Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

I følge amazon.co.uk så vil det koste 1.49£ + 0.49£ per vare.

 

Som regel blir det billigere fra amazon.co.uk kontra play,com uansett siden amazon alltid trekker fra den britiske VAT-en. Og om man bestiller for 25£ vil man også få gratis frakt. Når det gjelder gratis frakt så er det flere som har opplevd at man ikke trenger å bestille for så mye for å få det.Men husk å pass på tollgrensa.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg vurderer denne pakka

 

http://www.amazon.com/Star-Trek-Original-Seasons-Blu-ray/dp/B002PQ7JQK/ref=sr_1_7?s=dvd&ie=UTF8&qid=1300654206&sr=1-7

 

Amazon sier den bare funker i usa osv. mens http://bluray.liesinc.net/ sier at BD er region free, og når jeg ser på enkelt sesonger på BD sier Amazon de er region free, noen som kan konfermere at denne pakka også er region free?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Til informasjon for de som måtte ha bestilt fra britiske Amazon i det siste, og ikke enda har mottatt noe. Jeg ventet på et par ordrer, alle med verdi under 200,-, og trodde nesten de var borte, da det nesten 1 måned senere dukket opp uriktig tollkrav i postkassen. Og denne gang viser det seg faktisk at det er Amazon selv som har skylden, de har prestert å føre opp dobbel verdi av innholdet på forsendelsen. Ironisk nok har Posten åpnet forsendelsene og på kvitteringen inni så står korrekt verdi oppført, men det har Posten selvfølgelig ignorert, og sendt krav etter den doble verdien Amazon har påført utenpå. Idiotisk. Et salig rot å ordne opp i også.

 

Da jeg snakket med hos Posten sa det gjaldt ganske mange forsendelser, så det har nok rammet andre den siste måneden.

Lenke til kommentar

Ett tips når dere bestiller varer for over 200 kr fra amazon. Dersom man velger prioritized express, da vil du betale inn momsen via amazon istedet for posten.

 

kan hende dette blir billigere da man sparer fortollingsgebyret fra posten men man må betale for frakten så kan gå opp i opp. en annen bonus man får varene mye raskere dersom man velger prioritized shipping.

 

edit: 7 dager fra den ble sendt fra usa og til den ble levert på døra.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...