Gå til innhold

Itemization.. Hva skjer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her virker det som om folk som spiller BWL/MC/AQ kun spiller for items, spiller dere ikke for å ha det moro? Et UBRS-run sammen med fjortizzer som kaller seg Legolazr og skriver Gief watr plx!!1 i chatten kan ikke sammenlignes med et ekte guild-run i endgame instance.

 

For meg virker det som om alt handler om epics, spiller ikke folk for å ha det gøy? Det gjør jeg..

5831874[/snapback]

 

Det kom det ja. Tusen takk! Var den tanken jeg hadde når jeg leste gjennom tråden, men fikk liksom ikke satt ord på det.

 

Hvis dere bare spiller for å få utstyr, og mener at nå som UBRS/Strat/osv gear blir så bra at tiden dere bruker i MC/BWL/AQ ikke veier opp for den lille forskjellen, hva med å grinde UBRS/Strat/osv istede? På den måten får dere bra gear, nesten like bra som Nefarian drops, men til en brøkdel av tiden. Og hvis dere finner ut at WoW handler om mer enn bare å ha best utstyr kan dere fortsette med MC/BWL/AQ, men gjør det da fordi dere har lyst å ta bossene. Ingenting kan måle seg med følelsen av å ta ned en boss man har whiper på mange ganger, phat lewt er bare icing on the cake.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
Her virker det som om folk som spiller BWL/MC/AQ kun spiller for items, spiller dere ikke for å ha det moro? Et UBRS-run sammen med fjortizzer som kaller seg Legolazr og skriver Gief watr plx!!1 i chatten kan ikke sammenlignes med et ekte guild-run i endgame instance.

 

For meg virker det som om alt handler om epics, spiller ikke folk for å ha det gøy? Det gjør jeg..

5831874[/snapback]

 

Det kom det ja. Tusen takk! Var den tanken jeg hadde når jeg leste gjennom tråden, men fikk liksom ikke satt ord på det.

 

Hvis dere bare spiller for å få utstyr, og mener at nå som UBRS/Strat/osv gear blir så bra at tiden dere bruker i MC/BWL/AQ ikke veier opp for den lille forskjellen, hva med å grinde UBRS/Strat/osv istede? På den måten får dere bra gear, nesten like bra som Nefarian drops, men til en brøkdel av tiden. Og hvis dere finner ut at WoW handler om mer enn bare å ha best utstyr kan dere fortsette med MC/BWL/AQ, men gjør det da fordi dere har lyst å ta bossene. Ingenting kan måle seg med følelsen av å ta ned en boss man har whiper på mange ganger, phat lewt er bare icing on the cake.

5832146[/snapback]

mye morsommere å wipe med full epix å vite at du faktisk har prøvd og anstrengt deg enn å løpe i random grønt/blått og vite at du kunne klart det bedre med MC/BWL drops

Lenke til kommentar
Skal til scholo og få ny ring nå :p

Men syns det er litt kjipt at de kan gjøre noen instancer så får de utrolig bra gear. Særlig når man bruker mange timer på å skaffe MC,BWL og AQ loot

 

Makk, guild er du med i?

5832115[/snapback]

 

Hvorfor skulle det være kjipt? Kanskje du heller skal begynne å raide uBRS?

Lenke til kommentar
Skal til scholo og få ny ring nå :p

Men syns det er litt kjipt at de kan gjøre noen instancer så får de utrolig bra gear. Særlig når man bruker mange timer på å skaffe MC,BWL og AQ loot

 

Makk, guild er du med i?

5832115[/snapback]

 

Hvorfor skulle det være kjipt? Kanskje du heller skal begynne å raide uBRS?

5832251[/snapback]

 

Det er kjipt fordi en som bruker timesvis i BWL osv bruker mye lengre tid på å få items han vil ha enn en som går i strat/scholo. (Snakker ikke om enkeltpersoner, men om gjennomsnittet)

Lenke til kommentar
mye morsommere å wipe med full epix å vite at du faktisk har prøvd og anstrengt deg enn å løpe i random grønt/blått og vite at du kunne klart det bedre med MC/BWL drops

5832241[/snapback]

 

Men det blir jo påstått at at UBRS drops er nesten like bra som Nefarian drops og at det nesten ikke er forskjell :hmm:

 

Mmmm, drops :D

 

Det er kjipt fordi en som bruker timesvis i BWL osv bruker mye lengre tid på å få items han vil ha enn en som går i strat/scholo. (Snakker ikke om enkeltpersoner, men om gjennomsnittet)

5832271[/snapback]

 

Items som dropper i BWL er jo bedre, så det skulle da bare mangle at det krever mer arbeid. Med fare for å gjenta meg selv, hvis items som som dropper i BWL ikke er så mye bedre hva med bare å farme UBRS istede? Ingen som tvinger dere til å ta BWL.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

Dere som har så lyst til å vise til alle at dere eier og vise att dere faktisk bruker mye tid osv, lag en forbanna PvP elite guild. Kan ikke akkurat se hva som er så vanskeli med fks. MC, bruker jo så mye addons osv. at til slutt når du har "komt inni det" er det jo bare en lek.

Lenke til kommentar
Men dere som raider får fortsatt det beste utstyret, så Blizzard tar hensyn til dere og. At forskjellen mellom utbytte i spillet av å spille en gang iblant og å spille daglig i timesvis, blir mindre, syntes jeg er bra.

