Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med knekt selvtillit(slik tar tid å bygge opp), vært deppresiv(man blir ikke særlit attraktiv av det) og har sosial angst så kan man nok gå lenge uten slikt. :shrug:

 

(Trenger though ikke har noe med noe av nevnte å gjøre, noen er jo slik at de ikke føler seg skikkelig tiltrukket før de er forelska og de kan jo ta sin tid før de blir...)

Lenke til kommentar

Jeg har nå vært sammen med en jente i et halvt år nå, og jeg er i himmelen:) Det er det beste som noen gang har hendt meg:) Men det er jo ikke sikkert det varer så lenge men nå ser jeg ikke noe grunn til at det ikke skal i den nærmeste fremtid(jeg er 15 og hun er 13).

 

Vi kan snakke om alt! Vi sitter ofte i flere timer og bare snakker. Det er herlig. Og vi oppfører oss fortsatt som nyforelska hele tida. :love: Jeg har aldri fått så fine tekst meldinger før :blush: Jeg låg i senga mi her om dagen og tenkte på hvor heldig jeg er. Og akkurat da fikk jeg den fineste meldigen jeg noen gang har lest, det var den første gangen i mitt liv jeg har blitt rørt til tårer :D Kjærlighet eiger! :w00t: I alle fall til nå :p

Lenke til kommentar
Gratulerer, digg å se at planen din funket. The good guy (kinda) wins eyh :p

5617746[/snapback]

 

Du er jente hvis jeg ikke har misforstått deg her(?)

 

Du liker "Bad Boys", ikke sant? :p

 

Isåfall, hvorfor og hvorfor ikke.

5617845[/snapback]

Joda, jente eg..

"Bad boys" ? nja.. sikkert ikke det du legger i uttrykket. Liker gutter som har en annerledes personlighet, noe spesielt. Meninger, oppfatninger og en væremåte som heller litt mot det ..rare..det e fint :)

 

Liker ikke bad boys som absolutt skal være "slemme" eller "farlige" eller..den typen som ser på jenter som noen tøser som kun duger til knulling..

 

Ahh så hva er sjarmerende-tråden. Tror ikke du skal generalisere så veldig på den der altså. Det som er tiltrekkende er selvtillit! og det er det ofte såkalte bad boys som utstråler mest av. Tafatte gutter som går for treigt fram er ikke tingen for meg..

 

Så sånn sett kan du vel si at jeg liker bad boys.. ;)

Endret av Seether
Lenke til kommentar

Heh. Jeg klarte ikke holde meg i går så jeg ringte henne etter jeg kom hjem fra jobb og fortalte henne hva jeg følte (gidder ikke ramse opp det her, vi snakket vel til klokka blei 02.00 før jeg sovna i tlf :p). Hun ble litt overrasket, men sa at hun var veldig glad i meg også og at vi måtte begynne å finne på mere ting sammen. Så da er jeg inne på rett sti håper jeg :p

 

Er bare så utrolig glad det har gått som det har gått fordi hvis dere hadde visst alt som hadde skjedd så føles det helt surrealistisk på en måte. Og hun er helt utrolig både på innsiden og utsiden. Hva skjer med alle :p'ene til slutt? :p

 

edit: :p overflow snart?

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Heh. Jeg klarte ikke holde meg i går så jeg ringte henne etter jeg kom hjem fra jobb og fortalte henne hva jeg følte (gidder ikke ramse opp det her, vi snakket vel til klokka blei 02.00 før jeg sovna i tlf :p). Hun ble litt overrasket, men sa at hun var veldig glad i meg også og at vi måtte begynne å finne på mere ting sammen. Så da er jeg inne på rett sti håper jeg :p

 

Er bare så utrolig glad det har gått som det har gått fordi hvis dere hadde visst alt som hadde skjedd så føles det helt surrealistisk på en måte. Og hun er helt utrolig både på innsiden og utsiden. Hva skjer med alle :p'ene til slutt? :p

 

edit: :p overflow snart?

5618772[/snapback]

:p

 

Gralla da... tror jeg... Det kan være noe på gang!

Lenke til kommentar

Hmm... Blir mer og mer forvirret jeg nå :hmm: (snakker fortsatt om hun på jobben). Hun sa i går at hun og han andre aldri kom til å bli mer enn venner og at han var ute av tankene hennes nå. Også sa/sier hun at vi må finne på mere ting sammen og bli mer kjent. Men likevel, i dag så ringer hun han og sender meldinger. I går sa hun at hun ikke skulle noe i helgen, men når jeg ringer å spør om hun skal bli med å finne på noe så er hun ikke sikker.

 

Er jeg for kjapp? Hun sier selv også at hun er litt forvirret (og hun har hatt det ganske tøft i det siste, det vet jeg også). Så jeg vet ikke helt jeg nå. Det har liksom gått to uker siden fra han begynnte å prøve seg på henne, så etter 1 uke begynnte hun å få vite mere ting om han (fra andre folk, som vet det er sant) men som han benekter og da ble hun sur, og nå er den uken slutt og det er det i følge henne også mellom dem... :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

wooot! første kyss idag :love:

 

livet er herlig! :D

 

edit: måtte brife litt... :D er 15 og skjenert uten selvtillit sånn som en kis her oppe sa... i mitt hode så tenkte jeg at jeg skulle være en ukyssa 86åring :p

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
wooot! første kyss idag :love:

 

livet er herlig! :D

 

edit: måtte brife litt... :D er 15 og skjenert uten selvtillit sånn som en kis her oppe sa... i mitt hode så tenkte jeg at jeg skulle være en ukyssa 86åring :p

5623791[/snapback]

 

Så utrolig digg da.... Sitt første kyss glemmer man aldri. Håper det var med noen du var glad i da... :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...