Plomma2 Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 La meg si mine synspunkter her. Hadde en kamerat som netopp slutta å spille wow, han var rogue og hadde brukt mangfoldige timer på å samle hele shadowcraft-settet samt to gode daggers, neck, trinkets og ringer. Han gleder seg til å begynne med pvp fordi siden han hadde brukt flere dagers playtime på å samle gear så ville han få en fordel mot andre players. Han ble forttsatt slaaaktet etter mangfoldige timer i Strat/Scholo/Ubrs osv. Synes dere epic lootwhores at dette er rettferdig? Selv raidet jeg MC og BWL med magen, fikk prøvd nefarian og syntes det var moro første gang vi tok bossene, men etterhvert ble det til at jeg bare var med pga items så jeg tenkte at dette må da være den mest idiotiske måten å bruke tiden min på, altså kjede meg i 5 timer hver dag mens jeg skaffer en liten bit med digital kode, for det er jo det alt handler om. Dere kommer sikkert til å flame meg for dette men tenk selv om en 2 års tid. Hvilken glede hadde dere av itemene dere fikk i stedet for å gjøre noe som var gøy? Spille et annet spill som eksempel. Resultat for meg ble en slettet mage. 5839913[/snapback] så du sier at han skulle hatt en fordel mot de andre? På hvilken måte er det rettferdig hvis han skulle vært litt dårligere (gear) enn "epixhorene" som du kaller de? 5839949[/snapback] Enig. Msn bruker ikke spesielt mye tid å start/scholo på å skaffe hele det blå sette i forhold til tiden man bruker i mc/bwl/aq på å skaffe seg epics, så jeg syns det er rettferdig.
John Keats Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 La meg si mine synspunkter her. Hadde en kamerat som netopp slutta å spille wow, han var rogue og hadde brukt mangfoldige timer på å samle hele shadowcraft-settet samt to gode daggers, neck, trinkets og ringer. Han gleder seg til å begynne med pvp fordi siden han hadde brukt flere dagers playtime på å samle gear så ville han få en fordel mot andre players. Han ble forttsatt slaaaktet etter mangfoldige timer i Strat/Scholo/Ubrs osv. Synes dere epic lootwhores at dette er rettferdig? Selv raidet jeg MC og BWL med magen, fikk prøvd nefarian og syntes det var moro første gang vi tok bossene, men etterhvert ble det til at jeg bare var med pga items så jeg tenkte at dette må da være den mest idiotiske måten å bruke tiden min på, altså kjede meg i 5 timer hver dag mens jeg skaffer en liten bit med digital kode, for det er jo det alt handler om. Dere kommer sikkert til å flame meg for dette men tenk selv om en 2 års tid. Hvilken glede hadde dere av itemene dere fikk i stedet for å gjøre noe som var gøy? Spille et annet spill som eksempel. Resultat for meg ble en slettet mage. 5839913[/snapback] så du sier at han skulle hatt en fordel mot de andre? På hvilken måte er det rettferdig hvis han skulle vært litt dårligere (gear) enn "epixhorene" som du kaller de? 5839949[/snapback] Enig. Msn bruker ikke spesielt mye tid å start/scholo på å skaffe hele det blå sette i forhold til tiden man bruker i mc/bwl/aq på å skaffe seg epics, så jeg syns det er rettferdig. 5839982[/snapback] Sa aldri fordel, sa bare at casual gamers ikke fortjener å bli slaktet etter å ha brukt all tiden de har til rådighet på farming av best mulig gear for dem selv.
