Gå til innhold

Battlefield 2142 er bekreftet (PC)


Anbefalte innlegg

Jeg tar det ikke så tungt. Er ganske sikker på at dette bare er en tilleggspakke til bf2 :yes:

5788690[/snapback]

 

Hvor er logikken i det? Kan vanskelig se for meg at de lager en helt ny tidsepoke i en tilleggspakke.

5788782[/snapback]

 

se på menneskene som springer rundt, omgivelser, gress osv osv...

det er akkurat samme grafikkmotor som bf2.

 

Så altså, dette er IKKE neste generasjons battlefield, det er en tilleggspakke.

5789328[/snapback]

 

Du virker da jævlig skråsikker i det du snakker om? Eg ser heller ikkje logikken for fem flate øre å gi ut en pakke som ikkje har en dritt med 2`ern å gjøre. Samme grafikkmotor,kansje det! Men som nevnt over har mestrene over å melke titler satt seg ved roret. De vil gjerne apelee til en ny brukergruppe med en futuristisk versjon, vel og bra det,men for min del låter det heile som en spøk.

 

Eg sier ikkje at det er det eine eller det andre her,men at det er en tileggspakke låter ihvertfal heilt søkt for min del.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, gode gamle EA games, de har forstått det, hvorfor kaste bort tid på å utvikle patcher, når man i sedet kan tjene penger på å tyne blod av en stein...

 

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, EA games burde boikottes for all fremtid. De gidder ikke å lansere patcher til spill som kunne vært potensielt bra, de melker produktene sine for det de er verdt (ultimat-edition-hyper-collectors-edition), driter i forbrukerene (bf2-geforce 4 skandalen), melker markedet for det det er verdt (Fifa, NHL, NBA, tiger woods) 200x... tror EA games er verre enn både Creative, Microsoft og Apple til sammen...

 

Blizzard derimot, har skjønt det. Utgir få, men store spill (SC(:BW), Diablo, WoW)... i tilelgg gir de faktisk fortsatt jevnlig ut patcher til eldgamle spill som StarCraft, selv om det begynner å dra på årene nå...

 

edit: ah: hvordan kunn jeg glemme The Sims? Normasle selskap gir ut sånne filleoppdateringer gratis, mens EA games tar seg rekordbetalt for det...

Endret av bK_Coder
Lenke til kommentar

Det der er jeg faktisk enig i..(quoten kom ikke opp, det jeg var enig i var at det skulle vært en middelalderbf :p )

 

 

MEN, hva er det folk surter for? Som BassAddict påpekte her har vi sett 1 trailer.. Det blir for dumt å slakte ideen helt enda..

Har litt på følelsen at dette kommer til å bli nye "vietnam" altså, et ok spill, men ikke like bra som 1942..

 

På en annen side gleder jeg meg faktisk litt til dette. Har ikke spilt så mange "bra" mechwarrior spill, og battlefield spillene har alltid vært bra så ser ikke noen grunn til at dette kommer til å bli dårlig..

Greit nok de melker kanskje, men det bør de også gjøre, så lenge de klarer å lage bra spill er det ok å melke et konsept..

Selv om jeg synes fall2006 er litt tidlig, mener BF2 har ikke vært på markedet "så" lenge...

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Synes EA/Dice går litt vel langt nå. At et spill foregår i fremtiden, er vel greit. Men når Battlefield skal utspille seg inn i fanatsiens verden; fremtiden, blir det ikke riktig ifølge meg.

 

Ville likt å ha et spill fra fortiden igjen. Kanskje et nyere bf1942? Korea-krigen?

 

Det er ikke så enkelt å finne på nyskapende ideer hos et spill som battlefield. De fleste er vel tatt.

 

Men for all del, vi må ikke slakte spillet før har kommet ut. Lasergunnere blir litt "Star Wars" ifølge meg, så filmen så bra ut med tanke på at lasergunnere IKKE var med.

Lenke til kommentar

Det kan jo selvfølgelig være mye BF følelse selv om det ligger i fremtiden. Mechs og sånt er jo bare en litt annerledes utseende på tankser. De kommer heilt sikkert til å ha de vanligste spiller-klassene, (Medic, Infantry etc...)

 

Med tanke på at det blir lagt til i fremtiden så har de faktisk enda flere muligheter til å tenke ut nye våpen og alle slags kjøretøy. De er ikke begrenset på det som eksisterer i dag.

 

Problemet er at de kommer til å ha en del konkuranse. Quake, og UT 2007 for eksempel. Unreal Tournament er experter på det området der. Og UT er generelt "mer stabilt og flytende". Så ja, vi får vente å se.

Lenke til kommentar

Til alle dere EA huggers der ute:

 

HAHA

 

Hva sa jeg? Jeg sier bare, hva sa jeg?

 

Jeg sa i en EA diskusjon for lenge siden at EA spydde ut kjente titler bare for å få penger, og ble motargumentert med at EA selvfølgelig som alle andre selskap tenkte på penger, men at de ikke gjorde hva som helst. Da jeg refererte til The Sims fikk jeg ingen svar. Merkelig.

 

Og igjen, behold, enda et bevis i min rekke. EA gjør ALT for å få penger, om det så er å ta et kjent konsept andre veier enn opprinnelig ment.

 

Så nå kommer 2142, snart kommer velg mange pakker til den og, så kommer BF 2143. Merk mine ord, BF kommer til å bli rompekjørt av EA for alt det er verd. Når rompa er rød og ødelagt, jakter EA etter nye romper å voldta. And we are on it again.

Lenke til kommentar
se på menneskene som springer rundt, omgivelser, gress osv osv...

det er akkurat samme grafikkmotor som bf2.

