

 

Har 120 kroner timen.

133% på overtid og helligdager.

+ 25 kr per time natt / kveldt (etter kl 1700)

+ 15.50 per time helge arbeid. (Fra fredag kl0000. til mandag kl 0000)

 

Har også gratis psykolog om vi trenger det.

Veldig godt arbeidsmiljø.

Og jobber med noe som interesserer meg.

Og nei, jeg er ikke spesielt overglad i døden, men de som kommer og ligger her er ekstremt takknemlige og viser sin takknemlighet på en veldig god måte. Man får en god følelse av å jobbe med slike pasienter. De setter hvirkelig pris på oss som jobber her.

Trives godt i jobben.

Endret av Reloader
Lenke til kommentar

Hadde en jobb som avisbud for lokalavisa på torsdager. Jobba i 2 timer (egentlig 1,5 men jeg skrev alltid 2! :)) fra kl. 3 og tjente 60kr timen. Det var et slit med MANGE aviser og jeg sluttet etter at jeg hadde tjent opp noe over 1500kr. Fikk aldri arbeidskontrakt, selv om alle som jobba der maste, og da rant begeret over og jeg slutta!

Var 14 da og det var jo kjekt nok, men det hadde vært bedre med en jobb hvor jeg hadde hatt muligheten til å jobbe mer enn 2 timer.

Men det som var litt morsomt med jobben var at de hadde lokale bare ca. 20 meter fra der jeg bodde før.

 

Er ute etter fast jobb nå, men tar webdesignoppdrag, men det er jo ikke en stabil inntekt og det er i det hele tatt vanskelig å få oppdrag. =/

Lenke til kommentar

Postens Reklamedistribusjon, vet ikke hva stillingen heter, men jeg er vel egentlig bare en av mange som sørger for at leggemaskinene holdes i gang og at reklamen merkes på rett måte.

 

Lønn:

103kr/t grunnlønn

10kr/t ekstra på ettermiddag/morgen

20kr/t ekstra på lørdag/søndag

68kr/t ekstra mellom 21 og 06 (hvilket det er en god del av)

 

Er ringevikar, men da det er jevnt behov for arbeidskraft betyr det at jeg stort sett får jobbe når jeg selv vil, og ofte får jobbe kveld/natt (med ekstra høy lønn). Ganske kos jobb, hadde den ikke vært såpass fysisk anlagt (er ikke bra for ryggen, egentlig). :)

Lenke til kommentar

Er 18 år og jobber for Max Power (Som er norges største bilblad innen styling og tuning).

 

Der gjør jeg egentlig det som trengs.. Skriver litt smågreier, litt på nettet, litt layout (mest for markedsavdelingen til forlaget, da), tar mye bilder på biltreff og gjør det meste av forefallende arbeid. :)

 

Lønna er helt grei: 100 kr. timen. Jeg vet om mange som tjener bedre, men jeg vet ikke om noen på min alder som trives bedre med jobben sin enn meg. Når man får både bil, journalistikk, grafisk design OG foto i en og samme jobb, så er det drømmen! :D

 

Også så jeg en post lenger baki tråden her angående at "Jeansansvarlig" var en teit tittel. En jeg kjenner jobber på Rema 1000, og har dermed tittelen"flaskegutt"! :p

Lenke til kommentar

Ser at folk klager på at skole tar all tid. Skjønner ikke hvordan man klarer det?

 

Jeg går på skole fra 8-15 hver dag, og jobber stort sett hver dag fra 15-18-19-20, pluss en god del turer rundt i landet i helgene. Og ja, jeg har venner og et liv utenom, men de ser jeg både på skolen, etter jobb og de helgene jeg ikke jobber. :)

 

Jeg ser på det som livsviktig å jobbe ved siden av skolen. Gikk uten jobb i et halvt år i fjor, og følte meg vanvittig fattig.

Lenke til kommentar
Ser at folk klager på at skole tar all tid. Skjønner ikke hvordan man klarer det?

 

Jeg går på skole fra 8-15 hver dag, og jobber stort sett hver dag fra 15-18-19-20, pluss en god del turer rundt i landet i helgene. Og ja, jeg har venner og et liv utenom, men de ser jeg både på skolen, etter jobb og de helgene jeg ikke jobber. :)

 

Jeg ser på det som livsviktig å jobbe ved siden av skolen. Gikk uten jobb i et halvt år i fjor, og følte meg vanvittig fattig.

6289143[/snapback]

ja, man så tar dataen å litt av tiden da

Lenke til kommentar

Jaok. Der har man prioriteringene.. Jeg velger heller å bruke dataen de gangene jeg har tid, og jobbe resten. Andre tenker kanskje motsatt. Deres valg. :)

 

Også har det kanskje litt med at jeg sitter på Mac både på skolen og på jobb, og derfor ikke ser det helt store behovet for å løpe hjem til PCen hver dag. :p

Lenke til kommentar

Tok meg et friår etter 3 år på vgs og fant ut at jeg måtte ha jobb. Så jeg gikk til Manpower og dagen etter hadde jeg jobb på Gresvigs lager i Askim. Helt ok jobb, farter rundt på en "truck" (jekketralle med motor) og plukker varer. Lagermedarbeider kaller de meg. 103 kr timen.

 

Ellers har jeg solgt jordbær og jobbet i en strandkiosk før :-)

Lenke til kommentar
Har ikke jobb for øyeblikket, men har sendt søknad til McDonalds (er bare 15, så). MEN jeg jobbet for Norpost før. Og makan til elendig, helt forferdelig grusomt betalt det er. Måtte gjerne jobbe 3 timer og fikk kanskje 60KR for det hele.

6289220[/snapback]

Bli telefonselger når du blir 16-17 år, det er vledig bra erfaring, og jeg får stadig jobbtilbud, salgserfaring er viktig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...