Plomma2 Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 La meg si mine synspunkter her. Hadde en kamerat som netopp slutta å spille wow, han var rogue og hadde brukt mangfoldige timer på å samle hele shadowcraft-settet samt to gode daggers, neck, trinkets og ringer. Han gleder seg til å begynne med pvp fordi siden han hadde brukt flere dagers playtime på å samle gear så ville han få en fordel mot andre players. Han ble forttsatt slaaaktet etter mangfoldige timer i Strat/Scholo/Ubrs osv. Synes dere epic lootwhores at dette er rettferdig? Selv raidet jeg MC og BWL med magen, fikk prøvd nefarian og syntes det var moro første gang vi tok bossene, men etterhvert ble det til at jeg bare var med pga items så jeg tenkte at dette må da være den mest idiotiske måten å bruke tiden min på, altså kjede meg i 5 timer hver dag mens jeg skaffer en liten bit med digital kode, for det er jo det alt handler om. Dere kommer sikkert til å flame meg for dette men tenk selv om en 2 års tid. Hvilken glede hadde dere av itemene dere fikk i stedet for å gjøre noe som var gøy? Spille et annet spill som eksempel. Resultat for meg ble en slettet mage. 5839913[/snapback] så du sier at han skulle hatt en fordel mot de andre? På hvilken måte er det rettferdig hvis han skulle vært litt dårligere (gear) enn "epixhorene" som du kaller de? 5839949[/snapback] Enig. Msn bruker ikke spesielt mye tid å start/scholo på å skaffe hele det blå sette i forhold til tiden man bruker i mc/bwl/aq på å skaffe seg epics, så jeg syns det er rettferdig. 5839982[/snapback] Sa aldri fordel, sa bare at casual gamers ikke fortjener å bli slaktet etter å ha brukt all tiden de har til rådighet på farming av best mulig gear for dem selv. 5840207[/snapback] Prioritering. Hvis de velger å prioritere noe annet så må de også godta at de som prioriterer wow får bedre gear enn dem og blir bedre.
John Keats Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 *Superlang Quote* Prioritering. Hvis de velger å prioritere noe annet så må de også godta at de som prioriterer wow får bedre gear enn dem og blir bedre. 5840245[/snapback] Ikke alle er No-life 24/7 gamers, men de skal jo kunne få glede seg over spillet alikevel, noe som han kameraten min ikke kunne. Levle til 60, bruke flere uker på å skaffe gear, ikke klare å drepe noen, slutte med spillet, masse penger wasted.
Plomma2 Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 *Superlang Quote* Prioritering. Hvis de velger å prioritere noe annet så må de også godta at de som prioriterer wow får bedre gear enn dem og blir bedre. 5840245[/snapback] Ikke alle er No-life 24/7 gamers, men de skal jo kunne få glede seg over spillet alikevel, noe som han kameraten min ikke kunne. Levle til 60, bruke flere uker på å skaffe gear, ikke klare å drepe noen, slutte med spillet, masse penger wasted. 5840269[/snapback] Kan hende han ikke klarte å spille klassen sin. Og hvis man ikke er klar for å bruke mye tid på wow, så kan man ikke klage på at andre gjør det og blir bedre.
John Keats Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Denne diskusjonen gidder jeg ikke lenger, men vit det at det er dere som får livet ødelagt av at dere skal kun skaffe items etc. Glad jeg ikke spiller lenger.
chokke Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Denne diskusjonen gidder jeg ikke lenger, men vit det at det er dere som får livet ødelagt av at dere skal kun skaffe items etc. Glad jeg ikke spiller lenger. 5840593[/snapback] ja, men det er vårt valg? vi tar konsekvensene, "vennen" din tok et valg og taklet ikke konsekvensene...
Plomma2 Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Denne diskusjonen gidder jeg ikke lenger, men vit det at det er dere som får livet ødelagt av at dere skal kun skaffe items etc. 5840593[/snapback] Herregud. Noe så teit sagt. Så du mener at alle som velger å legge inn litt tid i wow for å skaffe seg items ødelegger resten av livet sitt? Ta deg sammen.
FJERNET111 Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Kan hende han ikke klarte å spille klassen sin. Og hvis man ikke er klar for å bruke mye tid på wow, så kan man ikke klage på at andre gjør det og blir bedre. 5840285[/snapback] Går jo an å bruke mangfoldige timer på å skaffe blått gear fra forskjellige timer og spille like mye i uken som "hardcore" spillere og alikevel bli slaktet. Det er bra at det kommer bedre gear til casual players.
