Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jenta jeg likte så godt har blitt sammen med trengings kameraten min. Og det værste er at jeg faktsik syns det er helt greit. Jeg er faktisk lettet, og mye gladere nå enn før..

5579406[/snapback]

wow... nesten det samme som har skjedd meg. Men for meg har bare jenta og treningsparteren rota en gang, og det virker iskaldt nå... Men jeg må si jeg fikk litt hjertet i halsen akkurat da jeg hørte at de hadde rotet, men det var vel mer fordi jeg "tapte" mot treningsparteren min enn fordi jeg fremdeles er keen på jenta.

 

Er du også litt glad/lettet fordi du har funnet ut at du ikke liker henne så godt lenger? Det er jeg :thumbup:

Lenke til kommentar

| QUOTE | bla.bla... - jenter, men skjønner ikke hvorfor...

de biter jo ikke...

 

 

 

Ja, da hakke du vært i Asia gutten min :) Nå skjønner jeg hvorfor horene uten tenner i asia er det som blir mest brukt

 

:dribble:

 

 

hahah..

 

 

Btw, jeg rota med dama te kameraten min nå , syns jeg er litt teit..

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
| QUOTE | bla.bla... - jenter, men skjønner ikke hvorfor...

de biter jo ikke...

 

 

 

Ja, da hakke du vært i Asia gutten min :) Nå skjønner jeg hvorfor horene uten tenner i asia er det som blir mest brukt

 

:dribble:

 

 

hahah..

 

 

Btw, jeg rota med dama te kameraten min nå , syns jeg er litt teit..

5579562[/snapback]

 

Kjempekompis du da. Hadde jeg vært "kompisen" din og funnet ut om dette hadde jeg knatra kjeven din med ett brekkjern. :realmad:

Lenke til kommentar
Mye bra som stod der Winston! Avventer flere "kapitler" :p

5579026[/snapback]

 

Utseende:

 

«Jenter tenker bare på utseende» - Dette er så feil som det kan bli. Vell, JEG tenker på utseende. Det er mange ganger jeg går på en fest hvor jeg ikke legger merke til de mindre pene jentene. Men så kommer det en jente bort til meg og vil snakke. Jeg syns hun egentlig ikke er noe spesielt tiltrekkende, men etterhvert som hun prater så får jeg intrykk av at hun har en helt utrolig bra personlighet. Plutselig, helt ubevisst begynner man å se kun på personligheten og når man da ser denne personen senere tenker man ikke på hvordan hun ser ut i det heletatt. Utseende er det første man legger merke til, men gi jenta en sjangs til å få se din personlighet og kanskje hun blir intressert alikevel, selvom du måtte være feit, stygg osv. En jente kan ikke bestemme selv om hun føler seg tiltrukket av deg eller ikke, så få henne til å føle seg tiltrukket ved hjelp av personligheten din.

 

En mann som er alle jenters drøm når det gjelder utseende kan sitte inne i de neste 10 årene og ikke møte noen jenter. De kommer ikke på døra hans av seg selv og tilbyr han sex.

 

«Prøv deg på alle jentene du ser så kanskje du finner en tilslutt» - Dette er feil. En som veier 250 kg, stinker promp og ikke har dusja på noen uker kommer ikke til å få seg noe annet enn syke, ekle jenter.

 

Nå tenker du kanskje at da har du ikke noe sjans i det heletatt da, til å skaffe deg en dame. Du trenger ikke å være rompe modell eller bodybuilder for å dra damer, heller ikke se vanlig ut engang. Du trenger ikke prøve deg på hundrevis av jenter før du endelig klarer å finne en.

 

Det er MYE du kan gjøre for å forbedre utseende ditt. Hvis du er feit, vell, da begynner du å tene. Selvsagt får du deg dame selvom du er feit, da må du ha en bra personlighet i det minste. Puss tenner minst 2 ganger om dagen. Dusj hver dag. Klipp neglene dine, både på fingre og tær. Dette er små detaljer som jenter legger godt merke til. Skaff noen fine klær også.

