Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jah, altfor mange jenter som driver og oppmuntrer andre gutter mens de er i ett fast forhold. Forkastelig :thumbdown:

5580948[/snapback]

Den der kjenner jeg jævlig godt til. Er ikke måte på hvor mange som ikke respekterer typen og meg og vårt forhold, jenter flørter med han og ringer han konstant selv om alle vet at han er sammen med meg. :mad: Hvorfor prøve seg på folk som har kjæreste? Er så utrolig frustrerende.

5585467[/snapback]

 

Du kan jo tenke på at han faktisk er din, selv om mange andre har lyst på han.

Er bare og klemme ekstra hardt og si : "du er min, bare min" :)

Lenke til kommentar
Dette har skjedd

 

5542843[/snapback]

 

Siden sist har vi hatt litt kontakt, han sender noen mld nå og da, jeg har svart på mld, men ikke tatt kontakt først..Det er tøft, men det går..

 

Uansett, pointet er at imorgen er det jo Valentine's day, og har derfor lyst til putte et lite kort med noen ord på og en bamse i postkassa hans.. Har funnet noen quites på nettet som jeg liker godt, og lurer bare på om det blir dumt å putte følgende på kortet..

 

“Have you ever been in love? Horrible isn't it? It makes you so vulnerable. It opens your chest and it oepns up your heart and it means that someone can get inside you and mess you up. You build up all these defenses, you build up a whole suit of armor, so that nothing can hurt you, then one stupid person, no different from any other stupid person, wanders into your stupid life...You give them a piece of you. They didn't ask for it. They did something dumb one day, like kiss you or smile at you, and then your life isn't your own anymore. Love takes hostages. It gets inside you. It eats you out and leaves you crying in the darkness, so simple a phrase like 'maybe we should be just friends' turns into a glass splinter working its way into your heart. It hurts. Not just in the imagination. Not just in the mind. It's a soul-hurt, a real gets-inside-you-and-rips-you-apart pain. I hate love.”

 

“Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over.”

 

Men jeg vil ikke signere på det...regner med at han vil skjønne hvem det er fra..

 

Noen kommentarer til om det passer seg å putte det på kortet? Eller er det dumt av meg overhodet å gi noe...?

Endret av CarinaE
Lenke til kommentar
Noen kommentarer til om det passer seg å putte det på kortet? Eller er det dumt av meg overhodet å gi noe...?

5598639[/snapback]

 

Jeg ville ikke ha skrevet noe kort til han. Nå har du vært flink og ikke tatt kontakt med ham, og så skal du plutselig ødelegge alt ved å utlevere deg på denne måten? Du har har alt å tape på å gjøre det, det kommer ikke til å føre noe godt med seg.

Lenke til kommentar
Noen kommentarer til om det passer seg å putte det på kortet? Eller er det dumt av meg overhodet å gi noe...?

5598639[/snapback]

 

Jeg ville ikke ha skrevet noe kort til han. Nå har du vært flink og ikke tatt kontakt med ham, og så skal du plutselig ødelegge alt ved å utlevere deg på denne måten? Du har har alt å tape på å gjøre det, det kommer ikke til å føre noe godt med seg.

5598793[/snapback]

 

Mulig jeg kom med litt feil informasjon.. Vi har kontakt, jeg prater med han hver dag, kjørte han senest idag avgårde til et ærend..Jeg har bare prøvd å være den som ikke tar kontakt først, av rent prinsipp egentlig.. Jeg tror vel ikke jeg utleverer meg noe alt for mye, han vet hva jeg føler..

Tviler vel på at han blir sint på meg, og ikke vil ha noe med meg å gjøre ved å putte et kort i kassa hans..

 

Mulig jeg dropper den lengste av de quotene, og evt bare tar med den lille, selvom den store egentlig treffer spiker'n virkelig på hodet..

Men takk for innspill..

Lenke til kommentar
Jeg hadde ledd så hardt og lenge hvis jeg hadde fått et kort med quotes, og på toppen av det hele, engelske. Fy faen så upersonlig.

5600468[/snapback]

 

Heaheahea :lol:

 

Jeg kan ikke bli mer enig :D Egentlig så syns jeg at alle slags dikt og tekster er teit å gi til en person man liker. Det er ikke akkuratt så veldig "morro" å få et papir stykke med noe blekk på. Du gir jo personen et materiale som sier at du tenker på han. Men uansett, hvis du vil at han skal vite at du tenker på han, så finnes det mange andre muligheter.

 

Hva med å bare si det til han det du føler. Å skrive det ned er feigt og dessuten kommer det til å bety MYE mer om du sier det til han muntlig.

 

Romantiske dikt og tekster er slik man brukte hundre dager på å lage til den man likte i barnehagen, slike kort med masse glitter og hjerter på. Jeg syns det er teit eller for å si "barnslig" å gjøre det når man er såpass gammel.

Lenke til kommentar

Ta til deg det folk sier da. Hvis du liker noen, og vil vise det med et kort, hvorfor ødelegge det ved å bruke andres ord som har blitt brukt tusen ganger før deg? Hvis ikke du kan si hva du føler med egne ord, hvordan skal du i det hele tatt komme noen vei med han?

 

Istedenfor å søke medlidenhet, lytt til rådene du har fått og ha en fin Valentine's Day. Simple as that

Lenke til kommentar

Den eneste gangen jeg har følt meg skikkelig spesiell ved at noen ga meg noe (Altså noe jeg kunne ta på), var da jeg holdt på med en helt utrolig jente for mange år siden.

 

Jeg og jenta gikk tur i skogen på veg til et sted hvor vi skulle bade. Så på vegen hjem plukket hun opp en stein og sa på en humoristisk måte at denne skulle ho ta vare på som et minne fra denne dagen.

 

Vi ble sammen og mange måneder etter det så fikk jeg den steinen i gave og så hadde hun gravert inn "Jeg elsker deg *mittnavn*".

 

Det er ikke det at jeg syns en stein og den skriften er så fryktelig romantisk. Men det var bare det at hun virkelig hadde tatt vare på den steinen SÅ lenge. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg følte meg så spesiell akkuratt da, men noe var det og dette er eneste gangen jeg følte det slik for noe ei jente ga meg.

 

REDIGERT: Får vel legge til at hu ga meg denne steinen på en spesiell måte også. Hun pakket den ikke akkuratt inn i gavepapir :p Vi lå og koste med hverandre og snakket og så plukket ho opp den steinen fra lomma si.

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar

Egentlig ganske enig i dette, "masseprodusert vare" virker nok litt upersonlig. Skriv noe du vil få ut, noe snilt (men ikke for "jeg vil bli dama di"-type) som får ham til å forstå at du tenker på ham. Husk at dette ikke skal være noen lang avhandling om dine følelser/tanker om ham, det skal være en liten påminnelse i hverdagen om at han er viktig for deg.

 

EDIT: Winston, den gaven hadde jeg voktet med mitt liv! Utrolig bra ide av jenta, og sikkert herlig minne for deg...

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
men var hos dama for en liten stund sida, og vi drev å kosa veldig mye.. og det var veldig koslig<3 men hvordan kan man merke/se/kjenne om vedkommende bruker pushup bh?

 

takker for svar..

5603925[/snapback]

Prøv å klyp på BH-en, da kjenner du om det er pads inni. Du merker det også noen ganger hvis hun går med stramme singletter, da synes noen ganger konturene av padsene.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...