Gå til innhold

Battlefield 2142 er bekreftet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke ha noe nytt! Kjøpte meg BF:2 for 1mnd siden nå, heller fiks på bug i spill enn å bruke tid på og utvikle et nytt spill :)

 

Huff, huff og huff.

 

Vil spille få et gjennom brudd i det hele tatt da? Det blir jo liknendes på Star Wars, overnaturlige roboter som kriger!

Lenke til kommentar
Litt av sjarmen til battlefield 2 er at det foregår i nåtida

5788005[/snapback]

 

Ja. det er nettopp det som er problemet med sci-fi.

 

Battlefield 1942 dreier seg om en veldokumentert setting som har feeling så det juler, takket være X antall gode filmer om temaet.

 

Battlefield 2 Har feeling p.g.a. near future og "hva om" aspektet. Det er en strategisk mulighet i den nære nære fremtid (selv om det er litt på viddene at usa skal gå til krig måt både midtøsten og kina samtidig :) ). Det er jo litt av grunnen til at f.eks. bøkene til Tom Clancy gjør det så godt. De er plausible...

 

 

En fremtidsvisjon med Mechs (jeg hater, Hater HATER mechs! ), laservåpen og andre glorete "flash flash uten bang bang" våpen. powerarmour og lignende dritt, hovertanks og alt annet faenskap er sannelig ikke plausibelt for meg iallefall og har null sjarm...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Ja. det er nettopp det som er problemet med sci-fi.

 

Battlefield 1942 dreier seg om en veldokumentert setting som har feeling så det juler, takket være X antall gode filmer om temaet.

 

Battlefield 2 Har feeling p.g.a. near future og "hva om" aspektet. Det er en strategisk mulighet i den nære nære fremtid (selv om det er litt på viddene at usa skal gå til krig måt både midtøsten og kina samtidig :) ). Det er jo litt av grunnen til at f.eks. bøkene til Tom Clancy gjør det så godt. De er plausible...

 

 

En fremtidsvisjon med Mechs (jeg hater, Hater HATER mechs! ), laservåpen og andre glorete "flash flash uten bang bang" våpen. powerarmour og lignende dritt, hovertanks og alt annet faenskap er sannelig ikke plausibelt for meg iallefall og har null sjarm...

5788483[/snapback]

Kunne aldri vært mer enig! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hvorfor lager de ikke et spill om noe nesten ingen andre har gjort før? For eksempel første verdenskrig, som det er svært få spill om!

 

EDIT: Etter å ha sett filmen, ser spillet passe lovende ut... Men nå er det jo EA som styr(t)er dette! :roll:

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Jeg tar det ikke så tungt. Er ganske sikker på at dette bare er en tilleggspakke til bf2 :yes:

5788690[/snapback]

 

Hvor er logikken i det? Kan vanskelig se for meg at de lager en helt ny tidsepoke i en tilleggspakke.

5788782[/snapback]

 

se på menneskene som springer rundt, omgivelser, gress osv osv...

det er akkurat samme grafikkmotor som bf2.

 

Så altså, dette er IKKE neste generasjons battlefield, det er en tilleggspakke.

Lenke til kommentar
Litt av sjarmen til battlefield 2 er at det foregår i nåtida

5788005[/snapback]

 

Ja. det er nettopp det som er problemet med sci-fi.

 

Battlefield 1942 dreier seg om en veldokumentert setting som har feeling så det juler, takket være X antall gode filmer om temaet.

 

Battlefield 2 Har feeling p.g.a. near future og "hva om" aspektet. Det er en strategisk mulighet i den nære nære fremtid (selv om det er litt på viddene at usa skal gå til krig måt både midtøsten og kina samtidig :) ). Det er jo litt av grunnen til at f.eks. bøkene til Tom Clancy gjør det så godt. De er plausible...

 

 

En fremtidsvisjon med Mechs (jeg hater, Hater HATER mechs! ), laservåpen og andre glorete "flash flash uten bang bang" våpen. powerarmour og lignende dritt, hovertanks og alt annet faenskap er sannelig ikke plausibelt for meg iallefall og har null sjarm...

5788483[/snapback]

 

ja jeg synes ea burde føye seg etter dine personlige favorittstridsmaskiner og våpen.

 

vi har sett EN trailer, å slakte spillet og konseptet allerede er helt tåpelig, synes det var deilig å se noe nytt i bf2, har spilt meg så lei på feelinga på alle de forrige spillene. Siden dette er i fremtiden gir det utviklerne en stor kreativ frihet, om de misbruker denne friheten gjenstår å se. men liker konseptet at de tar med battlefield også til fremtidens slagmark. selv om dere liker det eller ikke forskes det MYE på våpen, og det er mange prototyper folk flest ikke visste eksisterte engang.

(f.eks russlands jorskjelvmaskin som løser ut skjelv store nok til å flytte kontinentplatene) dette BLIR spennende

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...