Gå til innhold

Condemned er ikke for pyser!


AltTrombone

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

En ting er helt klart !! Condemned ER det beste spillet som jeg har spilt på lenge !!

 

Er lenge siden jeg har sittet med hjertet så langt opp i halsen som jeg gjorde når jeg spilte dette. Sant skal sies at jeg kune spilte dette alene, sent på kvelden med fult surround lyd pga samboer som synes tv spill er bortkastet tid :hmm: Jeg ser på meg selv som en type som ikke er så veldig lettskremt, men det var noe ved dett spillet som bare "sugde" meg inn i skjermen ! Tørr oxo inrømme at det kom et lite hyl fra meg under en av de mange "skvette" sekvensene i spillet !! Noen som vet om det kommer en oppfølger til dette? Jeg håper iaffal :w00t::w00t:

 

Noen andre som er enige med meg at story`n faktiskt er litt bra i dette spillet?

 

Jeg digger det uansett :dribble: Kommer nok til å spille det rundt et par ganger til

 

:tease:

Lenke til kommentar

Helt enig... Veldig positivt overrasket over dette. Er ei heller veldig lettskremt, men enkelte sekvenser skremte d...... ut av meg!

 

Har kun fullført chapter 9, så skal ikke si noe om storyen enda... men det virker lovende!

 

Eneste jeg synes er synd, er at jeg først etter 7-8 chapters følte at jeg virkelig fikk til blokk/slå optimalt... Så det skal bli spennende å prøve det en gang til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...