Gå til innhold

Rosa hår og vet ikke om det første oppdraget.


Onyx

Anbefalte innlegg

Hei!

 

I kveld har jeg vært med på det morsomste. En kis som spiller GTA: San Andreas bruker koder, får rosa hår etc. Han spør gang på gang om hvordan han kan fjerne dette "rosa håret." Vi ber ham om å gå til en Barber Shop, men nei. Vi oppfordrer at vedkommende skal ta det første oppdraget, men stiller så spørsmålene: "Hvilket oppdrag?" og "Hva mener du med det første?"

 

Ta en titt selv. Og mot slutten tar det av. Begrunn selv. :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[host]Troll[/host]

 

Dette er latterlig. Tåpelig latterlig. Han har brutt en del regler, by the way:

 

1. Tre-ords-regelen.

2. Bumping.

3. For mye quoting (det gjør VONDT å lese). Det går faktisk så langt som til at dette innlegget oversteg maksimum tillatte quotes.

4. STORE BOKSTAVER.

5. For mye smileys. (greit, han bruker aldri mer enn tre smileys på rad, men han bruker det jo HELE tiden!)

 

Det som forbauser meg er ikke at trådstarter er dum (for det er han sikkert ikke, var nok bare som nevnt et lite troll på tur), men derimot at folk klarer å lage en fem sider lang tråd om det, hvor de blir mer og mer febrilske og helt desperate til slutt. De kunne gitt seg midt i side to, tenker nå jeg.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Det stoerste neket der har skrevet i denne traaden spoer du meg. Skal ikke leke moderator nei.

Han er bare en dott med fritidsproblemer. Det som overrasker meg er at det blir laget en 5 sider lang traad om det, og at folk faktisk irriterer seg over ham.

 

Edit: Sjekk sisteposten i "Jeg er rik!". "Du er rar. Stengt."

Bravo Alastor.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 år senere...

nesten to gullkorn i et, da en bruker som "ikke skulle leke moderator" skriver :

 

Nå skal jeg ikke late som om jeg er moderator.

 

Men:

Tråden skal holdes til topic!

Denne har tydligvis tatt en tur for å leke i snøen!

Vi er ikke intereserte i toglinje osv! Dette kan gjøres på msn eller pm, altså IKKE her!

 

Jeg gidder ikke gå igjennom alle ned quota sidene for å sjekke om trådstarter har fått svar.

Men hvis trådstarter har fått svar på spørsmålet så kan denne synke og chattingen kan tas et annet sted!

Toglinja er vel svaret på spørsmålet hans?

Edit: tenkte ikke over at dette var gammel tråd.. jeg kjeder meg og har lest igjennom 20 sider med Gullkorn nå, ganske festlig :)

Endret av Mongotryne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...