Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Whiteshit skrev (1 time siden):

Han funka fint han. Friske tendenser.

 

Apropos Salah på blank goal. Han blir jo klipt ned etterpå. Midt på bana er det jo frispark alle dager i veka. Rar praksis egentlig så lenge en får avslutta. Kunne fått gult i det minste. ^^

Ja merkelig greier. Han er jo ikke i nærheten av ballen og bare pløyer Salah ned. Som du sier så er det så og si alltid frispark ute på banen for slike taklinger. Og da skulle en jo nesten tro at det ville blitt blåst straffe når han ikke scoret etter å ha avsluttet.

Og ja, Diaz er uforskammet frisk i steget og kan se ut ha slottet rett inn troppen på rekordtid. Ut i fra det jeg så i cupkampen og i sammendraget fra idag, så skjønner jeg hvorfor Liverpool kastet seg rundt å signerte han når de fikk nyss om de andre klubbenes interesse. Han ser rett og slett ut som en Klopp spiller.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Whiteshit skrev (På 10.2.2022 den 23.47):

Han funka fint han. Friske tendenser.

 

Apropos Salah på blank goal. Han blir jo klipt ned etterpå. Midt på bana er det jo frispark alle dager i veka. Rar praksis egentlig så lenge en får avslutta. Kunne fått gult i det minste. ^^

Er jo klar straffe det, latterlige dommere på VAR rommet igjen.

Lenke til kommentar

Ah, oki. Da er jeg med.

Fy faen for et bedritent lag Burnley er. De er gode på å forsvare seg, men hvis de ikke scorer først så har de jo så og si 0 offensive plan og ser mer ut til å håpe på at motstanderen driter seg ut og gir bort gratismuligheter enn å produsere noe selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...