Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

KANE2009 skrev (1 minutt siden):

Faen meg fortjent. Kun et lag som vil spille fotball denne omgangen.

Jeg skjønner ikke. Leicester kjører over Liverpool, hvorfor i allverden begynner de å drøye tid allerede få minutter inn i 2. omgang?
Er jo livsfarlig, for det er utrolig vrient å mentalt resette seg selv mentalt når de plutselig må forholde seg til et slikt press.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cappo skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner ikke. Leicester kjører over Liverpool, hvorfor i allverden begynner de å drøye tid allerede få minutter inn i 2. omgang?
Er jo livsfarlig, for det er utrolig vrient å mentalt resette seg selv mentalt når de plutselig må forholde seg til et slikt press.

Ikke jeg heller. Rar taktikk.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (13 minutter siden):

Spent på hva Klopp sier om dommeren i dag jeg! Enig med Riise i at de burde nok fått tre røde kort. Litt pussig sammentreff at det skjer så til de grader motsatt etter forrige kamp.

Syns du virkelig Konate sin er rødt kort? De sklir begge etter ballen og Konate treffer Albrighton med det beinet som kommer med kneet først. Hadde Konate truffet han med det andre beinet hvor foten kommer først så kunne vi diskutert rødt kort.
Men etter min mening er de like gode begge to egentlig.

Den klareste er nok Morton. Jota sin vet jeg ikke. Studioet var jo også litt usikre der. Mulig gult hadde vært nok.
Så 3 røde kort syns jeg er å ta i litt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Cappo skrev (7 minutter siden):

Syns du virkelig Konate sin er rødt kort? De sklir begge etter ballen og Konate treffer Albrighton med det beinet som kommer med kneet først. Hadde Konate truffet han med det andre beinet hvor foten kommer først så kunne vi diskutert rødt kort.
Men etter min mening er de like gode begge to egentlig.

Den klareste er nok Morton. Jota sin vet jeg ikke. Studioet var jo også litt usikre der. Mulig gult hadde vært nok.
Så 3 røde kort syns jeg er å ta i litt.

Nja, jeg er personlig usikker på Konate sin. Jeg tror fort den kunne blitt tatt av VAR og blitt rød pga farta og treffet, men det ville nok vært litt strengt synes jeg siden de er nesten like gode der ja. De to andre mener jeg helt klart bør være røde kort. Mortons takling er ganske klar ja (slik som Kane sin), men Jota sin synes jeg faktisk er styggest. Den albuen er med vilje, den er hard og det er ikke en naturlig bevegelse fra Jota i det hele tatt. De albuene der blir som regel alltid rødt kort etter en tur innom bua. Anyways, en del litt svak dømming de siste ukene i England nå som også har gått utover Liverpool.

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (59 minutter siden):

Klopp tok heller opp hvor vanvittig det er å spille 26 og 28.des. Det er jo helt ko-ko.

Ja, det er helt latterlig opplegg. At Liverpool er blant de "heldigste" lagene som får tidligste kamp den 26 og seneste den 28 sier alt om hvor dust tight programmet er. Arsenal må spille 16:00 og så 13:30 to dager etter 🤯

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (13 minutter siden):

Jepp. Leeds har jo knapt nok spillere til å stille volleyball-lag så skjønte den. 

Bismak i at Robbo må nå stå over Chelsea-kampen. The greek scouse er god erstatter dog. 

Så ikke kampen i går(kun sett målene), noen som utmerket seg positivt\negativ?

Negativt? Hvor går grensen mellom negativt og uerfaren da? De ungguttene som spilte svakest ble alle byttet ut til pause.

Postivt: Jota er fortsatt brennheit foran mål. Minamino har gjort Ligacupen til sin turnering. Og så kan vi ikke unngå å nevne Konate, som var fullstendig sjef bak der etter at han kom inn. Han ene og alene demmet opp for trusselen som Leicester hadde hatt før pause.

Så personlig syns jeg ikke noen utmerket seg negativt egentlig (altså mange unødvendige feil, osv.). Jeg tror heller de som presterte svakest gjorde det rett og slett på grunn av dårlig lagsynergi og at de ble et nummer for små mot ringreven Vardy og et generelt ganske toppet Leicester-angrep.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Sitat

Minamino har gjort Ligacupen til sin turnering

Ganske sikker på han hadde vært langt oppe på toppscorerlista om han var fast i PL. syns han kunne startet oftere.

Sitat

Og så kan vi ikke unngå å nevne Konate, som var fullstendig sjef bak der etter at han kom inn.

Når det kommer til å ha kontroll og skape ro er han helt på nivå med VVD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...