Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Da er det på tide at de fikser det.. Ikke at de tre første(sist lagde) er til å hoppe i taket for, men hadde vært fett å hadd de i "korrekt" rekkefølge i en feit boks :p

 

Ryktene sier at det er temmelig sikkert at alle seks filmene skal komme i en boks på Blu-ray om ikke så alt for lenge, men ingenting er offisielt.

På tide å skaffe seg BD-spiller da, skjønner jeg :)

 

Looking forward to that!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Noen som har erfaringer med Mycollects?

 

De selger ihvertfall ikke offisielle produkter fra USA & Europa. Rimelig sikkert at dette har utgangspunkt fra Asia. Om det er bootlegs eller ikke, er vanskelig å si før man faktisk får sjekket platene. Kvaliteten pleier variere vilt. Prisene er ihvertfall for rimelig til å være studiolisensiert. Slike butikker som dette finnes i hopetall. De kommer og går.

Lenke til kommentar

Klassisk Kina-kopier dette da. Store fancy bokser (med samtlige sesonger av en serie/hauger av filmer) med masse løse DVD'er. Kvaliteten på slikt er ofte varierende. Disc'er som ikke fungerer, manglende episoder, og merkelige Kina-versjoner, er noen av problemene du kan komme over. Men det er nok høy sjanse for at du vil bli fornøyd også, selv om prisen selvsagt gjenspeiler kvaliteten på produktet.

 

Skal ikke fraråde deg å kjøpe slikt, men jeg skjønner ikke hvorfor du vil gjøre det. Det er tross alt ikke noe bedre enn å laste ned serien/filmen, bortsett fra at du legger igjen en del penger hos noen som garantert ikke fortjener det.

Lenke til kommentar

Ettersom det var så billig det jeg var på jakt etter så kanskje jeg skal prøve å kjøpe det, da. Men er litt kjipt hvis det viser seg at det bare er dritt.

 

I stedet for å spørre her er alt du egentlig hadde trengt å gjøre, å google mycollects.com. Da burde du tatt til vettet, for å si det slik.

 

Sjekk f.eks. disse omtalene:

 

http://www.sitejabber.com/reviews/www.mycollects.com

http://www.talkreviews.com/mycollects.com

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei. Jeg bestilte The Shawshank Redemtion for noen dager siden fra Amazon.co.uk. Problemet er at plasten er tatt av filmen og det er store riper i plasten på coveret. Er det noe jeg har oversett? Jeg var sikker på at jeg bestilte en ny og ubrukt film. Jeg har forsåvidt ingen problemer med det, men synes det er veldig kjedelig at coveret er skadet.

 

Bestilte også Forrest Gump fra samme side. Den var ny i plast som forventet, uten problemer.

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...