Gå til innhold

DVD-er på tilbud.


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DVD Pacific har salg for tida (fram til 15. juni), titler 5-10% nedsatt i forhold til deres vanlige priser, og gjelder alle varer på lager i perioden.

I mine øyne den R1-etaileren med høyest servicenivå de siste årene (deler de ordinære R1-innkjøpene mine stort sett mellom dem og DeepDiscountDVD).

6229654[/snapback]

Mystery Science Theater 3000 Vol 9 (såvidt!) under mva-grensa @Pacific.

Tar LarsP sjansen på at $'en ikke stiger i verdi?

 

Ellers er det særlig en del Warner box sets som er satt my ned.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

The Hut i England har 24-timers salg, alt 10%off ved bruk av koden "BARGAINS" i rabatt-kode-feltet ved utsjekking.

Frakt inkludert i prisen, god service etter det jeg har opplevd så langt (alt sendt innen forventet tid, raske svar på forespørsler per epost, ting pakket i anstendig kvalitet bobleplastpakker, og alt ankommet uskadd i løpet av en 4-6 dagers tid, etter rundt 15 bestillinger).

 

EDIT: skrvlf

Endret av Njål
Lenke til kommentar

2 kommentarer.

1) Enkelte har bedt om at priser oppgis i norkse kroner. Siden tråden startet har kursene endret seg for de fleste valutaene som er nevnt i den opprinnelige tråden (og de endrer seg fra dag til dag). Dermed er det fornuftig som trådstarter gjorde, oppgi pris i den valuta det faktureres i (belastningsvalute).

 

2) Play.com har endret sin håndtering og selger ikke lengre u pund til Norge. Nå er det kun Euro som gjelder. Endringen skjedde for knapt en uke siden. Jeg har testet med ny bestilling etter endringen. Derpå sammenlignet priser etter belastning på konto (benyttet Visa)Play.com har i praksis økt prisene med 15% for salg til Norge . Jeg anbefaler alle å sende dem en mail med protest på "prisøkningen" slik at de virkelig oppfatter at dette er med på å ødelegge deres norske marked.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...