 

En liten oppmuntring: Når jeg var ung og opptatt av damer var jeg lubben og var ikke akkuratt det jenter så på som sexy. Men jeg hadde en bra personlighet og det er helt utrolig hvilke magiske undrer en bra personlighet og en del humor kan gjøre. Jenter vil se på deg som en helt annen person enn den du ser i speilet om du har slike evner.

 

Litt om holdning og selvtillit:

 

Når en snakker med noen, og kroppen og sjelen ikke er avslappet, vil personen se på deg som fæl e.l. Den VÆRSTE fyren du kan finne på en bar/fest/klubb som snakker med folk og prøver å få de i humør er den personen som med manglende erfaring er anstrengt, lager liten øyekontakt, mumler, forteller dårlige vitser som egentlig bare han selv skjønner, ser rundt seg for å se om noen ser på han, hvis han mente selv han sa noe morsomt f.eks.

 

DET du må skjønne for å overvinne dette i begynnelsen av å møte nye jenter er at INGEN tenker på deg. De tenker ikke på deg i det heletatt. De sier ikke at du er en taper, ingen tenker på deg. Hva jeg mener er:

 

Tenk på deg selv som bevis. Slutten på festen kommer, du går hjem og legger deg i sengen og begynner å tenke. Tenker du mest på hva de andre menneskene tenkte om deg, om hva du gjorde og hva du sa? Det tror jeg hvertfall.

Men slik er de andre også! De tenker på hva DU tenker om DEM til å tenke hva som helst om DEG, SÅ de kan bare «føle deg». Andre ord du gir dem gjennom din avslappende kropp og sjel er hvordan de vil FØLE deg, tankene dems vil bli reservert for hva andre «tenker om dem» som sant nok er bortkastet tid. Det får deg nesten til å le hvis du forstår samfunns psykologi. En gjeng med folk som tenker på hva andre tenker om dem, men i sannheten er det ingen som tenker noe som helst bortsett fra hva de tenker om dem.

 

Det å snakke med jenter:

 

Det første som kommer ut av munnen din til henne vil ikke gjøre ting bedre eller dårlig, med mindre det er noe frastøtende av et slag. Tenk på dette samtidig som det jeg snakket om med å være avslappet, klar over at andre bryr seg mer om hva du tenker om dem, enn hva de tenker om deg, så som ikke å surre det til og stamme ting ut av munnen din. «Bare test farvannet» burde være måten å tenke på.

 

Så å holde det situasjonsmessig og grunnleggende er ett bra sted å starte.

 

«Hei, Hallo, Hva skjer, Halla» osv, med hensyn til hvem du er/hvordan du snakker, din generelle person og mål og møtested er bra nok.

 

Så kan du kommentere noe i omgivelsene f.eks:

 

«Det er mange folk her i dag» - På et kjøpesenter, e.l.

«Artig fest!» - På en fest som går bra, eller si det sarkastisk hvis alle er i dårlig humør.

«Det er fint ute i dag» - I en park, eller hvor som helst.

«Jeg digger denne sangen!» - På en fest e.l.

«Har du sett denne?» - På en videokiosk, mens du holder opp DVD'en

 

Det fins tusenvis av ting du kan si i alle slags situasjoner så lenge du er avslappet og på et grunnleggende nivå. Du kommer også til å få mer å snakke om eller du tenker raskere jo mer du snakker med jenter på denne måten.

 

Deretter kan du spørre henne om ting for å få en samtale gående:

 

«Er du fra dette omerådet?» - Hvor som helst

«Hva slags filmer pleier du å se på?» - Videokiosk

 

Hva du skal si nøyaktig når du møter en jente senere på en date, uten å lese tankene hennes kan ingen være sikkre på. Grunnleggende, mildt underholdende eller engasjerende samtaler vil fungere bra. Få meningen hennes på noe er bra. Hvis du blir god på dette kommer du til å nå helt opp til proff nivået, hvilket jeg kunne ha skrivd en hel bok om, så jeg tar bare det grunnleggende for nå.

 

Du må bare øve, øve, øve og øve. En samtale kan bli en god del bøker med tekst, så det nytter ikke å pugge forskjellige linjer med ord du kan si til henne for det kan du aldri huske.

