Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh. Føler meg skikkelig slem nå. Har greid å overtale hun jenta på jobben (overtale og overtale, hun er enig med meg hvertall) til at han kisen som prøver å bli sammen med henne er en dust og at han har en utspekulert plan for å få henne, mens han samtidig prøver å skjule det for alle andre, intill han har henne. Og i mellomtiden har han eksen sin i backup (om de er sammen nå eller ikke er for meg og henne et mysterium, men ifølge en annen kollega på jobben, så er det fortsatt sammen, han og "eksen")

 

Så nå har jeg liksom fått henne over på mitt lag og nå sier hun liksom ting som "å du er så søt vennen" "å så deilig å snakke med deg nå" etc.. haha! PWNED!

Lenke til kommentar
Heh. Føler meg skikkelig slem nå. Har greid å overtale hun jenta på jobben (overtale og overtale, hun er enig med meg hvertall) til at han kisen som prøver å bli sammen med henne er en dust og at han har en utspekulert plan for å få henne, mens han samtidig prøver å skjule det for alle andre, intill han har henne. Og i mellomtiden har han eksen sin i backup (om de er sammen nå eller ikke er for meg og henne et mysterium, men ifølge en annen kollega på jobben, så er det fortsatt sammen, han og "eksen")

 

Så nå har jeg liksom fått henne over på mitt lag og nå sier hun liksom ting som "å du er så søt vennen" "å så deilig å snakke med deg nå" etc.. haha! PWNED!

5606817[/snapback]

Kynisk. Når hun finner ut det så er det dask-dask.

Lenke til kommentar
Heh. Føler meg skikkelig slem nå. Har greid å overtale hun jenta på jobben (overtale og overtale, hun er enig med meg hvertall) til at han kisen som prøver å bli sammen med henne er en dust og at han har en utspekulert plan for å få henne, mens han samtidig prøver å skjule det for alle andre, intill han har henne. Og i mellomtiden har han eksen sin i backup (om de er sammen nå eller ikke er for meg og henne et mysterium, men ifølge en annen kollega på jobben, så er det fortsatt sammen, han og "eksen")

 

Så nå har jeg liksom fått henne over på mitt lag og nå sier hun liksom ting som "å du er så søt vennen" "å så deilig å snakke med deg nå" etc.. haha! PWNED!

5606817[/snapback]

Kynisk. Når hun finner ut det så er det dask-dask.

5607016[/snapback]

 

Jeg skrev et kanskje litt annerledes enn hva jeg mente. Altså han fyren ER en dust pga så mye rart han gjør, ikke bare pga det jeg har sagt. Men hun vet jo ingenting om mine intensjoner. Og det gjør jeg ikke selv heller haha!

Lenke til kommentar

:D Jeg sluttet ikke for å jobbe på kiwi, men fordi jeg ikke trengte det jeg fikk av å fullføre utdannelsen :p Simple as that. Pluss at det var dritt kjedelig, men nok om det.

 

Nå som jeg har fått henne på andre tanker, hvor lenge bør jeg vente før jeg prøver meg? :p Nå er hun helt i tåka vet ikke hva hun bil lissom,

Lenke til kommentar
Vanskelig å si.. (egentlig burde du ikke prøve deg i heletatt) :p

5609482[/snapback]

That's no answer, girl!

 

Vent en stund Feh, samtidig som du prøver alt for å få henne til å like deg. Da kan det hende det til slutt bare faller seg naturlig.

5609707[/snapback]

 

Jeg vet at hun liker meg, det har hun sagt ved flere anledninger (både før og etter dette med han andre kisen). Men jeg tror jeg må være litt taktisk for det. For før jeg vet ordet av det har hun kommet i god tone med han kisen igjen (han er SKIKKELIG frempå liksom, og det vet jeg hun liker).

 

Begge vi vet at han skjuler ting for henne, som jeg får vite, men ikke hun, så hun er veldig lite glad i han akkurat nå.. Men det virker kanskje litt suspekt at jeg plutselig skal prøve meg akkurat nå liksom. Hvorfor jeg har drøyd det så lenge vet jeg ikke selv, menmen.

 

Et annet problem er at jeg bare får snakket med henne en gang i uka på jobb (vi jobber bare sammen 1 dag i uka) fordi han kisen er nesten naboen hennes, så hun vil ikke at jeg skal komme til henne fordi da begynner sikkert han å tro masse rart (jeg driter i det, men tydeligvis ikke hun) og mora hennes er også hjemme hele tiden og hun snakker også mye sammen med han typen... Jeg snakker med henne på msn i timesvis hver dag, men det blir liksom ikke det samme.. Er så utrolig forvirra akkurat nå :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...