Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

For det første så står det ingenting på selve boksen. Det er bare et stilrent etui, der det står Band of Brothers på forsiden, med forskjellige bilder fra serien videre rundt på boksen, samt en liten tagline. Tviler på at de på noen måte har klart å oversette dette til Dansk. :hmm: Inni derimot, i "manualen", står det helt sikkert skrevet på dansk. Men hva har vel det å si?

 

OBS! Jeg snakker ikke om tin-utgaven.

 

Edit: Linken din fungerte ikke i sted, men fikk den til å fungere nå. Baksiden osm er vist på CDON, er bare et pappomslag på boksen. Dette bruker ikke jeg rundt filmen en gang, så ingenting blir egentlig ødelagt av at utgaven er dansk.

Endret av Deathie
Lenke til kommentar
Carnivàle - Sesong 1 - US$24.99.

 

Knallgod serie.

6203762[/snapback]

Jupp, koster $2 mer enn da jeg kjøpte den DVF From Korea, men fremdeles et røverkjøp. Håper Sesong 2 kommer ut til tilsvarende pris i Korea etterhvert.

6203942[/snapback]

Må man betale moms/toll?

6206224[/snapback]

Nei, $24.99 er godt under mva-grensa. Når du legger inn bestilling krysser du av for "Original Invoice", og skriver gjerne en kommentar som "Please state actual price paid, less shipping, on customs declaration, and specify shipping separately".

Og ta vare på epostkvittering i tilfelle Postfortollerne vil ha mer dokumentasjon.

Lenke til kommentar
Carnivàle - Sesong 1 - US$24.99.

 

Knallgod serie.

6203762[/snapback]

Jupp, koster $2 mer enn da jeg kjøpte den DVF From Korea, men fremdeles et røverkjøp. Håper Sesong 2 kommer ut til tilsvarende pris i Korea etterhvert.

6203942[/snapback]

Må man betale moms/toll?

6206224[/snapback]

Nei, $24.99 er godt under mva-grensa. Når du legger inn bestilling krysser du av for "Original Invoice", og skriver gjerne en kommentar som "Please state actual price paid, less shipping, on customs declaration, and specify shipping separately".

Og ta vare på epostkvittering i tilfelle Postfortollerne vil ha mer dokumentasjon.

6206249[/snapback]

Ok, da er det bestilt. :) $36.98 med frakt. Skrev det du skrev (Please state actual price paid, less shipping, on customs declaration, and specify shipping separately.)helt ordrett som kommentar. Håper det funker. :)

Lenke til kommentar
"Please state actual price paid, less shipping, on customs declaration, and specify shipping separately".

Med "less shipping", mener du "uten frakt"? I såfall heter det vel "excluding shipping" el.l. Den setningen virker litt krøkkete generelt. Har den funka for deg før?

Lenke til kommentar
"Please state actual price paid, less shipping, on customs declaration, and specify shipping separately".

Med "less shipping", mener du "uten frakt"? I såfall heter det vel "excluding shipping" el.l. Den setningen virker litt krøkkete generelt. Har den funka for deg før?

6206726[/snapback]

"Less shipping" er korrekt formell (forretnings)engelsk for uten/før (shipping/taxes/VAT/sevice fee/administration fee/etc) er lagt til.

Du kunne også skrive "Please state price paid, shipping excluded, and specify shipping separately".

Det man vil oppnå her er at faktura og tolldeklarasjon er korrekt og at det kommer tydelig fram at selve varen er under mva-grensa (som den er med god margin). Dette for å unngå forsinkelse ved at postfortollere setter spørsmålstegn ved om varens verdi, eller (enda verre) oppfatter verdien som pris inklusive frakt (som ville være over mva-grensa).

Og ja, hvis mottaker er noenlunde vel bevandret i engelskspråklig korrespondanse fungerer den.

Lenke til kommentar
DVD Pacific har salg for tida (fram til 15. juni), titler 5-10% nedsatt i forhold til deres vanlige priser, og gjelder alle varer på lager i perioden.

I mine øyne den R1-etaileren med høyest servicenivå de siste årene (deler de ordinære R1-innkjøpene mine stort sett mellom dem og DeepDiscountDVD).

6229654[/snapback]

 

For å følge denne opp så er det noen konkrete tilbud her :)

 

WWII Collection - European Warfare 19.56 $

 

Essential Steve McQueen Collection, The 19.52 $

 

Complete James Dean Collection, The 20.07$

 

Alle 3 greit under tollgrensa, ohh happy days :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...