 

Dynamikken mellom deg og henne er det som teller iallefall. Hva du sier er ikke like viktig som HVORDAN du sier det. Jeg skal skrive mer om hvordan du skal si det for å oppnå samhold (få det til å føles som om dere kjenner hverandre) og gi dere noen enkle emner å snakke om som vil få deg til å snakke i timesvis.

 

Men først, her er hva du IKKE skal si/snakke om:

 

BANNEORD: Ikke bruk stygge ord når du snakker med en jente og hvertfall ikke bann!

 

SEX: Ikke snakk om sex. Det er noen finurlige måter å få snakket om sex på, men det tar god tid før du skjønner hvordan du skal gjøre det, på den nøyaktig riktige tiden og i den nøyaktig riktige sammenhengen. Det er nesten bedre å si styge ord og banne som nevnt ovenfor, fremfor å snakke om sex hvis du gjør det feil. Kanskje HUN begynner å snakke om dette, uansett om så, hvis det er gjort i en måte som «kommer fort på deg», bytt emne på en høflig måte.

 

HUMOR: Ikke prøv for hardt å være morsom. Du vil bli morsom så snart du får en forståelse for det. Fortell meg om noen som aldri sier noe morsomt straks han er avslappet og snakker bra. Han finnes ikke. Bare la humoren komme av seg selv, naturlig.

 

GUTTETING: Sport, bokse klubben, biler, data programmering, videospill, jakt. Kanskje jenta begynner å snakke om dette, BRA, snakk om det, men ikke gå videre med det og snakke om jobben din, hobbyen eller andre ting som kjeder jenter i senk. Spar det snakket til guttevennene dine.

 

KJÆRESTE, EN GUTT HUN VIL HA: Bytt emne FORT! Selvfølgelig vil HUN snakke om dette. Igjen, ikke på en frekk måte, bare nikk eller si «Jepp» og bytt emne. Hvis hun fortsetter med å spørre om f.eks: «Hva syns du om at kjæresten min gjør ditt og datt» bare si: «Hmmm... Jeg vet ikke» gi henne en liten latter og gå videre med et annet emne. Det siste du vil er at hun skal begynne å tenke på kjæresten sin hvis hun har en.

 

NEGATIVE TING: Dritt som jobben hun hater, problemene hennes, den forferdelige familien. Du vil ikke at hun skal forbinde deg med å snakke om slike ting. «Ahh... la oss glemme alle disse fæle tingene og la oss gå å kjøpe en is» med tunga i haka toskete smil. Hvis hun ikke er voksen nok til å ikke ta opp slike ting i en samtale med noen hun nettopp har møtt på utsiden på bakgrunn av et tungt forhold, vil hun grunnleggende svare til å bli behandlet som en liten jente og bli spurt om hun vil ha en is.

 

Politikk, abort, menneskerettigheter, innvandrere, din rasisme mot disse folkene, er ting du ikke skal snakke om eller burde la vær å nevne.

 

Men da lurer du kanskje på hva i helvette du skal snakke om nå, da.

En metode du kan bruke er å «Late som om du kjenner jenta». Jeg sa tidligere at jeg nå skulle nevne denne metoden, men fant ut at det blir litt vanskelig å forklare. Du bare snakker som om du kjenner henne og oppfører deg deretter. Du gir henne en underliggende kommunikasjon, eller under tekst av hvordan du oppfører deg som sier til hjernen hennes: «Vi er ikke ukjente, vi har en forståelse, og du kan stole på meg fordi vi er allerede sammen eller kjenner hverandre». Dette basert på ting som ville tatt et komplett neurologi kurs å forklare. Jeg klarer ikke å forklare til dere hva jeg mener, men søk litt etter det på nettet hvis dere vil vite mer.

 

Det var alt jeg rakk å skrive for denne gang. Jeg har snakket litt om hva man kan si til jenter, holdning og utseende. Neste gang jeg har mer tid kan jeg skrive litt om det å tiltrekke seg jenter og litt om humor hvis ønskelig.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jenten vinner sympatien fordi hun allerede er sammen med kompisen. Blir det samme om en gutt dumper en jente for en annen jente, da er det "den andre" som har skylden. Mye vanskeligere å legge skylden på den man er glad i, uansett hvor medskyldig vedkommende er.

