Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er egentlig litt enig. Jeg kan fint være venn med gjennomsnittlig pene jenter og oppover, men det er vanskelig å få seg til å like et jordskred av en jente. Dessuten gir jeg mer attraktive jenter flere sjanser til å gjøre et godt inntrykk, sånn er det bare. Men det er uansett viktig å ha en bra personlighet.

5638903[/snapback]

Hm. Jeg må faktisk spørre dere, siden dere er gutter og alt sånt. Går dere bort til en jente og tar kontakt hvis du ikke syns hun er pen/attraktiv?

5639020[/snapback]

Ja, hvis hun viser seg å ha bra personlighet. Ble kjent med ei ikke så altfor pen jente i fjor, men hu er utrolig morsom å være med :D

Lenke til kommentar
Ok. Fikk nettopp beskjed av ei veninne at min store forelskelse var singel, desperat, og pulte alt som kunne gå. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det :)

5639022[/snapback]

At hun antagelig ikke er så god veninne med den store forelskelsen din :p

 

Neida:)

 

Godt å være tilbake innom tråden her en tur. Hvordan går det med deg Ueland? husker det var noe på gang sist jeg var innom her. Hvordan går det?

Lenke til kommentar
Hm. Jeg må faktisk spørre dere, siden dere er gutter og alt sånt. Går dere bort til en jente og tar kontakt hvis du ikke syns hun er pen/attraktiv?

5639020[/snapback]

Personlig, så sjeldent. Vedkommende himler som regel med øynene etter at jeg har åpna kjeften, selv om det bare er et "Hei".

Lenke til kommentar
Er egentlig litt enig. Jeg kan fint være venn med gjennomsnittlig pene jenter og oppover, men det er vanskelig å få seg til å like et jordskred av en jente. Dessuten gir jeg mer attraktive jenter flere sjanser til å gjøre et godt inntrykk, sånn er det bare. Men det er uansett viktig å ha en bra personlighet.

5638903[/snapback]

Hm. Jeg må faktisk spørre dere, siden dere er gutter og alt sånt. Går dere bort til en jente og tar kontakt hvis du ikke syns hun er pen/attraktiv?

5639020[/snapback]

 

Bare hvis kuken står rett opp og utestedet stenger om 5 min.

Lenke til kommentar
Hm. Jeg må faktisk spørre dere, siden dere er gutter og alt sånt. Går dere bort til en jente og tar kontakt hvis du ikke syns hun er pen/attraktiv?

Nei man gjør vel ikke alltid det da ? men hvis hu virker hyggelig og omgjengelig på litt avstand kan man jo ta på seg sjarmen og gå bort å ta en prat og bli kjent med det første da, hvis ikke man er ute etter å ha hu i senga med det første så er jo dette et bra alternativ da :p

 

edit: skjedde visst no klikk med den her!

Endret av mankiller
Lenke til kommentar
Det er vel spørs hvor stygg denne jenta er? En normal jente kunne jeg godt ha slått ann en prat med for å se om hun var intressant. Men ikke en som rett og slett er stygg.

5639758[/snapback]

 

Du er var 48 med kone og barn?

5641300[/snapback]

 

Men faen da!! :realmad: Går det ann å skrive noe her uten at folk skal kommentere meg eller!?

 

Ja, det er riktig det og jeg er ikke utro, men jeg har faktiskt vært singel en gang i livet også!

Lenke til kommentar
Det er vel spørs hvor stygg denne jenta er? En normal jente kunne jeg godt ha slått ann en prat med for å se om hun var intressant. Men ikke en som rett og slett er stygg.

5639758[/snapback]

 

Du er var 48 med kone og barn?

5641300[/snapback]

 

Men faen da!! :realmad: Går det ann å skrive noe her uten at folk skal kommentere meg eller!?

 

Ja, det er riktig det og jeg er ikke utro, men jeg har faktiskt vært singel en gang i livet også!

5641532[/snapback]

 

Ja, men det var jo før krigen. Hahaha. Pass deg gamlefar! Her kjem dei nye håpefulle!

 

:p Hehe. Men helt seriøst, hvis du skal påberope deg så mye erfaring som du liksom skal ha, så må du tåle å høre at folk også kommenterer alderen din. Tro det eller ei, jeg forventer faktisk at en nærmere 50år gammel mann skal ha litt mer oppe i hodet og være litt mer down to earth enn det du av og til utgir deg for. Hvilken rolle spiller det hvordan damen ser ut hvis du bare skal prate med henne da? For christ sake.. Poenger jo uansett at du er en voksen mann med barn og unger, og da går vi ut i fra at du _ikke_ er ute etter å sjekke opp damer. Så da må jeg vel gjenta meg selv.. hvorfor bry seg om utseendet?

Lenke til kommentar

Når man sitter på en bar/cafe/etc. og prøver å komme i kontakt med noen, selv om man ikke er ute etter noe som helst annet enn å prate, så er det jo ganske naturlig at man finner en som er pen å se på? Har dere ikke noe å snakke om så er jo det leit. Da får man finne en annen å snakke med.

Lenke til kommentar

Fikk en litt småartig telefon fra en kompis. For noen uker siden var jeg og bowlet med han,kjæresten hans og venninnen til henne. Venninen til kjæresten likte meg tydeligvis og han ringte nettopp for å høre om jeg kunne bli med på bowling og kino til helgen for å "bli bedre kjent". Kompisen min og kjæresten hans pushet litt på, men jeg takket nei og de lurte på hvorfor jeg ikke ville og her er sakens kjerne. Jeg er 21, hun er 16 og det blir feil i mine øyne. Han er 20 og hun er 16, tør jeg da si til kompisen min at jeg syns det er feil med så ung dame? :hmm:

 

Redigerte en snål setning.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...