Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dumt spørsmål... men gjelder dette 20%-salget alle filmene deres, eller er det en viss "billigkurv" jeg må finne? Finner i så tilfelle ikke denne, jeg. :dontgetit:

 

EDIT: Hvilke filmer er det forresten lurt å kjøpe mens dette salget foregår?

 

EDIT2: Hvordan fungerer det forresten med frakt fra DDD?

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

20%-salget gjelder for så og si alt på DDD. Du tar bare og legger filmene i handlekurven. I handlekurvbildet er det et felt hvor du taster inn "kodene" (nevnt tidligere i tråden). Etter at koden er tastet inn og du har konfirmert den vil 20% trekkes av den tidligere summen.

 

Frakt er 5,95$/8,95$ avhengig av antall disker (om jeg ikke tar helt feil).

 

De filmene man bør sikre seg er vel de som til vanlig koster over 200,-. Jeg kjøpte f.eks MST3K og Nowhere Man (kostet til vanlig 210-215,-).

Lenke til kommentar
20%-salget gjelder for så og si alt på DDD. Du tar bare og legger filmene i handlekurven. I handlekurvbildet er det et felt hvor du taster inn "kodene" (nevnt tidligere i tråden). Etter at koden er tastet inn og du har konfirmert den vil 20% trekkes av den tidligere summen.

 

Frakt er 5,95$/8,95$ avhengig av antall disker (om jeg ikke tar helt feil).

7324607[/snapback]

Nei, det er avhengig av pris på varer, etter denne tabellen (merk, de bruker de rabatterte prisene til å regne ut frakt, ikke "normalprisen" :) ).

Lenke til kommentar

Fader og, nå må jeg snart få fingern ut. Har ikke skaffet meg et Visa-kort enda, siden jeg fylte 18. :(

 

- Dermed kan jeg ikke bestille fra Play.com og andre nettbutikker som krever Visa. Så i morgen stikker jeg til banken, leverer inn mitt gamle og be de ordne et Visa-kort.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Men frakt skal vel ikke medregnes når pakken passerer inn til Norge, right?

7324948[/snapback]

 

Nei men hvis summen går over 200 kroner så blir frakten regnet med...

 

Men det er ikke noe problem fra DDD de skriver aldri opp fraktprisen på pakken, kun prisen på varene...

 

Og synes ikke prisene på serier er så halvgærne, se på Komplette Mash settet, 140$ for 11 sesonger pluss at man får med filmen på kjøpet :)

 

Hvis du kjøper den under salget så er prisen kun 128$ med frakt :thumbup:

Og fikk nettopp en mail om at den var sendt :w00t:

Lenke til kommentar
Og synes ikke prisene på serier er så halvgærne, se på Komplette Mash settet, 140$ for 11 sesonger pluss at man får med filmen på kjøpet :)

7330135[/snapback]

 

Tja, det er vel bare dårlige priser på det jeg så på da. Typisk at det jeg vil ha, er så dyrt. Personlig synes jeg Mash er en helt utrolig tørr og kjedelig serie. Menmen. Ze smack ist liek ze back.

Lenke til kommentar

Hvis man er interessert i dansk film (filmer fra andre land er også med, ikke bare nordiske, sjekk selv for hvilke) har Danmark for tiden et tilbud om bokssett med 4 filmer for 100 danske kroner.

De samme settene selges av CDON også i den norske avdelingen til NOK109 per sett; Gå inn på den norske, søk på Nordisk film i søkefeltet. Mange av de beste filmene som er lagd i Danmark de site årene er med i forskjellige pakker, og i følge rapporter er det de fulle utgavene som følger med (2-disc sett der det finnes).

I tillegg er det for tiden fri frakt på CDON, så man ender på kr25 per film.

 

EDIT: SkRvLf

Endret av Njål
Lenke til kommentar
Det skal nevnes at Platekompaniet har et julesalgt nå med 59,90 og 79,90 på en del fine titler.

 

For eksempel: Braveheart, The Green Mile, Full Metal Jacket, X-Men 1,5, X-Men 2 og så videre..

 

Så til og med ett eksemplar av Equilibrium for 59,90 som jeg stakk av med :)

7337851[/snapback]

 

Vet du hvilke som var til 59 og hvilke som var til 79? Mange titler der jeg kunne tenkt meg.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...