Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jenta jeg likte så godt har blitt sammen med trengings kameraten min. Og det værste er at jeg faktsik syns det er helt greit. Jeg er faktisk lettet, og mye gladere nå enn før..

5579406[/snapback]

 

Har akkurat den samme følelsen selv. Er fortsatt utrolig keen på den jenta, men etter jeg spurte hun og hun bekreftet at hun var mer interresert i en kollega av meg enn meg, så ble det mye lettere å leve med. Enn at jeg gikk rundt å lurte på hvem av oss hun egentlig var interessert i (vedkommende som jeg ikke har kjent så lenge elsker å flørte... med alle). Har aldri vært så sjalu i hele mitt liv. Men nå vet jeg, og det er en helt utrolig stor lettelse... Men har ikke gitt opp for det :p

 

Det er ufattelig, idiotisk teit å falle for noen man jobber med. Når en annen (andre) kolleger også er interesserte i den samme som du. Kinkig situasjon å forholde seg til andre, nære kolleger når man vet at begge vil ha den sammen kvinnen... Går greit å "battle" noen over ei jente, men når kollegaen din er din overordnede og jenta dere prøver å vinne også er en kollega så blir det teit. "Feh, gå og gjør det!" Jeg må gjøre noe dritt arbeid, og han stikker å gjør noe morsomt sammen med henne. (btw, heter ikke Feh på ordentlig :p)

Lenke til kommentar
jah, altfor mange jenter som driver og oppmuntrer andre gutter mens de er i ett fast forhold. Forkastelig :thumbdown:

5580948[/snapback]

Den der kjenner jeg jævlig godt til. Er ikke måte på hvor mange som ikke respekterer typen og meg og vårt forhold, jenter flørter med han og ringer han konstant selv om alle vet at han er sammen med meg. :mad: Hvorfor prøve seg på folk som har kjæreste? Er så utrolig frustrerende.

Lenke til kommentar
jah, altfor mange jenter som driver og oppmuntrer andre gutter mens de er i ett fast forhold. Forkastelig :thumbdown:

5580948[/snapback]

Den der kjenner jeg jævlig godt til. Er ikke måte på hvor mange som ikke respekterer typen og meg og vårt forhold, jenter flørter med han og ringer han konstant selv om alle vet at han er sammen med meg. :mad: Hvorfor prøve seg på folk som har kjæreste? Er så utrolig frustrerende.

5585467[/snapback]

Hehe, jeg forstod det litt annerledes enn dere jenter første gang jeg leste det der. Jeg trodde seether mente at jenter i fast forhold ikke burde flørte med andre gutter... Men ja, jeg er enig i begge deler, egentlig....

Lenke til kommentar
Jeg må finne meg ei jente som kan å være chill og layback, men samtidig seriøs når det gjelder. Problem er bare når kan det skje, vanskelig. Jeg venter.  :blush:  :love:

5595151[/snapback]

 

Ingen damer kommer hjem på døra di som jeg har nevnt tidligere, så tror ikke du skal vente så altfor lenge.

 

Uansett, hvem er det som ikke liker å slappe av og kose seg.

Lenke til kommentar

Hmm... vet ikke om det er et bra eller dårlig tegn, men som jeg skrev i innlegget lendre opp på siden, så har nå de to blitt uvenner og jeg har nettop sittet 3 timer i telefonen med hun og vært "psykolog" :p for å kalle det det... Vet ikke om det er positivt eller ingenting jeg :p

Lenke til kommentar
Hmm... vet ikke om det er et bra eller dårlig tegn, men som jeg skrev i innlegget lendre opp på siden, så har nå de to blitt uvenner og jeg har nettop sittet 3 timer i telefonen med hun og vært "psykolog" :p for å kalle det det... Vet ikke om det er positivt eller ingenting jeg :p

5595507[/snapback]

 

Dette vet heller ikke jeg noe om var bra eller ikke :p Det jeg har lært er at man ikke skal snakke med jenter om kjærester eller folk hu liker. Men jeg har også lært at å være på en måte en "vis" mann som kommer med masse gode råd og virker som en privat psykolog har en stor fordel. Hun ser liksom på deg som en hun trenger og dermed har du en fordel som du kan "utnytte", ved å slutte å ta kontakt så ofte slik at hun begynner å savne deg og innser hva hun egentlig har.

Lenke til kommentar
jah, altfor mange jenter som driver og oppmuntrer andre gutter mens de er i ett fast forhold. Forkastelig :thumbdown:

5580948[/snapback]

Den der kjenner jeg jævlig godt til. Er ikke måte på hvor mange som ikke respekterer typen og meg og vårt forhold, jenter flørter med han og ringer han konstant selv om alle vet at han er sammen med meg. :mad: Hvorfor prøve seg på folk som har kjæreste? Er så utrolig frustrerende.

5585467[/snapback]

Hehe, jeg forstod det litt annerledes enn dere jenter første gang jeg leste det der. Jeg trodde seether mente at jenter i fast forhold ikke burde flørte med andre gutter... Men ja, jeg er enig i begge deler, egentlig....

5585888[/snapback]

Jo det var vel egentlig det jeg mente smeboe. Men jeg skjønner frustrasjonen til AnAnAs også..

 

Når man er i ett forhold skal man være trofast (om ikke annet er avtalt), lojal og respektere partneren sin. Det er ikke særlig respektfult mot typen/dama og flørte åpenlyst med andre til stadighet..man bør ikke oppmuntre andre. Single folk bør vite bedre enn å legge seg etter noen som e i ett forhold allerede. Må jo være nok av andre folk de kan feie over..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...