Lenke til kommentar

Jeg mener det er så og si umulig å lage en mal (eller noen retningslinjer som går utover normal folkeskikk og andre selvfølgeligheter) siden ingen jenter er like. Enkelte jenter liker å bli behandlet som dritt, andre er små prinsesser som er sarte som blomster. Noen kysser først på 6. daten, andre ber deg pisse de på brystene etter 15 minutter.

 

Det eneste rådet jeg vil gi er: Vær deg selv. Liker hun ikke den du er så er det uansett ingen grunn til å fortsette samtalen.

Lenke til kommentar
Jeg mener det er så og si umulig å lage en mal (eller noen retningslinjer som går utover normal folkeskikk og andre selvfølgeligheter) siden ingen jenter er like. Enkelte jenter liker å bli behandlet som dritt, andre er små prinsesser som er sarte som blomster. Noen kysser først på 6. daten, andre ber deg pisse de på brystene etter 15 minutter.

 

Det eneste rådet jeg vil gi er: Vær deg selv. Liker hun ikke den du er så er det uansett ingen grunn til å fortsette samtalen.

5581235[/snapback]

 

DU kan si "Vær deg selv". Men du har da absolutt ingen problemer med å være deg selv som du kaller det fordi du har en bra personlighet fra før av (Jeg måtte tvinge meg selv til å si det). Dette handler egentlig ikke bare om damer, men å endre dine tenkemåter og endre din personlighet til det bedre.

 

Du kan ikke si at "Bare du er deg selv går det bra, du finner sikkert en jente før eller siden". For om du aldri vet hva du skal si og gjøre når du er sammen med jenter, så er sjansene mye mindre for å få suksees. Personlighet er det sterkeste og beste middelet du har for å dra damer. Og personlighet er noe du kan endre på ved hjelp av psykologi. Det samme gjelder utseende, du kan endre på det også ved å begynne å trene, men dette er faktiskt ikke så viktig som alle tror. Det er bare det en jente legger merke til først. Men om du ser passe normal ut og har en veldig fin personlighet, så kommer du til å nå veldig langt. Lengre enn gjennomsnittet!

 

Du liker å lure deg selv til å tro at det ikke er noen måte å skaffe damer på. At dette er bare noen liker å tro. Det er feil.

 

 

 

 

Jeg har ikke akkuratt skrivd mine innlegg på en ordntlig psykologisk måte. Men jeg har hvertfall satt i gang noen tips og metoder OG en liten oppmuntring kanskje. Til dere som leser i denne posten, ikke bare for å leke tøff, men som leser slik det burde bli lest fra en singel mans syn; DU kan endre deg og DU kan få fler damer enn du trenger, uansett (Med mindre du har ett øye plassert midt i panna og har horn og hale).

 

Men OM det hadde vært slik at LarsP har rett og jeg tar feil...

 

... Da lurer jeg på hva vi skal gjøre av alle de kjente forførerene som har levd opp igjennom tiden. Hva med Don Juan og Giacomo Casanova. Er det en grunn til at de var store forførere når de ikke hadde utseende? Ja, de hadde personligheten og de visste hva jenter ville ha! Selvfølgelig er ALLE jenter forskjellige, men hjernen og hvordan den fungerer er det samme overalt. Eneste forskjellen som er, er om det er gutt eller jente.

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar

Beklager at jeg sier det, men jeg synes dine "leveregler" faller under common sense.

 

Så lenge man er under 30 år så kan man ikke få alle damene, uansett hvor bra personlighet man har. Enkelte damer vil faktisk ikke se to ganger på deg om du ikke ser ut som Brad Pitt.

 

Som en avslutning: Giacomo Casanova var hot på slutten av 1700-tallet mens Don Juan aldri har levd. Er det ikke litt rart å sammenligne de med dagens single?

Lenke til kommentar
Noen kysser først på 6. daten, andre ber deg pisse de på brystene etter 15 minutter.

5581235[/snapback]

:!:

5581238[/snapback]

Ja, jeg vet. Håper Crazykimmi ikke har noe imot at jeg brukte henne som eksempel. :)

5581243[/snapback]

 

WHAT? Ingenting er som å bli kalt en kysk hore av en tuling som deg.. *Trallallala*

Endret av CrazyKimmi=)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...