Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
Eg trur Gutter er meir opptat av jentene sine rumper enn at jentene er opptat av guttene sine rumper

 

:)

5645162[/snapback]

 

INGENTING er finere enn gutterumper i joggebukser :dribble: Det jeg legger merke til aller først, så ja, rumpen er viktig

Lenke til kommentar
Eg trur Gutter er meir opptat av jentene sine rumper enn at jentene er opptat av guttene sine rumper

 

:)

5645162[/snapback]

 

INGENTING er finere enn gutterumper i joggebukser :dribble: Det jeg legger merke til aller først, så ja, rumpen er viktig

5645186[/snapback]

 

Kommer veldig ann på joggebuksen! Jeg får dårlige vibber av "Grilldress-bukser"

Lenke til kommentar
Jeg synes det ville vært helt riktig å avstå. Det er sjelden ekte følelser når hun bare er 16, så hun gjør det sikkert bare for populæritet.

 

GaD. Jeg er så glad for at jeg slutta med wow. Like før jeg skrev reputation istedenfor populæritet,

5644168[/snapback]

 

16åringer kan vel være relativt moden, så jeg tror ikke hun gjør det pga popularitet.. men likevel er det et ganske stort sprik i aldersforskjellen, så spørsmålet er om de hadde hatt så mye til felles.

Lenke til kommentar
Fikk en litt småartig telefon fra en kompis. For noen uker siden var jeg og bowlet med han,kjæresten hans og venninnen til henne. Venninen til kjæresten likte meg tydeligvis og han ringte nettopp for å høre om jeg kunne bli med på bowling og kino til helgen for å "bli bedre kjent". Kompisen min og kjæresten hans pushet litt på, men jeg takket nei og de lurte på hvorfor jeg ikke ville og her er sakens kjerne. Jeg er 21, hun er 16 og det blir feil i mine øyne. Han er 20 og hun er 16, tør jeg da si til kompisen min at jeg syns det er feil med så ung dame?  :hmm:

 

Redigerte en snål setning.

5644110[/snapback]

 

Jeg hadde ikke likt at dattera mi på 16 år hadde kommet hjem med en 20-åring egentlig. Men når jeg tenker over det så er det jo bedre for henne å være sammen med en gutt som er mer voksen i hue enn en kåt 16-åring som ligger dritafull i grøftekanten hver eneste helg.

 

Er det ikke slik at jenter er 3 år eldre mentalt enn gutter også?

 

Hvis du er ett ordentlig menneske som er ute etter kjærlighet så ser jeg ikke noe galt i å være sammen med en som er 5 år yngre enn deg. Eneste forskjellen er vel at du er myndig men det er ikke hu. Bare ho klarer å oppføre seg voksent så går det vel greit. Men du vil vel kanskje ha en kjæreste som også er myndig som du kan flytte sammen med osv.

Lenke til kommentar
Fikk en litt småartig telefon fra en kompis. For noen uker siden var jeg og bowlet med han,kjæresten hans og venninnen til henne. Venninen til kjæresten likte meg tydeligvis og han ringte nettopp for å høre om jeg kunne bli med på bowling og kino til helgen for å "bli bedre kjent". Kompisen min og kjæresten hans pushet litt på, men jeg takket nei og de lurte på hvorfor jeg ikke ville og her er sakens kjerne. Jeg er 21, hun er 16 og det blir feil i mine øyne. Han er 20 og hun er 16, tør jeg da si til kompisen min at jeg syns det er feil med så ung dame?  :hmm:

 

Redigerte en snål setning.

5644110[/snapback]

 

Er det ikke slik at jenter er 3 år eldre mentalt enn gutter også?

 

5646033[/snapback]

 

Tror nok ikke det er en fasitregel på slikt, som du sikkert vet selv.

 

Tror ikke jeg ville vært sammen med ei jente som er 4 år yngre, hadde rett og slett funka dårlig.

Lenke til kommentar
Jeg synes det ville vært helt riktig å avstå. Det er sjelden ekte følelser når hun bare er 16, så hun gjør det sikkert bare for populæritet.

5644168[/snapback]

Greit, så er det mange (fjortiss)jenter som leter etter eldre typer fordi de kanskje syns det er tøft..men det fins jo de som ønsker seg en moden kjæreste. Og du kan ikke bare avskrive hele greien på den måten. Om hun e 16 eller 20 har jo ikke noe å si for kor ekte følelsene hennes er.

Lenke til kommentar
Eg trur Gutter er meir opptat av jentene sine rumper enn at jentene er opptat av guttene sine rumper

 

:)

5645162[/snapback]

 

INGENTING er finere enn gutterumper i joggebukser :dribble: Det jeg legger merke til aller først, så ja, rumpen er viktig

5645186[/snapback]

 

Er det bare din mening eller er det sånn alle jenter tenker? :p

Lenke til kommentar
Eg trur Gutter er meir opptat av jentene sine rumper enn at jentene er opptat av guttene sine rumper

 

:)

5645162[/snapback]

 

INGENTING er finere enn gutterumper i joggebukser :dribble: Det jeg legger merke til aller først, så ja, rumpen er viktig

5645186[/snapback]

 

Kommer veldig ann på joggebuksen! Jeg får dårlige vibber av "Grilldress-bukser"

5645277[/snapback]

Samme her! Joggebukser er så slapt...

 

Gutterumper i jeans er mye mer tiltrekkende!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

INGENTING er finere enn gutterumper i joggebukser  :dribble: Det jeg legger merke til aller først, så ja, rumpen er viktig

5645186[/snapback]

 

Kommer veldig ann på joggebuksen! Jeg får dårlige vibber av "Grilldress-bukser"

5645277[/snapback]

 

Njoa, men en fin rumpe blir av en eller annen grunn enda finere i en joggebukse... kan være bare fordi det er mye enklere tilgang enn i jeans :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...