Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Hun ene ville jeg ikke pult om jeg fikk penger for det :p Men hun andre kunne hende. Men tviler på at jeg gjør det. Finnes grunner jeg ikke gidder nevne her som gjør at jeg i minst mulig grad vil involvere meg med noen av de :p Ble nok roting så det får holde med det tenker jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun ene ville jeg ikke pult om jeg fikk penger for det :p Men hun andre kunne hende. Men tviler på at jeg gjør det. Finnes grunner jeg ikke gidder nevne her som gjør at jeg i minst mulig grad vil involvere meg med noen av de :p Ble nok roting så det får holde med det tenker jeg...

5633033[/snapback]

 

Den styggeste kvinne kan være vakker i sengen :)

 

Uansett; Fitte er fitte :lol: (Bare uten klamydia og drit)

 

Ta det som en øvelse, så blir du bedre i sengen og det setter fremtidige jenter stor pris på.

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Den styggeste kvinne kan være vakker i sengen :)

 

(Bare uten klamydia og drit)

5633062[/snapback]

 

Hun var ikke stygg. Helt gjennomsnittlig utseende, var mere personligheten som var frastøtende :p På mange måter. Hun andre var fin, får se om jeg sender melding til henne i morra :p

 

Klamydia ja... Hun virker så løs at jeg ikke ville ha ligget med henne om jeg hadde hatt en dong som gikk over hele kroppen :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Liker dere ei jente bare for utseende? Har personlighet noe å si?

5637016[/snapback]

 

Hvor viktig de to faktorene er:

 

Førsteinntrykk:

Utseende: 8/10

Personlighet: 3/10

 

Venn:

Utseende: 6/10

Personlighet: 10/10

 

Fuck Friend:

Utseende: 10/10

Personlighet: 4/10

 

Kjæreste:

Utseende: 9/10

Personlighet: 10/10

Lenke til kommentar
Det er snakk om jenter her. Jeg liker ikke stygge jenter, heller ikke som venner.

5638837[/snapback]

Er egentlig litt enig. Jeg kan fint være venn med gjennomsnittlig pene jenter og oppover, men det er vanskelig å få seg til å like et jordskred av en jente. Dessuten gir jeg mer attraktive jenter flere sjanser til å gjøre et godt inntrykk, sånn er det bare. Men det er uansett viktig å ha en bra personlighet.

Lenke til kommentar
Er egentlig litt enig. Jeg kan fint være venn med gjennomsnittlig pene jenter og oppover, men det er vanskelig å få seg til å like et jordskred av en jente. Dessuten gir jeg mer attraktive jenter flere sjanser til å gjøre et godt inntrykk, sånn er det bare. Men det er uansett viktig å ha en bra personlighet.

5638903[/snapback]

Hm. Jeg må faktisk spørre dere, siden dere er gutter og alt sånt. Går dere bort til en jente og tar kontakt hvis du ikke syns hun er pen/attraktiv?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...