Gå til innhold

Condemned er ikke for pyser!


AltTrombone

Anbefalte innlegg

Fyfader så jeg skvatt på Condemned i går! Ja, jeg er ikke av den lettskremte typen heller.. Mulig spoiler!

 

Jeg hadde fullført noen undersøkelser på et tog og gikk opp på taket av toget. Hadde nesten ikke noe live igjen og der kommer det to gale mennesker springende mot meg. Jeg er sikker på at jeg kommer til å dø, men bestemmer meg for å gjøre et forsøk. Jeg tar frem jernstangen og plasserer et solid slag i hodet på den ene personen. Da ser jeg til alt hell at den andre personen stikker av! Jeg puster lettet ut og fortsetter min ferd opp mot togstasjonen. Jeg hopper ned en luke og kommer ned til et rom. Her er det et skap som jeg kan åpne. Til alt hell er det et medkit der. På tide tenker jeg, og kan endelig slappe litt av. Jeg snur meg og skal til å gå ut av rommet, men ser da at det er et skap til som jeg kan åpne i andre enden av rommet.

 

Jeg føler jeg endelig har kontroll og tar meg en slurk cola før jeg går rolig bort for å åpne skapet, men ut av skapet kommer en gal og skrikende kvinne med en treplanke i hånden. Jeg setter selvsagt colaen både i vrangstrupen og i nesen samtidig som jeg sparker ukontrollert ned colaflasken fra bordet. Jeg blir så satt ut, at jeg klarer ikke gjøre noe og etter to slag mot kroppen var jeg dø.

 

Så nå er det mulig teppet på stuen er ødelagt av colaen. Fikk i allefall ikke bort flekkene helt i går. Men nå skal jeg i allefall passe på at det kan være folk inne i skapene også! :!:

 

Noen med lignende historier? Eller har jeg blitt helt pysete? :hmm:

 

Elektromann skyller meg et teppe! :D

Endret av AltTrombone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Condemned jeg også, og var hjemme alene en kveld med en kamerat også satt vi og spilte det. Helt mørkt i alle rom i huset og surrounden var slått på :p Jeg var helt inni spillet og hadde ikke kontakt med omverdenen, før jeg kjente en kald hånd på ryggen min (satt i bar overkropp i sofaen) og en som sier "woooho" hviskende inn i øret mitt :no: FYY jeg skvatt, hoppa opp av sofaen og begynte å løpe bortover rommet mot døra :tease: HAHA

 

Også var det en annen gang, spilte King Kong med en annen kamerat. Satt på rommet mitt denne gangen, helt mørkt og lyden var nesten på fullt. På brettet jeg snakker om nå styrte jeg han Jack, som styres i 1-person. Og på det brettet var det tett med dinosaurer som lette etter deg, og jeg gjemte meg inni en slags hule. Det var helt stille nå, og jeg trodde alle dinosaurene var døde. Så gikk jeg forsiktig mot utgangen av "hulen" (var egentlig noen store steiner satt opp mot hverandre ellerno, vanskelig å forklare, men i allefall et sted du var trygg for dinoene).. men så gikk jeg da, og først så jeg til venstre.. ingen der.. så så jeg til høyre.. ingen der heller.. så fortsatte jeg ut, mens jeg så til venstre igjen.. og nå står den største JÆVELEN av en dinosaur med kjeften åpen :ohmy: FYY jeg skvatt, heiv kontrollen til helvete og gjemte meg under dyna :blush:

 

Men må nok si at den gangen med Condemned var skumlest :p Hele atmosfæren, med surround og at jeg klarte å leve meg inn i spillet, det var nok grunnen :roll:

 

Julian :whistle:

Endret av JulianR
Lenke til kommentar
Har Condemned jeg også, og var hjemme alene en kveld med en kamerat også satt vi og spilte det. Helt mørkt i alle rom i huset og surrounden var slått på  :p  Jeg var helt inni spillet og hadde ikke kontakt med omverdenen, før jeg kjente en kald hånd på ryggen min (satt i bar overkropp i sofaen) og en som sier "woooho" hviskende inn i øret mitt :no:  FYY jeg skvatt, hoppa opp av sofaen og begynte å løpe bortover rommet mot døra  :tease:  HAHA

 

Julian :whistle:

5459049[/snapback]

 

Så, eh. Du var hjemme alene med en kamerat og dere satt med bar overkropp i sofaen... Jeg fikk inntrykk av at han flørtet med deg, ikke skremte deg ;)

 

On topic, så må det sies at det kun var ett brett i dette spillet som virkelig freaket meg ut litt, og det var i det nedlagte klesmagasinet hvor utstillingsdukkene plutselig "følger etter deg". Utover det var det ikke så ille synes jeg. Jeg mener, du vet jo på en måte hva du får av det spillet, så ingenting bør jo være direkte overraskende?

Lenke til kommentar
Har Condemned jeg også, og var hjemme alene en kveld med en kamerat også satt vi og spilte det. Helt mørkt i alle rom i huset og surrounden var slått på  :p  Jeg var helt inni spillet og hadde ikke kontakt med omverdenen, før jeg kjente en kald hånd på ryggen min (satt i bar overkropp i sofaen) og en som sier "woooho" hviskende inn i øret mitt :no:  FYY jeg skvatt, hoppa opp av sofaen og begynte å løpe bortover rommet mot døra  :tease:  HAHA

 

Julian :whistle:

5459049[/snapback]

 

Så, eh. Du var hjemme alene med en kamerat og dere satt med bar overkropp i sofaen... Jeg fikk inntrykk av at han flørtet med deg, ikke skremte deg ;)

 

On topic, så må det sies at det kun var ett brett i dette spillet som virkelig freaket meg ut litt, og det var i det nedlagte klesmagasinet hvor utstillingsdukkene plutselig "følger etter deg". Utover det var det ikke så ille synes jeg. Jeg mener, du vet jo på en måte hva du får av det spillet, så ingenting bør jo være direkte overraskende?

