Gå til innhold

Condemned er ikke for pyser!


AltTrombone

Anbefalte innlegg

Ska bestille meg dette spillet, elsker å bli skremt,men hater det også :innocent:

5467452[/snapback]

Jeg vil tørre å påstå at Condemned var det beste spillet som kom til launch, og er rett og slett bortimot det gufneste jeg har vert borti, ihvertfall siden silent hill 2.

5467466[/snapback]

 

Aiai, ja nei no blei det PGR3 på meg som første spill,regner med boxen min står plassert på hybelen mandag eller tirsdag, så Condemned er vel i hus innen 2 uker tenker eg :innocent: Bestiller det sikkert fra den siden med region frie spill :)

 

Mye å glede seg til for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte Conemned i går for jeg skulle være hjemme alene hele kvelden mens typen jobba overtid. Jeg er kanskje litt lettskremt av meg, og med surroundlyd var jeg livredd for at det kom noen inn i leiligheten bak meg (sitter med ryggen til døra) Det gikk greit, men av og til når det var noen som kom ovveraskende på hylte jeg så mye at det er rart naboene ikke ringte til politiet :whistle:

 

Satt der og skulle overbevise meg selv om at , nei dette gidder jeg ikke.. men klarte jammen ikke å løsrive meg før jeg ble drept for første gang inne i ei T.banevogn.. da holdt jeg på å besvime.. var sikker på at det var ingen vei ut av vogna, og sto å titta ut på den største jævelen jeg noengang har sett når jeg plutselig ble stabba av ett eller annet vesen som hadde kommet seg inn lell.. Da la jeg fra meg kontrollen og venta på typen ;)

Lenke til kommentar
Så du spilte det i går ja. :p Høres bra ut så jeg får vel teste demoen. :)

5488673[/snapback]

 

Demoen er noe kort syns eg,men eg presterte å skvette ett par ganger selv med selskap i rommet,og lyden på denne TV`en har no er ikkje akkurat noe å rope HURRA for :innocent: Men absolutt,prøv demoen :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...