Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

wooot! første kyss idag :love:

 

livet er herlig! :D

 

edit: måtte brife litt... :D er 15 og skjenert uten selvtillit sånn som en kis her oppe sa... i mitt hode så tenkte jeg at jeg skulle være en ukyssa 86åring :p

5623791[/snapback]

 

Så utrolig digg da.... Sitt første kyss glemmer man aldri. Håper det var med noen du var glad i da... :love:

5624048[/snapback]

 

Jeg har glemt mitt.

 

Gratulerer Torswin!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil helst glemme mitt første kyss da det mer eller mindre var ufrivillig. Satser heller på å huske første kyss som har betydd noe for meg.. :)

 

Edit: eg savner kjæresten min..hadde vært fint å hatt armene hans rundt meg no..

5627340[/snapback]

 

Hehe.. Glemmer nok det aldri, men ja... skulle jo ønske det var med noen jeg var glad i og ikke bare en tilfeldig fyr under "flaksetuten peker på"... Første kysset med min nåværende kjæreste glemmer jeg no aldri.. :love: utrolig bra kyss...åå...

Lenke til kommentar
Edit: eg savner kjæresten min..hadde vært fint å hatt armene hans rundt meg no..

5627340[/snapback]

 

I catch your drift, leazm. Har faktisk ikke sett henne på 2 dager nå. Savn! :(

5628896[/snapback]

Uff, går ofte en uke før eg får sett typen. Pleier å være min skyld..eg e nødt til å prioritere skole når eg har prøver osv. :(

 

Snakket med han i går over msn, lurer på om vi ikke kranglet..ble uansett litt rart der på slutten. Fikk ikke hade kyss en gang.. :ermm:

Lenke til kommentar
Uff, går ofte en uke før eg får sett typen. Pleier å være min skyld..eg e nødt til å prioritere skole når eg har prøver osv. :(

 

Snakket med han i går over msn, lurer på om vi ikke kranglet..ble uansett litt rart der på slutten. Fikk ikke hade kyss en gang.. :ermm:

5629702[/snapback]

Oi, hvordan orker du? Typen og jeg har prøvd å være mindre sammen, men vi MÅ se hverandre tre ganger i uken ellers blir jeg gal. Det du nevner der er grunnen til at jeg har slettet MSN og nekter å laste det ned på nytt: alle unødvendige krangler starter på MSN.

Lenke til kommentar
Uff, går ofte en uke før eg får sett typen. Pleier å være min skyld..eg e nødt til å prioritere skole når eg har prøver osv. :(

 

Snakket med han i går over msn, lurer på om vi ikke kranglet..ble uansett litt rart der på slutten. Fikk ikke hade kyss en gang.. :ermm:

5629702[/snapback]

Oi, hvordan orker du? Typen og jeg har prøvd å være mindre sammen, men vi MÅ se hverandre tre ganger i uken ellers blir jeg gal. Det du nevner der er grunnen til at jeg har slettet MSN og nekter å laste det ned på nytt: alle unødvendige krangler starter på MSN.

5629716[/snapback]

 

Så sant, så sant.. QFT! :thumbup:

Lenke til kommentar
Oi, hvordan orker du? Typen og jeg har prøvd å være mindre sammen, men vi MÅ se hverandre tre ganger i uken ellers blir jeg gal. Det du nevner der er grunnen til at jeg har slettet MSN og nekter å laste det ned på nytt: alle unødvendige krangler starter på MSN.

5629716[/snapback]

Har ikke mye valg. Det bare blir sånn. Eg prøver jo det eg kan for å få mest mulig tid med ham, men begge bor litt vansklig tid. Skulle jo helst sett han hver dag :love:

 

Msn jah..du har rett, men det er slik jeg får snakket med ham. Sitter med arbeid på pc'en og snakker med ham samtidig..

Lenke til kommentar

Hm ja. I går var en interessant kveld :p Var egentlig hos en kompis og spillte data (alkoholfri helg), men så ringte en annen kompis av meg og lurte på om jeg kunne hente han. Han satt "visstnok" å drakk med lillesøstern til Tine (Tine - Vil ha deg, hvis noen husker henne) og lillesøsteren til Aylar... LOL tenkte jeg og dro dit.

 

Jeg visste at hun ene faktisk var lillesøsteren til Tine fordi lillesøsteren og mora leier kjellerleiligheten til han kompisen min, men hun andre jenta lignet noe så sykt på Aylar så det skulle ikke forundre meg om hun var i familie. Dette har kanskje ikke så mye med kjærlighet å gjøre, menmen :p De to var ganske pågående hvertfall. Fikk nrene dems så det er nok rimelig bankers hvis jeg ringer en (eller begge :ohmy:) av dem :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Hm ja. I går var en interessant kveld :p Var egentlig hos en kompis og spillte data (alkoholfri helg), men så ringte en annen kompis av meg og lurte på om jeg kunne hente han. Han satt "visstnok" å drakk med lillesøstern til Tine (Tine - Vil ha deg, hvis noen husker henne) og lillesøsteren til Aylar... LOL tenkte jeg og dro dit.

 

Jeg visste at hun ene faktisk var lillesøsteren til Tine fordi lillesøsteren og mora leier kjellerleiligheten til han kompisen min, men hun andre jenta lignet noe så sykt på Aylar så det skulle ikke forundre meg om hun var i familie. Dette har kanskje ikke så mye med kjærlighet å gjøre, menmen :p De to var ganske pågående hvertfall. Fikk nrene dems så det er nok rimelig bankers hvis jeg ringer en (eller begge :ohmy:) av dem :p

5629968[/snapback]

 

Nice work my man! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...