Gå til innhold

Skaperen - hva synes du?


Anbefalte innlegg

Jeg så på programmet nå nettopp, og det slår meg hvor mange fantastiske idéer som blir presantert. Jeg synes det er for galt å stemme ut mange av disse idéene. Alle de 18 gjenværende burde fått støtte til å utvikle konseptene sine, og sikkert flere enn de også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dei krever ganske mykje frå deltakarane, var fleire som hadde tatt opp lån i fleire hundretusenklassen og dei må kunne klare å satse på produktet sitt aleine om dei ryk ut frå programmet. Er vel ikkje fleire som får støtte til utvikling? Tenker på ho med barnematen som tok opp store lån for å kunne lage ein prototype, kva om ho ryk ut? Deep shit?

Lenke til kommentar
Det er vel ærlig talt ingen som har krevd at de skal ta opp lån. De som det ble krevd skulle lage en prototype fikk vel pengestøtte?

5803173[/snapback]

 

tviler litt på det egentlig.. som idar vollvik sa: "jeg kaster ikke bort penger".. tror ikke tv2\personene bak gjør det heller..

Lenke til kommentar

Alle de 18 fikk sikkert penger i forhold til oppgaven de fikk. Men de kunne vel ikke vise alle......

 

Jeg tror nå den derre golfkøllen så ut som en virkelig nyvinning og oppfinnelse. Spent å se på tirsdag, kanskje vi får bedre innblikk da.

 

Heinz i Italia og flere amerikanske selskap lager frysetørret barnemat, det er vel ingen nyvinning.

Når barn er ferdig med grøt, skal de tygge! Dessuten så det ut som maten smakte crap, ungene rynket på nesen.

 

Håper en med virkelig nyvinning og potensial vinner.

Lenke til kommentar
Fikk ikke med meg starten :hrm: Hva gjorde småungen? Stilte han produktet i et dårlig lys? Selv syns jeg den osteboksen var genial jeg da!

5828946[/snapback]

 

 

Det var 4 småunger som hadde en konkurranse, 2 med vanlig ostehøvel og 2 med osteboksen.

De med osteboksen kludra det til, utrolig dårlig demo av produktet.

 

Jeg fikk ikke med meg slutten av programmet. Hvem var det som gikk videre igår?

Lenke til kommentar

jeg så programmet en gang, da la de vekt på en boks som visstnokk skulle sende signal om strømforbruk, brannalarm, vann osv, skjønner faen ikke hvorfor det ble best likt av dommerene

 

kan ikke tenke meg at den er så jævlig vanskelig å lage bare man kan litt :thumbdown:

 

det var første og siste gang jeg så det programmet :thumbdown:

Endret av pappman
Lenke til kommentar
Er han lættis duden med klær mot hasj fortsatt med? hehe, beste er at han ser ut som han har røyka tett i flere år... hehe fet kar!

5833480[/snapback]

Jeg skjønner ikke hva som er så spes. med ideen hans?

5833580[/snapback]

 

haha jeg veit, det som er så bra!

 

Det er klær lissom, greit, gutten er rå med symaskina og greier, men det er jo bare klær, som han sier symboliserer motstand mot narkotika... jeg skal begynne å selge kulepenner, og bruker du dem, da sier du nei til heroin :)

Lenke til kommentar
haha jeg veit, det som er så bra!

 

Det er klær lissom, greit, gutten er rå med symaskina og greier, men det er jo bare klær, som han sier symboliserer motstand mot narkotika... jeg skal begynne å selge kulepenner, og bruker du dem, da sier du nei til heroin :)

5833613[/snapback]

He he..

 

God ide! :thumbup:

Du kan stille som WildCard, så vinner du hele greia. Jeg stiller lett som en forsøkperson!

Lenke til kommentar
haha jeg veit, det som er så bra!

 

Det er klær lissom, greit, gutten er rå med symaskina og greier, men det er jo bare klær, som han sier symboliserer motstand mot narkotika... jeg skal begynne å selge kulepenner, og bruker du dem, da sier du nei til heroin :)

5833613[/snapback]

He he..

 

God ide! :thumbup:

Du kan stille som WildCard, så vinner du hele greia. Jeg stiller lett som en forsøkperson!

5833771[/snapback]

 

Da må ha en kunne skjønnskrift, heroin-pennen skal selfølgelig være ekslusiv, og ikke tilgjengelig for hvem som helst!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...