Gå til innhold

TES: Noen som har kjøpt kåk ennå (Oblivion)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-75284
Jeg gikk i ei sjappe i den store, første byen, og der spurte ei kjerring om jeg ville kjøpe hus.

Kosta bare 2000 cash.

Jeg hadde vel ca. 5-6000 etter å ha "runda" arenaen på ca 1-2 in-game dager.

 

Men forstod jeg kjerringa rett, så anbefalte hun vist ikke huset så altfor mye.. :p

btw, kjøpte aldri huset, men lurer på om jeg skal prøve nå..? :)

5805621[/snapback]

 

Kan du gi litt nærmere instruksjoner om hvor den sjappa er?

Takk

Lenke til kommentar
Kan du gi litt nærmere instruksjoner om hvor den sjappa er?

Takk

5807209[/snapback]

 

Teleport deg til Marcet District i byen, så du står med den nordre porten.

Så følger du veien, går opp trappene, så kommer du til et kryss, der tar du til høyre.

Kikker du litt opp på høyre siden da, så ser du et stort, rødt, langt flagg, og under det et skilt med "Office of Imperial Commerce".

Gå inn der, så snakker du med hu kjerringa.

 

Huset som du kan kjøpe ligger nede med waterfront (en av de gamle husa der).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354

De selger et hus in Anvil til 5000g. Jeg kjøpte det for morro skyld, men fant ut at det var hjemsøkt. Ikke noe morro å sove der nei.. Det er seff en quest for å bli kvitt spøkelsene da, heldigvis.

 

Han som selger det finner man i The Court Arms. Husker ikke hva han som selger heter.

Lenke til kommentar
Som jeg har sagt, ta heller å stjel et hus, er så mye lettere! Ville jeg gjort iallefall! :D

5806727[/snapback]

 

Tror ikke det fungerer å bra. Om du legger ting i kasser og kister, i "ditt" hus, vil de forsvinne etter noen dager. Eller noe sånt. Og, du kan heller ikke sove i "ditt" hus, for senga er "owned", så det kommer opp en feilmelding når du skal sove: "You can't sleep in an owned bed!"

Lenke til kommentar

ARGH! Kjøpte tønner og kister til huset mitt som oppbevarer ting i, men nå etter at jeg hadde gjort en del quester kom jeg tilbake for å hente potions jeg trengte oppdaget jeg at ca. 100 potions, scrolls og annet nyttig har forsvunnet og erstattet med skrot :cry: Heldigvis har jeg fortsatt våpnene og rustningene, men jeg tør ikke gå noen steder i frykt for at det også skal forsvinne. Har det samme skjedd med noen andre? Er det tryggere å legge ting rett på gulvet kanskje?

Endret av FloppyDisk
Lenke til kommentar
ARGH! Kjøpte tønner og kister til huset mitt som oppbevarer ting i, men nå etter at jeg hadde gjort en del quester kom jeg tilbake for å hente potions jeg trengte oppdaget jeg at ca. 100 potions, scrolls og annet nyttig har forsvunnet og erstattet med skrot  :cry: Heldigvis har jeg fortsatt våpnene og rustningene, men jeg tør ikke gå noen steder i frykt for at det også skal forsvinne. Har det samme skjedd med noen andre? Er det tryggere å legge ting rett på gulvet kanskje?

5815178[/snapback]

 

Var det et hus du hadde okkupert, eller et hus du hadde kjøpt?

Lenke til kommentar

Var et hus jeg ga 7000 for, så regna med et skulle funke å lagre ting i et så dyrt hus uten at det skulle forsvinne. Pluss nesten 2000 for tønnene.... Håper det bare er bug som patches etterhvert, kan jo alltids bruke konsollen for å få tilbake tingene. Det er bare veldig frustrende når sånne ting skjer..

Endret av FloppyDisk
Lenke til kommentar

Så hvis ting ikke er trygge i ditt eget hus som du har kjøpt en gang, er det virkelig vits å bruke penger på et hus da?

 

Har enda ikke kjøpt meg et hus men vurdere å gjøre det nå, har så mye jeg må legge fra meg som jeg ikke er klar for å selge enda :p

 

Og hvor finner jeg det billigste huset?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...