John Keats Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Denne diskusjonen gidder jeg ikke lenger, men vit det at det er dere som får livet ødelagt av at dere skal kun skaffe items etc. 5840593[/snapback] Herregud. Noe så teit sagt. Så du mener at alle som velger å legge inn litt tid i wow for å skaffe seg items ødelegger resten av livet sitt? Ta deg sammen. 5840680[/snapback] Jeg bare stiller spørsmålet hva du egentlig får ut av å ha brukt flere timer på wow hver dag når du en gang slutter å spille det. Tenkte godt over dette selv og kom fram til at det ikke kommer noe godt ut av det. Om du liker wow så spill det, men tenk over hva du fikk ut av det om la oss si en to års tid.
preskatv Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Blir ikke det slik med alle spill? er det noen spill man spiller fordi man får mye ut av det om to år?
genetex Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 (endret) Dårlig sammenligning det der ja:p Hva får jeg ut av å se på film med en kompis i dag om 2 år? ingenting, han har sikkert flyta vekk. Hva får jeg om ej drikker meg drita og puler ei dame i dag som hjelper meg om 2 år? Hmm, skills? Ness, mye å gjøre, folk skal få bruke livet sitt akurat som de vil, jeg har ikke noen rett til å si hva som er bra og dårlig. Og samme hva jeg sier, vil det vere feil. Om plomma2 liker å farme etter items 6 timer hver dag (bare sier noe nå) og suynest dette er kjempe gøy, javell, så har han oppnådt det man skal i livet, å ha det gøy å kose seg. Så stfu med det der: Du waster livet ditt blablabla. Om man liker å lese en ordbok baklengs best av alt her i verden, og gjør det hele dagen fordi det er gøy, javell, så har han det sikkert veldig flottt, det smeogoldfish kanskje vil fram til er at det er så mye MER en kan gjøre enn å farme items på ett spill. Endret 30. mars 2006 av genetex
John Keats Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 (endret) Det jeg mener er at de fleste sitter med samme følelse som det jeg hadde, nemlig at man ikke lenger spiller fordi det er gøy. Man spiller fordi man er avhengig av spillet. Tror nok mange er bare ikke tør si det. Men dere vet det i allefall selv. Kanskje litt feil of offtopice noe sykt men gir dere en liten link: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post17050 Endret 30. mars 2006 av Smeagoldfish
Pug Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Det jeg mener er at de fleste sitter med samme følelse som det jeg hadde, nemlig at man ikke lenger spiller fordi det er gøy. Man spiller fordi man er avhengig av spillet. Tror nok mange er bare ikke tør si det. Men dere vet det i allefall selv. 5841647[/snapback] Stemmer nok det ja Merker selv at jeg begynner å bli lei, men istedet for å fortsette å spille har jeg bare roet ned raidinga og blir med når jeg har lyst, ikke fordi jeg føler at alle andre får mye mer dkp enn meg.
genetex Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Jeg tør vel å si jeg på en måte er litt avhengig. Jeg hater wow, og jeg synest det er gøy av og til. Jeg synest ikke det er gøy: At jeg ikke har bra nok gear til å føle jeg gjør en bra jobb i BG, men det skal jeg få prøve å fixa på, jeg vil ha det der champion settet, rank 8 eller noe, er ikke sikker, og et ok våpen, men vet ikke hvilket. Og da skal jeg bare PvP for å ha det gøy, og av å til gå i ZG for å vere sammen med en kompis som spiller på serveren:p Men, når det er sommar blir det nok lite tid til over til wow. Vollyball, bade, drikke, kjøre moped, jeg kan liksom ikke gjøre det der nå. Jeg spiller helt klart for mye wow ja, menmen, det fixer seg.