5832322[/snapback]

 

Forståelig. Men da må du også innse at for hardcore spillere så kan det være irriterende når casuals kan få lignende gear, med mindre spilletid. :>

 

Free epics for all?

 

IMO, så skulle Blizzard latt epics være epics, om dere skjønner. Etter 1.10, som kom ut i dag.. Så kommer det til å være mye mer vanlig å gå rundt med epics.

 

(Jeg har bare snakket om items her. Jeg ville valgt BWL framfor UBRS anytime, fordi BWL er mye mer gøy enn å gå til UBRS med PuGs.)

Lenke til kommentar
mye morsommere å wipe med full epix å vite at du faktisk har prøvd og anstrengt deg enn å løpe i random grønt/blått og vite at du kunne klart det bedre med MC/BWL drops

5832241[/snapback]

 

Men det blir jo påstått at at UBRS drops er nesten like bra som Nefarian drops og at det nesten ikke er forskjell :hmm:

 

Mmmm, drops :D

Jeg for min del synes at droppene var for gode, men allikevel, mer prestige å ha masse epix enn random blues som alle andre selv om de bare er litt bedre. Men ikke søren om jeg bruker 100000 dkp på itmes nå..

Lenke til kommentar
Her virker det som om folk som spiller BWL/MC/AQ kun spiller for items, spiller dere ikke for å ha det moro? Et UBRS-run sammen med fjortizzer som kaller seg Legolazr og skriver Gief watr plx!!1 i chatten kan ikke sammenlignes med et ekte guild-run i endgame instance.

 

For meg virker det som om alt handler om epics, spiller ikke folk for å ha det gøy? Det gjør jeg..

5831874[/snapback]

Bra skrevet! Kan virke som om mange av whinerne her bare raider end-game content for å få tak i epic items, ikke for å ha det morro :)

Lenke til kommentar
WoW bør være et spill for alle, det er jeg enig i. Men, om du har brukt ørten timer på å wipe deg igjennom BWL, føles det ikke litt bortkastet når man kan få lignende items ved å gjøre UBRS?

5831858[/snapback]

Hva er bortkastet ved det? Det er ingen som tvinger deg til å wipe gjennom BWL. Om du wiper gjennom BWL bare for å få tak i epic items bør du revurdere hvorfor du spiller wow.

Lenke til kommentar
WoW bør være et spill for alle, det er jeg enig i. Men, om du har brukt ørten timer på å wipe deg igjennom BWL, føles det ikke litt bortkastet når man kan få lignende items ved å gjøre UBRS?

5831858[/snapback]

Hva er bortkastet ved det? Det er ingen som tvinger deg til å wipe gjennom BWL. Om du wiper gjennom BWL bare for å få tak i epic items bør du revurdere hvorfor du spiller wow.

5832757[/snapback]

 

Bortkastet som i at jeg kunne gått til UBRS og fått en lignende item på kortere tid, og med mindre stressing.

 

Og igjen, jeg har ikke sagt noe om at jeg går i BWL bare for å få tak i items.

Lenke til kommentar

Syns det er fint at Blizzard lager bedre blue items til casualgamers og nye level 60 folk. For det første gjør det at avstanden i pvp blir litt mindre mellom hardcore raiderene og casuals, men hardcore spillerne vil nok fortsatt være overlegen. En annen positiv ting er at det blir litt lettere å rekruttere blåe folk de guilder som allerede er kommet langt i BWL/AQ, fordi det blå equippet ikke er helt håpløst vs epicene.

Lenke til kommentar
Men dere som raider får fortsatt det beste utstyret, så Blizzard tar hensyn til dere og. At forskjellen mellom utbytte i spillet av å spille en gang iblant og å spille daglig i timesvis, blir mindre, syntes jeg er bra.

5832322[/snapback]

 

Forståelig. Men da må du også innse at for hardcore spillere så kan det være irriterende når casuals kan få lignende gear, med mindre spilletid. :>

 

Free epics for all?

 

IMO, så skulle Blizzard latt epics være epics, om dere skjønner. Etter 1.10, som kom ut i dag.. Så kommer det til å være mye mer vanlig å gå rundt med epics.

 

(Jeg har bare snakket om items her. Jeg ville valgt BWL framfor UBRS anytime, fordi BWL er mye mer gøy enn å gå til UBRS med PuGs.)

5832428[/snapback]

 

Klart det, dere har "jobbet" 10 ganger så lenge og burde dermed få tilsvarende bedre rewards og loot. - Nå mister dere bittelitt av den fordelen, utstyret deres er blitt litt mindre prangendes og godlike.

Det vil bli mere vanlig å gå rundt med epic, men det har det også blitt for hver dag som går. Sånn jeg ser det er epic mere vanlig enn grønne (Uncommon) items allerede, så det gjør lite at det blir enda vanligere.

De mest dedikerte spillerne kan alltids skaffe seg legendary - dette er helt håpløst for de fleste vanlige å få tak i. Vil du høre med blant eliten er det legendary som er veien å gå, da blir du straks et blikkfang utenfor banken i IF.

Lenke til kommentar

Tenkte på en ting: For folk som spiller hardcore, så er jo selvfølgelig tier 0.5 lett å få tak i, men hardcore kommer ikke til å tjene noe på det siden de har noe bedre.

 

For casuals tror jeg faktisk questene kommer til å ta sin tid, og være vanskelige nokk. Og de kommer til å tjene litt på det, WoW for alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...