5463779[/snapback]

 

Hah, dummeste jeg har hørt :p Var ikke akkurat slik da, vi har begge dame såå, trokke d :tease:

Lenke til kommentar

Spilte et helt sykt skummelt spill for mange herrens år siden.

Husker ikke hva det het men fy f.... jeg frika totalt.

 

Man styrer en liten fyr med bart og greier, tror han er spanjol eller italiener eller noe.

Der går man da, aner fred og ingen fare, PLUTSELIG, fra intet, kommer de jævla

svære tønnene i bare to hundre kilometer i timen, jeg skvetter så inni h..... og

i ren refleks bare hopper jeg rett opp liksom, over tønna og ned igjen, høres sykt ut

men det var slik det skjedde.

Så bare kommer det fler og fler tønner rasende, er som alle helvetes porter er åpne og

dommedag er nær, jeg bare hopper for livet mens jeg løper fremover.

Finner heldigvis en stige som tar meg opp en etasje men tror dere ikke tønnene

bare fortsetter å rase mot meg, jeg grøsser den dag i dag ved tanken.

Finner flere stiger og har sikkert klatret tre, fire etasjer og der står han!!

En svær, og da mener jeg SVÆR, kar med hår over hele kroppen, fyren er

totalt psyko, tramper og står i mens han slenger tønner rundt seg som om det gjaldt livet.

Glemmer aldri trynet hans, lyste pur ondskap ut av øya på`n.

 

Husker som sagt ikke hva spillet het men tror ikke det er veldig kjent, det var bare

for ekstremt liksom, sikkert noe som speisa japanere har kokt i hop for

hardcore underground-gamers.

Lenke til kommentar

var vel ikke helt skummelt, men definitivt noe av det kuleste jeg har vært med på i et spill.

spillte RE 4 på Ps2 en sen kveld.

satt med dempet lys og 42' plasma, da jeg fikk et ganske bra kick.

både faren min og stemora mi er ville etter skrekkfilmer og grøsserspill, de har sykt mye japanske grøssefilmer.

(de satt å så på mens jeg spillte fordi de synes spill og filmer er veldig kult, begge har hver sin PsP :p )

 

men så til saken: tror det var andre gangen man møter han fyren med motorsag og sekk over hodet.

jeg så han med sniperen og nølte ikke med å sette et skudd i panna hans.

han lå nede så jeg trodde han var død, mens det kom horder av "landsbyfolk" mot meg.

jeg sto i døråpningen til en villa, hadde ikke lada hagla og lite skudd med pistolen.

skøyt som en villmann men til slutt kastet jeg en branngranat og så de brenne :p , men når de vaglet rådville rundt i flammer, så jeg Motorsagmannen komme ut av flammene :ohmy:

skøyt litt på styggen men det var like bra som å drepe en elefant med tannpirker.

 

han kom nærmere og nærmere og jeg snudde meg å løp.

jeg måtte lada hagla, så jeg løp inn i et rom.

dette rommet var veldig lite,rett under trappa, men jeg trodde jeg var trygg, så begynte å lade.

så hørte jeg "vroom,vroom! :omg:

(jeg hadde sett orginalen og nyversjonen av motorsagmassakeren dagen før så dette kom som et sjokk!)

så motorsagen kom gjennom døra mens han hogde seg gjennom døra som Jack Nicholson i "The shining".

jeg lada desperat, ble ferdig i den han kom mot meg og ga han et regn av kuler rett i ansiktet.

jeg løp over han og så langt jeg klarte, for å komme meg vekk fra han, i troen at han ikke var dø :p

 

helt til jeg møtte en ny gruppe med Granados :) ......

 

 

Supert spill! :dribble:

Lenke til kommentar
Spilte et helt sykt skummelt spill for mange herrens år siden.

Husker ikke hva det het men fy f.... jeg frika totalt.

 

Man styrer en liten fyr med bart og greier, tror han er spanjol eller italiener eller noe.

Der går man da, aner fred og ingen fare, PLUTSELIG, fra intet, kommer de jævla

svære tønnene i bare to hundre kilometer i timen, jeg skvetter så inni h..... og

i ren refleks bare hopper jeg rett opp liksom, over tønna og ned igjen, høres sykt ut

men det var slik det skjedde.

Så bare kommer det fler og fler tønner rasende, er som alle helvetes porter er åpne og

dommedag er nær, jeg bare hopper for livet mens jeg løper fremover.

Finner heldigvis en stige som tar meg opp en etasje men tror dere ikke tønnene

bare fortsetter å rase mot meg, jeg grøsser den dag i dag ved tanken.

Finner flere stiger og har sikkert klatret tre, fire etasjer og der står han!!

En svær, og da mener jeg SVÆR, kar med hår over hele kroppen, fyren er

totalt psyko, tramper og står i mens han slenger tønner rundt seg som om det gjaldt livet.

Glemmer aldri trynet hans, lyste pur ondskap ut av øya på`n.

 

Husker som sagt ikke hva spillet het men tror ikke det er veldig kjent, det var bare

for ekstremt liksom, sikkert noe som speisa japanere har kokt i hop for

hardcore underground-gamers.

5465230[/snapback]

 

 

hehe... slasken sitter og spiller det første donkey kong spillet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...