Gå til innhold

Har du jobb?


Har du jobb?  

558 stemmer

  1. 1. Har du jobb?

    • Ja
      302
    • Nei
      181
    • Søker
      75


Anbefalte innlegg

har mest sansynelig fått meg sommerjobb på Strømmen VGS de skal bygge om så de trengte hjelpere ^^

6289360[/snapback]

Lol. Har de endelig bestemt seg for å gjøre noe med skolen? Det ser jo ikke akkurat bra ut der nå.

6289708[/snapback]

 

 

tror de skulle utvide eller noe, de hadde 40 % oversøking i år...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lykke til Hanne :)

 

Har søkt på et par jobber selv, mest i daglivarehandler men ingen sier ja :/ Bør jeg gå og spørre der personlig istedenfor mail? :p

6344101[/snapback]

takk! Møte opp personlig er mye bedre en mail. jeg møter bestandig opp selv når jeg søker, så har jeg med søknad og cv!

 

Klesbutikk virker kos i forhold til sportsbutikk, er liksom mest opp til kundene. siden hverdagsklær ikke er så tekniske... :)

6344109[/snapback]

Vil tro det kan bli kjedelig når det er rolig! Men jeg går over klær jeg sikler over selv.

(Tiger of sweden, peak, soaked in luxery, moods of norway, InWear osv)

Lenke til kommentar

Jeg holder på å starte eget firma, men de siste to ukene jobbet jeg et vikariat som truck-fører, det var digg. 70 % av arbeidet gikk på truck, ganske avslappende og morsomt dersom man finner glede i sånt. Ingenting sier "fett" som en 16 tonn diesels-truck som kommer rumlende ned veien...

Lenke til kommentar
Jobber på Expert  :p!  Fekk jobben då eg var 14 (er 15 snart 16 nå)

 

Jobber for luselønn, 70 kr timen!

6344150[/snapback]

 

luselønn og luselønn.. for det første er du ikke 16 engang og for det andre er det ikke fulltidsjobben din.. skole går du sikekrt på..

6344172[/snapback]

 

Dei andre som gjekk i klassen min i år (heile ungdomsskule tida) jobbar alle for over 80kr t....... Berre litt surt å få inn " :p så lite :p ".

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...