Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ikke det veldig an på spillet, og ikke minst teksturstørrelsen?

Personlig syntes jeg at Apple trenger en realistisk gamingbox - en billigere mac pro med mindre prosessorer, billigere ram og minst to pci-e spor.

 

iMac er en arbeidsstasjon, og mac pro er en skikkelig god gammeldags powermaskin, mac mini er et mediasenter eller en maskin du bruker på kjøkkenet. Ingen av de passer perfekt til spill :(

Lenke til kommentar

Ja, men det er jo økt satsning på gaming for plattformen for tiden, bare se på Steam, de fikk rundt 10 % flere salg når de starta med mac. Blizzard gir ut alt for Mac i tillegg til windows, og det kommer antageligvis flere selskap til å begynne med også.

 

Det er bare Apple som står i veien for seg selv her :(

 

Different topic: Bare jeg som syntes 600 spenn for en føkkings touchpad var en USANNSYNLIG urealistisk pris? Og det er hvis du i det hele tatt orker tanken på touchpad på stasjonær maskin...

Lenke til kommentar

Ehm, etter jeg la inn den nyeste softwareoppdateringen så er lyset under tastaturet mye skarpere. Andre som opplever det samme? Er det mulig å dimme styrken?

 

F5 og F6 styrer lyset under tastaturet på MBP. (Eventuellt FN+F5/F5 hvis du bruker F-tastene som vanlige taster).

Lenke til kommentar

Ehm, etter jeg la inn den nyeste softwareoppdateringen så er lyset under tastaturet mye skarpere. Andre som opplever det samme? Er det mulig å dimme styrken?

 

F5 og F6 styrer lyset under tastaturet på MBP. (Eventuellt FN+F5/F5 hvis du bruker F-tastene som vanlige taster).

 

Takk. :)

Lenke til kommentar

MacFuse med NTFS-3G eller Paragon NTFS.

Okei, så det finnes ingen gratisprogrammer som gjør slik at man kan skrive til NTFS-disker?

 

Hvis ikke: hvilken av de to du linket til er best? :hmm:

MacFuse med NTFS-3G er helt gratis. Jeg bruker selv MacFuse på begge mine maskiner, mens jeg har brukt Paragon HFS+ for Windows 8 når jeg har kjørt BootCamp.

http://www.paragon-software.com/home/hfs-windows/

Lenke til kommentar

Fortsatt ikke nok til å få spilt ordentlig på den oppløsningen da, desverre. Må nok ha 2GB for 2560x1440. =/

 

jaha, da tror jeg du bør se denne filmen, i5 quad core imac med 5750, kjører modern warfare 2 på max. med 70fps average. og ja det kjører i native oppløsning ;) så tror du burde teste sakene før du uttaler deg om noe som helst.

 

Lenke til kommentar

Fortsatt ikke nok til å få spilt ordentlig på den oppløsningen da, desverre. Må nok ha 2GB for 2560x1440. =/

 

jaha, da tror jeg du bør se denne filmen, i5 quad core imac med 5750, kjører modern warfare 2 på max. med 70fps average. og ja det kjører i native oppløsning ;) så tror du burde teste sakene før du uttaler deg om noe som helst.

 

 

Okei, jeg er imponert over 5750. Desverre er det ikke nok til å overbevise meg om at dette er spillmaskininvesteringen jeg burde gjøre. Men det er mitt problem. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...