Gå til innhold

Itemization.. Hva skjer?


Anbefalte innlegg

Enestående lesning. Sutring fra først til sist. Hva definerer en casual spiller? 5 timer uka, 10 eller 30 ?

Hva definerer en hardcore spiller ? 30 timer uka ? Farming av 40-manns instanser ? Skills ?

De fleste som anser seg som hardcore spillere har vel mest lyst til å si skills, men kreves det egentlig skills å farme mc/onyxia/bwl ?

Det virker som om "hardcorefolka" glemmer at spillbransjen er kommersiell og wow er i høyeste grad et kommersiellt spill. Derfor er det naturlig at det legges til rette for at casualspillere også skal ha litt glede av spillet.

Jeg vil tro de aller fleste spillere av wow faktisk kan kalles casualspillere, nemlig spillere som ikke farmer 40-manns instanser og hva har blizzard gjort for dem det siste året egentlig ? I zg har vitterlig mange pugs slitt. Så det siste blir forsåvidt dm.

Etter min mening har store guild blitt belønnet mest siden release av spillet. Spillere som spiller lite, er med i små guilds har fått fint lite så det er lettere sjokkerende å se misunnelsen fra dere "hardcore" spillere.

Jeg har lagt ned mange timer i uka på wow, men tilhører et lite guild. Selv håper jeg blizzard retter fokus mot instanser som krever få spillere og vil ikke synes det er noe problem om arrogante sutreunger slutter å spille spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel med AV og crafted epics har epics blitt allemannseie, rogues springer rundt med Helm of Fire og fullt Nightscape-sett samtidig som de har Lobotomizer.

 

Synes at det blir feil å skille spillere etter gear i pvp. Selv om jeg ofte taper mot spillere som har bedre gear, så er det ingenting som er så tilfredstillende som å karnøfle en ekkel gnom fullspekka med epics :)

5843206[/snapback]

 

Allemannseie for de som har tid til å pvpe 5 timer om dagen ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...