 

Så altså, dette er IKKE neste generasjons battlefield, det er en tilleggspakke.

5789328[/snapback]

Det stemmer at den baserer seg på samme grafikk motor som BF2, men det er et stand-alone produkt og ikke en tilleggspakke. Dette blir mao en "utstikker" noe alla Battlefield Vietnam.

Lenke til kommentar
Blir faktisk akkurat det  BF: Vietnam var for BF: 1942   

 

Men er ganske enig at det dette behøvde de ikke å gjøre.  De skulle heller begynt å lage ny grafikkmotor og bruke tiden slik at vi får helt ny opplevelse både grafisk og spillmessigt en gang i året 2007.

5792575[/snapback]

 

 

joda det kunne de, men å utvikle en ny grafikkmotor for hvert nye spill er særs uøkonomisk. Da er det bedre å bygge på den de allerede har fra før.

 

Men jeg er helt enig at det er for tidlig å gi ut ett nytt spill nå til høsten når BF2 er i den statusen det er....

Lenke til kommentar

Ja det burde fikse BF2 før de i det hele tatt tenkte på Special Forces(som etter min mening skulle vært gratis materiell til BF2 hvis det i det hele tatt skulle eksistert) eller noen form for nytt prosjekt. Det samme gjelder Euro Force "Booster Pack" Det er bare melking hele greiene.

 

Men litt mer OT:

Jeg gleder meg til 2142, det blir sikkert drittstilig. Og som sakt før Det er tilsvarende Vietnam i forhold til 1942.

 

Hvis jeg ikke tar helt feil så har EA og Dice forskjellige avdelinger som driver med nye prosjekter, addons, og pågående prosjekter og at de nå lager et nytt spill kommer ikke til å gå ut over den nåværende supporten til BF2, men de burde gi faen i addonsene og få alle folkene derfra over på patching av BF2.

 

Alle store selskaper er slik, de vil tjene penger. Mye vil ha mer og faen vil ha fler.

Ingen vei utenom det. Og de som sa at blizzard tenker på kundene sine og bare lager ting for å glede eler noe slik kan ta seg en bolle, de krever 200+ kr annenhver måned av over 5mill personer tror du ikke de har en pengebinge som de svømmer i i lunsjen eller? Greit nok de oppdaterer spill, men de krever jo sikkert rundt 400kr for Burning Crusade, selv om folk betaler de hver måned.

 

Er trøtt på jobb og bør jobbe. Driter i leif og struktur.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er alle ute etter å tjene gode penger. men Blizzard behandler kundene sine med respekt, mens det virker ut som at EA bare er ute etter å røvpule pengene dine utav deg så fort de kan...

 

bare det faktum at det ikke er mange månedene siden Blizzard gav ut en patch til...tja, det var enten starcraft eller Diablo2, viser hvor mye de bryr seg om kundene...det er tross alt over 6(8? i 1998 eller 99?) år siden Starcraft ble utgitt... Tipper du ikke ser slik produktdedikasjon fra noen EA-kontrollerte firma..

Lenke til kommentar

Ja sant det de har patchet gamle spill og det står det all respekt av og at de behandler kundene sine med respekt vet jeg i forhold til mail kontakt med support, men har også bare fått god support fra EA når jeg har sendt mail.

 

Alt i alt så er det om penger. Men dette var OT:p sorry.

 

Jeg gleder meg til å Prøve BF2142, ganske enkelt fordi jeg har interreser av sc-fi og synes Mechs virker rått.

 

snoogles

Lenke til kommentar
Til alle dere EA huggers der ute:

 

HAHA

 

Hva sa jeg? Jeg sier bare, hva sa jeg?

 

Jeg sa i en EA diskusjon for lenge siden at EA spydde ut kjente titler bare for å få penger, og ble motargumentert med at EA selvfølgelig som alle andre selskap tenkte på penger, men at de ikke gjorde hva som helst. Da jeg refererte til The Sims fikk jeg ingen svar. Merkelig.

 

Og igjen, behold, enda et bevis i min rekke. EA gjør ALT for å få penger, om det så er å ta et kjent konsept andre veier enn opprinnelig ment.

 

Så nå kommer 2142, snart kommer velg mange pakker til den og, så kommer BF 2143. Merk mine ord, BF kommer til å bli rompekjørt av EA for alt det er verd. Når rompa er rød og ødelagt, jakter EA etter nye romper å voldta. And we are on it again.

5790844[/snapback]

 

hva er egentlig poenget ditt? de som investerer penger i ea, investerer ikke for å lage en ideal-verden men investerer for å få tilbake mer enn de la i. sånn fungerer ETTHVERT firma. om folk er litt mer kresne på spill de kjøper og gjerne laster ned spillet først og tester det offline, vil kun spill som er "gode nok" bli produsert da det er finansiell selvmord å utvikle et produkt ingen vil ha. ingen som tvinger dere til å kjøpe denne tittelen, men jeg synes det er et godt konsept, nåtidens lkrigføring er på ingen måte oppbrukt, men ejg ser frem til bf-gameplay også i fremtidens krigføring!

hva vet vel du om hva som var opprinnelig ment? hadde aldri blitt en toer om ikke enern solgte i det hele tatt, avgjørelser blir tatt underveis og vi har ikke kunnskap nok om spillet enda til å slakte eller rose det ferdige produktet, kun ideen, som ser ut til å fasinere fler enn bare meg. det VIL fortsatt være krig om 150 år, og vi komemr ikke til å bruke det samme militæret utstyret som i dag(se hva vi brukte for 150 år sia?!) dette er en visjon på hvordan det kanskje utspiller seg, nothing more nothing

less. å komme med at det er urealistisk blir for drøyt, kan dere spå da?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...