Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk mine foreldre til å bestille den til meg under DDD's 20% Off salg, eller det vill si jeg bestilte den til meg sjøl. Jeg ga heller avkall på litt spenning på den store dagen til fordel for å få denne boksen under treet.

Den er backordered men dem skryter av at de sende den 12/03/06 (det betyr 3. desember i år, sant?)

Boksen havnet iallefall på $56.92 inkl. frakt. Blir vell rundt 550 NOK når MVA-en er regnet med.

Jeg gleder meg til julaften jeg.

Lenke til kommentar
190 NOK? Det står da 18£. :hmm:
Jeg trakk fra UK VAT (moms) på 17.5%. Etter at denne er trukket fra er Amazon UK ofte billigst på bokstibud (sjelden enkeltfilmer blir billigst for oss) som bobler ved 200-grensen. Kjekt også at de spesifiserer porto på fakturaen og at det koster £1.88 uansett om det er en enkelt DVD eller en 40-diskers boks.

 

Edit: Njål hadde allerede svart på dette. (Note to self: Oppdater tråden før du svarer.)

Endret av qwert
Lenke til kommentar
Er det flere like store tilbud som DDD's 20%-salg i løpet av året, eller er det det som er å regne som jula for filmsamlere? Har de et vårsalg, eller er det andre nettbutikker som har tilsvarende salg ved jevne mellomrom?

7396475[/snapback]

DDD har tilsvarende salg tidlig om sommeren (begynnelse/midt juni, så vidt jeg husker, du kan selv sjekke tidspunkt for siste sommerhalvårssalg tidligere i denne tråden).

Ellers har DDD jevnlig diverse svært gode salg på titler fra forskjellige studioer (for tida knallsalg på bl.a. en del Warner), se linker nederst og på hver side av forsida deres.

En ting å være obs på når det gjelder 20%-salget til DDD er at en del priser ofte kryper opp litt et par dager ut i salget (du ender opp med 10-15%off i forhold til prisene de har resten av året). Lønner seg å være tidlig ute.

DVD Planet hadde også et 20%off-salg nylig (de eies av samme selskap som DDD), men ble ikke klar over det før siste dag. I tillegg har de mer eller mindre fast 35%off Criterion-titler.

 

Ellers er det jo mange etailere som har forskjellige salg rundt omkring til enhver tid.

Lenke til kommentar
På tide at DVDpacific kjører et 10%-avslag på alle varer-salg igjen. Ser at MST3K-boksene ligger akkurat under tollgrensa (193,-), spørs om jeg tør å ta sjansen. :p

7396731[/snapback]

Det er jo bare å følge medpå valutakursen over helga, viser $ fortsatt synkende tendens på mandag/tirsdag skulle du være ganske trygg.

Lenke til kommentar

DAMN! Nå lukter jeg at The Shield sesong 3 og 4 vil bli bestilt snarest! :dribble:

 

EDIT: Oj, Futurama-sesongene koster jo 180kr for hver. Å kjøpe to av dem, så det blir 90kr for hver... wow, det er faen meg billig!

 

Men er det slik at man bare kan benytte dette tilbudet èn gang? Hvis ikke, er det smartest å bestille f.eks. alle Futurama-sesongene + to Shield-sesonger sammen, eller to-og-to?

 

EDIT2: Hvordan tror dere forresten at dollar-kursen vil holde seg? Den er jo relativt "høy" nå da (6,14NOK). Tror dere den vil synke ytterligere etter hvert, eller er det bare å hive seg på hamstringa med en gang? :hmm:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
DAMN! Nå lukter jeg at The Shield sesong 3 og 4 vil bli bestilt snarest! :dribble:

 

EDIT: Oj, Futurama-sesongene koster jo 180kr for hver. Å kjøpe to av dem, så det blir 90kr for hver... wow, det er faen meg billig!

 

Men er det slik at man bare kan benytte dette tilbudet èn gang? Hvis ikke, er det smartest å bestille f.eks. alle Futurama-sesongene + to Shield-sesonger sammen, eller to-og-to?

 

EDIT2: Hvordan tror dere forresten at dollar-kursen vil holde seg? Den er jo relativt "høy" nå da (6,14NOK). Tror dere den vil synke ytterligere etter hvert, eller er det bare å hive seg på hamstringa med en gang? :hmm:

 

Du kan bestille 2 og 2 så mange ganger du vil tror jeg? Og dollar-kurs på 6,14 er nå relativt lavt vil jeg si, tror ikke du skal regne med at den blir så veldig mye lavere...

Lenke til kommentar

Nei, sant det. Jeg ble vel kanskje litt bortskjemt da den var under 6NOK en stund her. :p

 

Men da tror jeg sannelig jeg bestiller The Shield sesong 3 og 4 sammen, samt Over There sesong 1 og Lone Gunman sammen. Foreldrene betaler. Det blir en gooood jul i år, vil jeg tro! :D

 

EDIT: Men hva er egentlig smartest når det gjelder å bestille sammen?

 

Burde jeg...

 

A: Bestille The Shield-sesongene i èn pakke, og TLG og Over There-sesongene i en annen?

B: Bestille The Shield s3 sammen med TLG og The Shield s4 med Over There?

C: Bestille alle sammen i samme pakke?

 

Da tenker jeg på hva som vil gi best utbytte mtp tilbudet, fortolling og moms, frakt-priser, osv.

Gjør DDD som Play, at de sender filmene separat uansett?

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Nei, sant det. Jeg ble vel kanskje litt bortskjemt da den var under 6NOK en stund her. :p

 

Men da tror jeg sannelig jeg bestiller The Shield sesong 3 og 4 sammen, samt Over There sesong 1 og Lone Gunman sammen. Foreldrene betaler. Det blir en gooood jul i år, vil jeg tro! :D

 

EDIT: Men hva er egentlig smartest når det gjelder å bestille sammen?

 

Burde jeg...

 

A: Bestille The Shield-sesongene i èn pakke, og TLG og Over There-sesongene i en annen?

B: Bestille The Shield s3 sammen med TLG og The Shield s4 med Over There?

C: Bestille alle sammen i samme pakke?

 

Da tenker jeg på hva som vil gi best utbytte mtp tilbudet, fortolling og moms, frakt-priser, osv.

Gjør DDD som Play, at de sender filmene separat uansett?

 

DDD sender ordrer samlet, men av og til blir noe sendt separat avhengig av hva som er på lager eller ikke er utgitt enda.

 

Når det gjelder disse boksene, bør du lage separate order som ikke har verdi over 200,-. Du ser hva prisen blir før du ferdiggjør en ordre. DDD skriver alltid riktig verdi på pakken, altså summen du betaler for varene i ordren uten frakt.

 

Edit: Ok siden The Shield uansett blir over 200,- ville jeg bestilt de i en ordre ja. De to andre du ville ha går under tollgrensen i en annen ordre.

Endret av _crs_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...