Gå til innhold

Har du jobb?


Har du jobb?  

558 stemmer

  1. 1. Har du jobb?

    • Ja
      302
    • Nei
      181
    • Søker
      75


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er plenklipper for et borettslag. Klipper en gang i uka for 350,-. Tar meg under en time.

 

Jobber 11 timer i uka som telefonselger. 96 i timen, men med god provisjon. Har ingen planer om å være telefonselger som alltid, men det var det eneste jeg fikk.

 

Vurderer å ta meg en jobb til. Eller, skal ha en jobb til :).

6240793[/snapback]

HVor gammel er du, og driver du med noe annet i tillegg?

Lenke til kommentar

Jeg nevnte i en eller annen av de mange jobbtrådene at jeg var tillitsmann på jobben, og at jeg var midt oppi lønnsforhandlingene.

Vel, nå er forhandlingene ferdige, og jeg er kjempefornøyd! Jeg klarte nemlig å forhandle frem en lønnsøkning på 5 kr i timen, fra og med 1 juni.

(Og i tillegg går jeg opp 2,50 kr ekstra etter sommerferien pga økt ansenitet. Så personlig er jeg storfornøyd! Dvs at etter sommerferien har lønna mi økt med 14625 kroner i året.)

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Her student, men jobber på Meny ved siden av. På grunn av ub-tillegg og at jeg kun jobber på kvelden og i helgen , tjener jeg ca 130 kr timen og oppover (lørdager etter kl 18, litt over 190 kr(. På helligdager for jeg ca 200%, det er litt snadder.

 

Til neste år er jeg ferdig med utdannelsen, og da ligger grunnlønna på ca 200 kr timen. Da blir det litt bedre tider.

 

Tips til yrket mitt: Lange ferier:P

Lenke til kommentar
Jeg nevnte i en eller annen av de mange jobbtrådene at jeg var tillitsmann på jobben, og at jeg var midt oppi lønnsforhandlingene.

Vel, nå er forhandlingene ferdige, og jeg er kjempefornøyd! Jeg klarte nemlig å forhandle frem en lønnsøkning på 5 kr i timen, fra og med 1 juni.

(Og i tillegg går jeg opp 2,50 kr ekstra etter sommerferien pga økt ansenitet. Så personlig er jeg storfornøyd! Dvs at etter sommerferien har lønna mi økt med 14625 kroner i året.)

6244772[/snapback]

Gratulerer :D

Lenke til kommentar
Her student, men jobber på Meny ved siden av. På grunn av ub-tillegg og at jeg kun jobber på kvelden og i helgen , tjener jeg ca 130 kr timen og oppover (lørdager etter kl 18, litt over 190 kr(. På helligdager for jeg ca 200%, det er litt snadder.

6244930[/snapback]

Hvis du kan fortelle meg hvilken Meny som har åpent på helligdager vil jeg være evig takknemlig... :)

Lenke til kommentar
Er plenklipper for et borettslag. Klipper en gang i uka for 350,-. Tar meg under en time.

 

Jobber 11 timer i uka som telefonselger. 96 i timen, men med god provisjon. Har ingen planer om å være telefonselger som alltid, men det var det eneste jeg fikk.

 

Vurderer å ta meg en jobb til. Eller, skal ha en jobb til :).

6240793[/snapback]

HVor gammel er du, og driver du med noe annet i tillegg?

6241617[/snapback]

18 år. Går på skole...

Lenke til kommentar
Hvorfor gidder dem å betale 50 spenn for et brukt tau? Er det ikke billigere å produsere nytt i Kina? ;)

6245385[/snapback]

Nja, er jo ikke bare tauet som blir "reddet". Garnet også. Dessuten er det som tar lengst tid ikke å tre garnet på nytt, men det å ordne tauene ^^
Lenke til kommentar

Jobber som maskinist på ringnotsnurper.. (fiskebåt) Jobber 130-180 dager i året og tjener bra. Setter egentlig mest pris på fritiden jobben gir meg. Deilig å slippe å stå opp tidlig hver dag.

 

Er 28 år gammel.

Har jobbet som fyrvokter da jeg var 12-15, vareleverandør til butikk 12-18, fisker, losser, motormekaniker og hatt masse andre småjobber.

 

Og til dere som leter etter jobb, pass på at ALLE dere kjenner vet at du er på jakt.. Og at de sier de til alle de kjenner. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvis du kan fortelle meg hvilken Meny som har åpent på helligdager vil jeg være evig takknemlig...  :)

6245470[/snapback]

 

Hehe, det er ytterst sjelden selfølgelig. Men feks. på "aften-dagene" (jul, påske, pinse). Noen ganger har vi også vareopptellinger på søndager. Da får vi dog "bare" 100% tillegg.

Lenke til kommentar
14 åringer får ikke jobb :no:

6245574[/snapback]

Jeg er 14 og jobber på Lefdal på lagunen. Stortrives og tjener nok. Kjempe gøy. Alltid hyggelige folk der ? Jeg henter litt varer og ting fra lageret og setter det i butikken. Lager også prisplakater, som viser hva det enkelte produktet koster.

Endret av tissedam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...