Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
October Blowout salg på Play.com opptil 80% og nesten 1000 tittler (922:))

Ser du oppgir priser i pund, men de selger bare i Euro til Norge nå tror jeg...

7126316[/snapback]

 

Meg vite, men det er lettere å regne hvor mye filmer koster hvis jeg oppgir prisen i pund og jeg gadd ikke å trykke på euro knappen ;)

Lenke til kommentar
En del gode tilbud i CD Wows Pre Christmas Sale, f. eks. Deadwood S1 og S2 hver rett under mva-grensa, Band of Brothers Tin Box også rett under NOK200, Battlestar Galactica S2 £12.49/~NOK160.

7128734[/snapback]

 

Hvorfor i huleste finner jeg ikke en dritt når jeg søker på den tullsiden der? :huh:

7134199[/snapback]

Fordi:

1. Søkemotoren deres (som suger blåhvalstingeling selv når den er på sitt "beste") har tatt helt kvelden. Igjen.

2. Tror Galactica, og begge Deadwood'ene nå er utsolgt (til den prisen); Mine Deadwood S1 og S2 ble visstnok sendt i formiddag.

Band of Brothers blikkboksen var i hvert fall inne fremdeles for noen minutter siden.

Er man interessert anbefaler jeg å rett og slett bla gjennom alle Pre Christmas-sidene, og også å sjekke This Weeks' Specials-sidene (link til venstre på sida).

Og er det ting som koster tett på mva-grensa anbefaler jeg å betale i norske kroner (så sant prisen blir under NOK200 med deres valutakonvertering, selvfølgelig). Da er man rimelig sikker mot evt valutasvingninger før pakke® kommer.

Lenke til kommentar
Det kan man vel!

Jeg er under 18 og har visa-kort, så det så.

7126242[/snapback]

 

 

visa elektron eller onkelig Visa?

 

jeg kunne ikke få onkelig visa før jeg var 18år selv om forreldrene mine var med til banken og sa det var greit. måtte være myndig fikk jeg beskjed om..

 

men kan vel være forskjelig fra bank til bank

Lenke til kommentar
October Blowout salg på Play.com opptil 80% og nesten 1000 tittler (922:))

Ser du oppgir priser i pund, men de selger bare i Euro til Norge nå tror jeg...

7126316[/snapback]

 

Meg vite, men det er lettere å regne hvor mye filmer koster hvis jeg oppgir prisen i pund og jeg gadd ikke å trykke på euro knappen ;)

7132471[/snapback]

Det blir vel merkbart dyrere hvis du bruker euro som utgangspunkt...

Lenke til kommentar

Playx, gale som de alltid er (både når det gjelder utrolige tilbud, og skammelig høye fraktpriser), har nå slått på stortromma igjen. De tre neste dagene får vi faktisk kjøpt de første sesongene av 24, Simpsons og Futurama for 129kr for hver, og Lost sesong 1 for 139kr. I tillegg har de lagt til flere filmer i 49kr- og 66kr-kurvene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...