Gå til innhold

Har du jobb?


Har du jobb?  

558 stemmer

  1. 1. Har du jobb?

    • Ja
      302
    • Nei
      181
    • Søker
      75


Anbefalte innlegg

Handlingagent som det så fint heter (stuer). 18år og har vk2 i tillegg.

 

116kr\t i grunnlønn og: hverdag 18-23= 128,5kr, lørdag 18 til søndag 23 = 166 og natt 23-06 = 153,5.

 

Får vel ca 15 000 før skatt mnd. Fastlønn på ca 6k i mnd inkl skifttillegg..

 

Veldig fin jobb, men man må ikke være kresen på arbeidstidene.. Kom hjem fra jobb kl 01.15 og skal på igjen kl 04 :p ikke vanlig det da.. sikkert ikke lov heller..

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jobb : vekter i g4s (nye navnet på falken)

Lønn: 126kr time + 35kr for natttillegg,44kr for helgentillegg og 252kr på helligdag (alt er timelønn)

arbeid tid:8-10-12timer skift

 

Ikke så mye i time men så jobb vi for mest på 12timer skift.Lønne er egenlig veldig forskjell fra vekter til vekter, det spør nå og hvor mye han gidder å jobber alt fra 14k til 25k utbetal (netto) i mnd.Har et par frynsegoder også :)

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
jobb :  vekter i  g4s (nye navnet på falken)

Lønn: 126kr time + 35kr for natttillegg,44kr for  helgentillegg og  252kr  på helligdag  (alt er  timelønn)

arbeid tid:8-10-12timer skift

 

Ikke så mye i time men så  jobb vi  for mest på 12timer skift.Lønne er egenlig veldig forskjell fra vekter til vekter spør nå og hvor mye han gidder å jobber  alt fra 14k til 25k    utbetal  (netto) i mnd.Har et par  frynsegoder også :)

6238514[/snapback]

Not bad! :D

 

I bow before you! :cool:

Lenke til kommentar
Veldig fin jobb, men man må ikke være kresen på arbeidstidene..  Kom hjem fra jobb kl 01.15 og skal på igjen kl 04 :p  ikke vanlig det da.. sikkert ikke lov heller..

6238191[/snapback]

Det hørtes litt shady ut ja, det skal være 11 timers pause mellom hver økt.

6238993[/snapback]

 

 

De som jobber dobbeltskift noen ganger da ?

Lenke til kommentar
Veldig fin jobb, men man må ikke være kresen på arbeidstidene..  Kom hjem fra jobb kl 01.15 og skal på igjen kl 04 :p  ikke vanlig det da.. sikkert ikke lov heller..

6238191[/snapback]

Det hørtes litt shady ut ja, det skal være 11 timers pause mellom hver økt.

6238993[/snapback]

 

11t? Fastskiftet på lørdagen er 13-16 og 21-24.. det er vel lov? det at jeg skulle begynne på jobb igjen kl 04 var min egen feil.. ikke at det gjorde noe for min del da :)

 

Edit:de siste 24t så har jeg fått betalt for: 13-16, 21-01.30 og 04-13 (helligdag tillegg på 24-1.30 og 04-07)

 

Det jeg jobbet var: 13-15, 23.45-1.30 og 04-07.. såå, godt betalt for så lite arbeid..

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

Jeg jobber 12 timer i uken, og tjener 120 kr timen. Tittelen min er assistent, og det jeg gjør, er at jeg passer tre psyco barn, lager mat, hjelper med lekser og rydder når moren er på jobb. Hadde jeg tjent en krone mindre, så hadde jeg sluttet på dagen.

 

Jeg har også fått jobb som guide på en 7 timer lang busstur. Jeg vet ikke hva lønnen er ennå, men slike jobber er godt betalt. Og i sommer skal jeg også jobbe i ett kraftselskap, hvor jeg skal male trafo kiosker og klippe plenen og slikt :p 110 kr timen.

Lenke til kommentar

Er plenklipper for et borettslag. Klipper en gang i uka for 350,-. Tar meg under en time.

 

Jobber 11 timer i uka som telefonselger. 96 i timen, men med god provisjon. Har ingen planer om å være telefonselger som alltid, men det var det eneste jeg fikk.

 

Vurderer å ta meg en jobb til. Eller, skal ha en jobb til :).

Lenke til kommentar
jobb :  vekter i  g4s (nye navnet på falken)

6238514[/snapback]

For et ubrukelig navn. Har ikke fått med meg at de har bytta engang jeg. Høres ut som et tvilsomt amerikansk leiesoldatopplegg :p

6240800[/snapback]

Jeg synes det var et ganske så smart navn jeg. For på engelsk høres det ut som G-force. G(four)s. Og det er ganske kraftige saker, så det sender et budskap om at de er kraftige saker selv.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...