phnx85 Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 (endret) På en måte blir de det ja. I pvp er gear bare så bra som forskjellen mellom ditt gear og motstanderen sitt. Det hjelper lite med fullt BWL gear om motstanderen har fullt AQ gear. På samme måten mister epics sin verdi om blues fra UBRS blir like bra. 5837823[/snapback] Jeg synes det er helt flott at forskjellene minskes i PVP. Hvor artig er det å bli oneshottet av en Trinket-AP mage? Det er ikke skills. Jeg synes PVP bør dreie seg mer om kunnskap om sin klasse (styrker) og andre klasser (svakheter). Ikke hvem som best gear. Gruet meg til den dagen jeg dinger 60 med magen. Kommer neppe til orke å starte på nytt i MC for å kunne få gear til å mache andre "epic'ed out" characters. Slik jeg ser det så kunne Blizzard gjort to ting: Enten delt opp BG i klassens "De med x antall epics" "De med rare/common gear" eller gjøre som de har gjort nå, buffe rare gear. Nå som jeg faktisk har mulighet til å få utstyr som nesten kan mache epics blir det straks litt mer fristende å levle opp til 60. Endret 30. mars 2006 av phoen|x
Keylar Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 I bunn og grunn er ikke MMO's spesielt vennlige for folk som knapt kan spille. Man må bruke tid og hvis man ikke har tid så er det ikke rettferdig å si "Ja men jeg har ikke tid, så jeg vil ha epics jeg og". WoW er veldig mer vennlig mot folk med lite tid enn andre MMo's men MMO's kommer aldri til å bli vennlig nok for noen av dere.Man må legge inn en god del tid i ett MMO. og sånn er det bare.
nazrm Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 I bunn og grunn er ikke MMO's spesielt vennlige for folk som knapt kan spille.Man må bruke tid og hvis man ikke har tid så er det ikke rettferdig å si "Ja men jeg har ikke tid, så jeg vil ha epics jeg og". WoW er veldig mer vennlig mot folk med lite tid enn andre MMo's men MMO's kommer aldri til å bli vennlig nok for noen av dere.Man må legge inn en god del tid i ett MMO. og sånn er det bare. 5842846[/snapback] Godt sagt.
Aiven Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 På en måte blir de det ja. I pvp er gear bare så bra som forskjellen mellom ditt gear og motstanderen sitt. Det hjelper lite med fullt BWL gear om motstanderen har fullt AQ gear. På samme måten mister epics sin verdi om blues fra UBRS blir like bra. 5837823[/snapback] Jeg synes det er helt flott at forskjellene minskes i PVP. Hvor artig er det å bli oneshottet av en Trinket-AP mage? Det er ikke skills. Jeg synes PVP bør dreie seg mer om kunnskap om sin klasse (styrker) og andre klasser (svakheter). Ikke hvem som best gear. Gruet meg til den dagen jeg dinger 60 med magen. Kommer neppe til orke å starte på nytt i MC for å kunne få gear til å mache andre "epic'ed out" characters. Slik jeg ser det så kunne Blizzard gjort to ting: Enten delt opp BG i klassens "De med x antall epics" "De med rare/common gear" eller gjøre som de har gjort nå, buffe rare gear. Nå som jeg faktisk har mulighet til å få utstyr som nesten kan mache epics blir det straks litt mer fristende å levle opp til 60. 5842560[/snapback] De kunne slått sammen 51-59 og 60 igjen og hatt en "epic" og "rare" divisjon i stedet. En epic og du er med i epic divisjonen. Synd for dem som har bare en epic og resten crap, bra for alle andre.
JPNord Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Vel med AV og crafted epics har epics blitt allemannseie, rogues springer rundt med Helm of Fire og fullt Nightscape-sett samtidig som de har Lobotomizer. Synes at det blir feil å skille spillere etter gear i pvp. Selv om jeg ofte taper mot spillere som har bedre gear, så er det ingenting som er så tilfredstillende som å karnøfle en ekkel gnom fullspekka med epics
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå