Gå til innhold

TES: Noen som har kjøpt kåk ennå (Oblivion)


Anbefalte innlegg

Man kan jo handle forskjellige hus og innrede disse. Er det noen som har gjort dette, og hvordan fungerer det? Er det verdt det eller er det bare en gimmick man angrer på å ha brukt masse penger på?

Man skulle kunne okkupert vøttø, det hadde vært kult. Blitz i Oblivion liksom...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man kan jo handle forskjellige hus og innrede disse. Er det noen som har gjort dette, og hvordan fungerer det? Er det verdt det eller er det bare en gimmick man angrer på å ha brukt masse penger på?

Man skulle kunne okkupert vøttø, det hadde vært kult. Blitz i Oblivion liksom...

5804702[/snapback]

Er i en av de byen i nord det er en et hus for salgs...så det når jeg gjorde et quest for Dark brotherhood. Vet dog ikke hvordan man kjøper det.

Lenke til kommentar
Kan være lurt å kjøpe seg et hus til trygg oppbevaring av ting, men også for rollespill-feelingen sin skyld. Altså at man føler man blir en større del av samfunnet ved å eie et hus enn ved å bare gå rundt på måfå for å finne steder å f.eks. sove.

5804793[/snapback]

 

Kan noen robbe huset ditt?

Lenke til kommentar
Nei. NPC'er kan ikke stjele ting fra deg. Samme om du legger det på bakken, eller oppbevarer det i huset ditt.

5804845[/snapback]

 

Tenkte mer på at det lettere å finne igjen ting når man har alt samlet i et hus enn når man slanger ting i tilfeldige bygninger, eller på bakken ute. Kanskje bare jeg som begynner å bli senil men... :p

Endret av FloppyDisk
Lenke til kommentar

I manualen fortelles det man ikke må legge fra seg ting for noen kan stjele det. I en tråd her forteller noen om at hesten hans ble stjålet. Om hesten var stjålet i utgangspunktet vet jeg ikke. Men man kan bli frastjålet ting

 

Containers kalles det, kister, tønner, sekker++. Der må man ikke legge fra seg ting da det ikke er sikkert de er der når man kommer tilbake.

Lenke til kommentar

Jeg gikk i ei sjappe i den store, første byen, og der spurte ei kjerring om jeg ville kjøpe hus.

Kosta bare 2000 cash.

Jeg hadde vel ca. 5-6000 etter å ha "runda" arenaen på ca 1-2 in-game dager.

 

Men forstod jeg kjerringa rett, så anbefalte hun vist ikke huset så altfor mye.. :p

btw, kjøpte aldri huset, men lurer på om jeg skal prøve nå..? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...