Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Send gavekort til 2102 så får dere 100 kr til å handle på bokkilden.no. Der kan du kjøpe en DVD til 99 kr eller noe, så får man den gratis.

 

OBS: Begrenset antall.

 

Usikker hvor mye en smms dit koster, men antar at det er vanlig takst.

7397832[/snapback]

<3

 

 

Må man betale porto?

Fant ut.

    * A post - fraktfri levering på alle ordre over kr 199,-Bestiller du varer for under kr 199,-, får du et portotillegg på kr 29,-. Vi sender varene til deg fortløpende når de ankommer vårt lager. A-post leveres normalt ut på 1 døgn, også lørdag.

    * B post - GratisVi sender varene til deg fortløpende når de ankommer vårt lager. Posten tar normalt 4 - 6 ukedager med B-post.

Cinema Paradiso er på vei. Gleder meg til mamma kommer hjem, så skal ejg låne telefonen hennes også.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Dere bør være klar over at bokkilden.no til tider har drøye ventetider. Bestilte skolebøkene mine med A-post ved semesterstart i år, og det tok vel to uker eller noe før jeg fikk bøkene mine. Fikk ingen advarsel om at de ikke hadde bøkene inne på lager eller noe.

 

Likevel, når man får bøker og DVD'er gratis slik som nå gjør det ikke noe om jeg må vente en stund for min del. Selv har jeg bestilt;

- Engler og Demoner av Dan Brown (Bok)

- Sofies Verden av Josten Gaarder (Bok)

- Deer Hunter

- The Others

- Mors Elling

 

Greit nok. Bøkene er allright/gode, og filmene er såpass gode at jeg valgte de også. Er vel ikke filmer jeg hadde kjøpt, men når jeg får de gratis er det klart jeg må ta imot! =)

Lenke til kommentar
Dere bør være klar over at bokkilden.no til tider har drøye ventetider. Bestilte skolebøkene mine med A-post ved semesterstart i år, og det tok vel to uker eller noe før jeg fikk bøkene mine. Fikk ingen advarsel om at de ikke hadde bøkene inne på lager eller noe.

 

Likevel, når man får bøker og DVD'er gratis slik som nå gjør det ikke noe om jeg må vente en stund for min del. Selv har jeg bestilt;

- Engler og Demoner av Dan Brown (Bok)

- Sofies Verden av Josten Gaarder (Bok)

- Deer Hunter

- The Others

- Mors Elling

 

Greit nok. Bøkene er allright/gode, og filmene er såpass gode at jeg valgte de også. Er vel ikke filmer jeg hadde kjøpt, men når jeg får de gratis er det klart jeg må ta imot! =)

7424698[/snapback]

 

Er vel ikke filmer jeg hadde kjøpt?? Lever vi i samme verden eller?

 

Deer hunter og The Others er jo kongefilmer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...