Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Monty Python latterlig billig fra Amazon UK:

Den kommende 7 disk-boksen(MONTY PYTHON films MONTY PYTHON AND THE HOLY GRAIL (two disc special edition), LIFE OF BRIAN, THE MEANING OF LIFE (two disc special edition), AND NOW FOR SOMETHING COMPLETELY DIFFERENT, and MONTY PYTHON'S PERSONAL BEST DVD sampler) under mva-grensa, £15.31/rundt NOK190 før frakt, £17.19/NOK212 med frakt.

Endret av Njål
Lenke til kommentar
Play.com sitt world cinema-salg har mange snasne titler, til faktisk nedsatte priser.

 

En hel del fra MoC-biblioteket, Bergman, Tarkovsky, Godard + en rekke annet spennende knask. Uten å ha sjekket opp dvd-utgivelsenes kvalitet på de mer interessante filmene, er det dog mye å anbefale her, ja.

7236995[/snapback]

Det var jo omtrent en zillion ting der man (dvs, i hvert fall noen av oss) burde ha/ha sett.

Nå har jeg riktignok sett (og har) ganske mange av dem, men skulle likevel klart å bruke mer penger enn det som godt er. Får ta en omgang med å sjekke om de britiske utgivelsene av de mest interessante er verdt å ha fremover mot helga.

Lenke til kommentar

Noen koder som har virket før...

 

BARGAINFLIX

DD11

DEEPDISCOUNT

DVDSALE

DVDTALK

ESPN

GOOGLE

KLSX RCH

LATIMES

NYTIMES

PRICESEARCH

PRICESEASUMMERSALE

ROME

SUPERSALE

USATODAY

USWEEKLY

WGN

WSJ

YAHOO

 

Blir et billig 20% salg denne gangen også ser jeg, salget slutter 18.11 jeg får lønn 20.11 :w00t::wallbash::wallbash:

Lenke til kommentar
Blir et billig 20% salg denne gangen også ser jeg, salget slutter 18.11 jeg får lønn 20.11 :w00t:  :wallbash:  :wallbash:

 

Hahahaha, du får lære å legge av litt penger på forhånd da... Anyway, 20% rabatt er ikke SÅ mye egentlig. Det beste er vel å få endel under 200-grensen som ikke gikk før. Hvis det er så veldig nøye. ;)

Lenke til kommentar
Blir et billig 20% salg denne gangen også ser jeg, salget slutter 18.11 jeg får lønn 20.11 :w00t:  :wallbash:  :wallbash:

 

Hahahaha, du får lære å legge av litt penger på forhånd da... Anyway, 20% rabatt er ikke SÅ mye egentlig. Det beste er vel å få endel under 200-grensen som ikke gikk før. Hvis det er så veldig nøye. ;)

7257691[/snapback]

 

Har jo det, men mye vil ha mer, er det ikke noe som heter :p

 

Håpet at jeg skulle få tatt en del av de seriene som lå og vaket i grensa, må vel bare ta og prioritere de viktigste...

 

Edit: Ser at det er en del moro som smyger seg under grensa nå, Airwolf, A-Team, Animaniacs, My name is Earl, Num3ers, ER og Everybody loves Raymond så noe skal vel gå inn i sammlingen :p

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Blir et billig 20% salg denne gangen også ser jeg, salget slutter 18.11 jeg får lønn 20.11 :w00t:  :wallbash:  :wallbash:

 

Hahahaha, du får lære å legge av litt penger på forhånd da... Anyway, 20% rabatt er ikke SÅ mye egentlig. Det beste er vel å få endel under 200-grensen som ikke gikk før. Hvis det er så veldig nøye. ;)

7257691[/snapback]

Poenget er at de har 20 % rabattsalg nå. Ser du kodene Manx postet? De gir 20 % avslag enda en gang. Med andre ord 40 % avslag. :)

Lenke til kommentar
Poenget er at de har 20 % rabattsalg nå. Ser du kodene Manx postet? De gir 20 % avslag enda en gang. Med andre ord 40 % avslag. :)

 

Eh, da tror jeg du har misforstått. Prisene de har nå er det samme som de har pleid å være. Rabattsalget foregår kun med rabattkodene, bruker du dem er det 20% avslag. Bruker du dem ikke, er det vanlig pris.

Lenke til kommentar

Da har jeg gjort mine innkjøp fra 20% salget til DDD og en liten oppdatering på kodene:

 

Koder som virker, ikke virket og koder som ikke ble brukt:

 

BARGAINFLIX

DD11*

DEEPDISCOUNT*

DVDSALE

DVDTALK

ESPN

GOOGLE

KLSX RCH*

LATIMES

NYTIMES

PRICESEARCH

PRICESEASUMMERSALE

ROME

SUPERSALE

USATODAY

USWEEKLY

WGN

WSJ

YAHOO

DD1123

 

Edit:

Kan jo hende at de som ikke virket hos meg virker hos noen andre er jo bare og prøve.

 

Edit 2: Liten oppdatering på kodene...

 

Edit 3: Ny kode...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Lurte på eit par ting anngåande DDD:

 

1: Er det gratis frakt, eller gjelder det kun i USA? Leste litt rundt, så vart litt usikker.

 

2: Er vanskelig å skrive inn telefon-nummer når dei har delt det opp i 3 deler. Spm er då om det er viktig å få registrert tlf. nr. sitt?

7289560[/snapback]

1. Gratis frakt gjelder kun for de som bor i USA.

 

2. Tviler sterkt på at telefonnummer har noen særlig betydning. Nettbutikker bruker det som regel til å verifisere autensiteten på særskilt store ordre (par tusen kroner).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...