Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer om jeg skal være "gal" nok å bare selge mine to selvbygde stasjonære, med skjermer (kanskje beholde den ene til dual-monitor) og skaffe 2x iMac's istedenfor. Innser at jeg knapt spiller PC-spill lenger, og min stasjonære som står på som 24/7 iTunes og torrent-server er utrolig lite strømeffektiv, tar unødvendig mye plass og det hele.

 

Er dog skeptisk til å kutte Windows verden helt og holdent å være helt over på Apple, men jeg liker ikke veien Microsoft går med Windows 8 og har havnet mer og mer over på Apple etter jeg fikk min første MacBook Pro for 2.5år siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mac Mini blir for snau på mange måter, prosessorvalgene er litt for snaue, null dedikert skjermkort så vi har tilnærmet null mulighet for spilling om vi først skulle ha lyst og det faktum at en iMac tar seg langt bedre ut og gjør det hele til en langt mer integrert løsning.

 

Det at skjermen til iMac blir ubrukelig når vi må bytte den gjør egentlig ingenting på grunn av gjengsalgsverdien på Mac.

Lenke til kommentar

Hva skal du med to iMacer? :)

Jeg har to 27" iMac foran meg nå. :)

 

Den ene kjører OSX og brukes til alt det daglige, den andre kjører Windows 8 og brukes til programmering. Den er på lån fra hjemmestudioet mitt, der den vanligvis kjører Logic med mere. Det er en sann nytelse, det kan hende det blir permanent... :wee:

 

Ja, det er en kostbar erstatning for Parallells etc...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

iTunes 11 tilgjengelig via oppdatering i App Store. Førsteinntrykket er foreløpig ganske så bra. I forhold til det nye brukergrensesnittet var jeg veldig skeptisk til at sidebaren fikk en noe mindre viktig rolle - men kan egentlig ikke se hvordan de kunne ha løst det på en bedre måte! Applikasjonen virker også endel raskere enn tidligere. =)

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...